stuprör som avgasrör?

MrTurbo Better than God \o/
15 november 2007 · 1 883 Inlägg

Hoppas du skämtar...   O_o

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Crappy_punkrocker
15 november 2007 · 268 Inlägg

HAHA kul idé!! bilen kommer ju förmodligen gå urkasst men det kommer ju se grymt ut! big_smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
Foddaren
15 november 2007 · 191 Inlägg

Män kör med stuprör.... kärringar kör med "sportavgassystem" - HA-HA...

E30 325 Rösta gärna...
BMW 325iC (1991)
v4_backram
15 november 2007 · 120 Inlägg

TyraX skrev:
FJANTIGT... köp ett sportsystem så du får rätt motsånd i motorn FFS..... vilka jävla ideer endel har... SUCK

Håller me de är inte sörskillt moget, man ser ut å låter som nån annan atel säffle-epa-raggare!

v8rickard Gammelbilsnörd
15 november 2007 · 450 Inlägg

jag tycker att ett stuprör e jätte sportigt, ung lika fräckt som dom som sätter på en ful japs-dämpare med 2" in o 4" ut... 4" e lagom på en lastbil enligt min mening.

Senast redigerat av v8rickard (15 november 2007)

v4_backram
15 november 2007 · 120 Inlägg

Norbro skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/iwfnf1a4x13b[/video]

ursäkta men hur gamla är ni?

v4_backram
15 november 2007 · 120 Inlägg

v8rickard skrev:
jag tycker att ett stuprör e jätte sportigt, ung lika fräckt som dom som sätter på en ful japs-dämpare med 2" in o 4" in... 4" e lagom på en lastbil enligt min mening.

de sak va rätt dimensioner och rätt avstämt de är bäst!

VolvoDanne_
15 november 2007 · 324 Inlägg

Norbro skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/iwfnf1a4x13b[/video]

hahaha shit tongue

Eh? Jaha! Okej!
Mtz
15 november 2007 · 118 Inlägg

v4_backram skrev:

v8rickard skrev:
jag tycker att ett stuprör e jätte sportigt, ung lika fräckt som dom som sätter på en ful japs-dämpare med 2" in o 4" in... 4" e lagom på en lastbil enligt min mening.

de sak va rätt dimensioner och rätt avstämt de är bäst!

"De ska va original monterat" Haha lol

Nä men gör hur fan ni vill, bara sätta dit stuprör blir säkert kul om det är en isbil eller liknande.

beemern .......
15 november 2007 · 2 655 Inlägg

v8rickard skrev:
jag tycker att ett stuprör e jätte sportigt, ung lika fräckt som dom som sätter på en ful japs-dämpare med 2" in o 4" ut... 4" e lagom på en lastbil enligt min mening.

haha håller me dej fullt ut. så jävla fult me japsdämpare, ne tacka vet ja simons 2,5" system...

wimhed
15 november 2007 · 510 Inlägg

v4_backram skrev:

TyraX skrev:
FJANTIGT... köp ett sportsystem så du får rätt motsånd i motorn FFS..... vilka jävla ideer endel har... SUCK

Håller me de är inte sörskillt moget, man ser ut å låter som nån annan atel säffle-epa-raggare!

Om det är styling och måla huven svart, som på din saab .. hmm .. Är inte det också mycket epa wink ?
Tror att han menar stuprör som slutrör .. Vilket KAN se bra ut, på rätt sätt .. Ska inte sticka ut mer än en jävla jappse, som är så äckligt fult på vissa bilar .. Medan andra tycker det är så snyggt med en jappse för 699kr från danmobility, som dessutom ger 20hk mer ^^ Sätt stupröret snyggt, och det kan bli bra smile

Opel Vivaro (2011)
Ford F100 (1953)
cricke940
15 november 2007 · 9 Inlägg

hmm. ä topp packningen så dålig så dä rinner vatten ??? nja men, blir ett jävla smatter. för klent gods.

Norbro
16 november 2007 · 263 Inlägg

v4_backram skrev:

Norbro skrev:
[video]http://www.garaget.org/video/iwfnf1a4x13b[/video]

ursäkta men hur gamla är ni?

lika gammal som dig, om du heter emil backram å kommer från säffle dvs tongue å det är som sagt en herrans massa år sen tongue gick väll i 7:an tror ja..

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
Elmtoft
16 november 2007 · 3 Inlägg

Men kör vanligt fint avgasrör ist för stuprör. Det är väl ingen mening , det kan inte är snyggt men..

Kan Det Bli Bättre?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang