Hur kommer man upp bäst på morgonen??

izeman
17 november 2007 · 79 Inlägg

spela in ljudet från bil larmet på mobilen o andvänd som ringsignal till väckarklockan i mobilen /// funkar garanterat

speedfreak///
Miklen
17 november 2007 ·

www.sr.se/p3 sen klickar man på *SKOJ* menyn å sen väckningssignaler eller va d va.. Finns rätt många wink

Senast redigerat av Miklen (17 november 2007)

simpann Living in the fastlane
17 november 2007 · 128 Inlägg

Jag går upp kvart i fem varje morgon, för mig handlade de om en vanesak, seb så har jag två olika väckaklockor, dels radio och sen mobilen

Viktor_med_R NoFuckNoRide
17 november 2007 · 474 Inlägg

jag kmr bäst upp när jag har mobilenpå skriv bordet vid andra sidan rummet med ngn idiot signal menbara  hatar tongue

Sug Performance Club
Manipulerad
17 november 2007 · 20 Inlägg

Ett välriktat slag på näsan så man börjar blô.

Satsa på dig sjävl, runka i motvind!
Audi A4 3.0 (2001)
John87 Stolt Volvoägare
18 november 2007 · 4 913 Inlägg

Jag går upp sådär 5 minuter innan jag måste åka och då är det så bråttom att jag precis hinner ta en macka och äta påväg till bilen.

Så morgonpigg är jag tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Thony_mannen
18 november 2007 · 263 Inlägg

Jag använder tjejen eftersom hon e så morgonpigg:lol: Fast hon tycker att jag ska försöka ta mej upp själv nån gång...

Volvo-Real-Power!
Bjork OEM <3
18 november 2007 · 6 957 Inlägg

De handlar väl om rutiner kanske?
Är din säng bra? Du kanske inte blir riktigt utsövd i den du har?

Sj går ja å lägger mig vid 22.00 upp vid 04.00, har mobilen som klocka, ligger ca
2 meter¨bort från sängen, JÄVLIGT irriterande signal oxå tongue

OEM <3
Martin 9-3 Fisketokig
18 november 2007 · 2 997 Inlägg

Tänker på lönen och jämför med vad man får för att ligga hemma.

då hoppar man gärna upp före 5 på morgonen...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
ironhead volvoraggare
18 november 2007 · 4 776 Inlägg

klivar upp vid 7 och ser ut som en zombie fram till klockan 10 då vakar jag hehe. har alarm på mobben så man lätt ska kunna vakna

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Tagg3N Konsult
18 november 2007 · 1 247 Inlägg

Kaffebryggaren på timer och väckning 10min efter det wink Fungerar helt klockrent!

NitrousOxideSystem Zoom Zoom
18 november 2007 · 381 Inlägg

denna borde väll funka bra för alla som är extra morgontrötta big_smile 


http://www.teknikmagasinet.se/prod/mellan_bild/660307.jpg


Tror du väckarklockan är en oskyldig uppfinning, vars syfte är att göra ditt liv enklare? Fel! Vi må tjäna många kronor på att sälja våra klockor, men vi tänker för det inte slira på sanningen - väckarklockan är en skapelse från helvetet vars enda mål är att jävlas med allt och alla! Shocking Alarm Clock är en produkt som tillför än mer gift till väckningens hemska brygd. Försöker du yrvaket trycka ner avstängningsknappen för att sova vidare är risken stor att du vidrör de båda ringklockorna. Och gör du det - bzzzT!!! En ofarlig men obehaglig elstöt far rakt in i ditt finger. Du blir klarvaken och chansen/risken att somna om är lika med noll. Är du dock lite slipad och lyckas trycka ner knappen utan att vidröra ringklockarna väntar sköna drömmar under täcket. Drivs med 2 st R03-batterier.

Power is Nothing Without Control
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang