En röd ISO kontakt i min A3:a

Flemm
6 december 2005 · 172 Inlägg

Nu när jag sitter här och inte gör stort, så kom jag på att jag har 3st kablor från bilen. Värför man började att tenka på det kan man ju fråga sig smile

Det er dom två vanliga iso-kontakene, men så er det också en röd "iso" kontakt...

Vad er den till ? Någon som vet ?


Tackar för hjälpen !

Norsk DB-drag Mästare 2006
Street A
Izual
7 december 2005 · 4 571 Inlägg

Flemm skrev:
Nu när jag sitter här och inte gör stort, så kom jag på att jag har 3st kablor från bilen. Värför man började att tenka på det kan man ju fråga sig smile

Det er dom två vanliga iso-kontakene, men så er det också en röd "iso" kontakt...

Vad er den till ? Någon som vet ?


Tackar för hjälpen !

är du säker på att det är "iso" så det inte är nått annat, jag har liknande "iso" kontakter aldeles brevid sätene å dom e ju inte till stereon utan till stolvärmarna, nu menar ju inte jag att du har stolvärmaren bakom stereon men det kanske är en snabbkoppling för extra utr Tex: navigation, eller en sån där elsystem test pryl eller liknande.

Senast redigerat av Izual (7 december 2005)

Flemm
7 december 2005 · 172 Inlägg

Det kan det vara...
Hm...

Man får vell kontakt med Audi och lyssna vad dom säger !


men tackar så mycket endå....

Norsk DB-drag Mästare 2006
Street A
jisses Kosmangyl
7 december 2005 · 167 Inlägg

Kan vara att du behöver en sådan här: http://www.shop.conrad.se/cgi/websale6. … b%2fmd5%7d

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.
pwilhelm Hewi
7 december 2005 · 571 Inlägg

Conrad e en fin affär!

"Sound by Hewi"
Mitt projekt
BMW 530iM "Sound by Hewi" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang