Utseende

s3an
25 januari 2006 · 10 Inlägg

Hejsan!!

Jag undrar vad ni tycker. Ska jag köpa komplett body kit till min s3a, eller ska jag satsa på att fixa dvd spelare & en schysst stereo. Nöja mig med att lacka lite detaljer och sänka den kanske.
Jag kan verkligen inte bestämma mig.
Peter_s3

Audi S3 (2003)
nygren_iv paparazzi
25 januari 2006 · 349 Inlägg

styr upp DVD å så.. å lacka lite smågrejjer.. snyggare med lite Orginallook smile håller i längden..

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Sir_x
26 januari 2006 · 945 Inlägg

Jag tycker oxå du ska satsa på DVD.Den va verkligen fin du!grattis!!!

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
okkar
26 januari 2006 · 694 Inlägg

clean som den är kör på dvd:D

jonte_a4
26 januari 2006 · 59 Inlägg

Tycker faktiskt bara att det är fronten som ser lite mesig ut på en S3a och om du ska byta den så ska du inte ta något för extremt.. det ska fortfarande se ut som en Ådi o inte en japs.. big_smile

Jag skulle sattsa på lite schysst ljud.. skippat DVD'n och bytt front...

Men för att frånta dig din beslutsångest kan vi nyta bil wink

Audi A4 V6 2,8 30v Quattro (2000)
http://www.garaget.org/?car=5515
Merca-Hakan
26 januari 2006 · 183 Inlägg

Tycker du ska satsa på nått mer utvändigt jah..
Så den blir mer .. vad heter det, iögonfallande?
Äsch ni vet vad jag menar.. men det är ju min åsikt å, klart de är schyst med DVD å grejer men jag hade köpt nå roligt te utsidan för pengarna såvida det inte blir på tok för dyrt.

Hej hopps.

KenKen
26 januari 2006 · 60 Inlägg

Satsa på DVD och ljudsystem! jag tycker att om man har nånting under motorhuven som du har då 231 hk.. då skall bilen vara lite mindre upplagad på utsidan.. lite diskret så att alla tror att du har en 1,6 motor eller någo.. sen ger du iväg så jee när nån försöker ta förbi! smile de e kul.. om du tex sku ta bort S3 emblemet eller någo? smile min åsikt! smile

nthyrsson
26 januari 2006 · 257 Inlägg

Nae sattsa på de utvändiga. bodykit. angeleyes och ögonlock. sen blir den en rejäl nackvridare smile

SpeedOfLight
27 januari 2006 · 1 432 Inlägg

Skulle jag vara du skulle jag satsa på att först och fräst få ett utseende som visar att det är en S3a eftersom att den är lite för mesig orginal... Jag stämmer helt in på vad jonte_a4 sa ang utseendet.. Men det ska som sagt inte vara det värsta kittet du hittar utan något som bara visar lite tydligare att det inte är en tamkatt du har utan en gömd tiger smile Och då bör det bli lite pengar över till en liten sterioutrustning smile

Men sen är ju frågan vad du skulle uppskatta mest, att ha en bil som folk är avundsjuk på då de ser dig åka förbi och gärna vrida sig lite på bara för att få se om du kommer att gasa något, vilket man verkar hoppas på så fort man ser en bil vars utseende är lite tillfixat, automatiskt så hoppas man på att de ska finnas krut under huven och i ditt fall så är ju det inte riktigt osant heller.. S3 är ju dock inte direkt någon vägkonung.. Men den biter ju ifrån om det kmmer nån stackare som nytagit kortet i en 740 och tycks vara tuff bara för att de har plockat bort sista dämparen och har en 12" i bagaget som spelar så rosten skallrar itakt..

Eller....

Om du vill kunna glida omkring och lyssna på din musik och slippa höra 740in som står brevid med fulla ungdommar och den där 12"aren som pumpar... Kanske fastna i ett rödljus med ett "motorstopp" bara för att Cage precis har sladdat ut ur garaget med sig älskade Eleanor och du bara MÅSTE se jakten...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
cortex_etu
27 januari 2006 · 17 Inlägg

jag hade lätt tagit utvändigt fast å andra sidan så slipper du vara petig med den att du ska få ett dörr uppslag i spoilern om du satsar på en dvd... men  kjolpaket å sånt väcker ju mesdt uppmärksamhet helt klart

GOOD THINGS DON´T KILL
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang