lådritning

golf_power HET
1 mars 2005 · 1 Inlägg

skullle behöva lite hjälp med en lådritning till dubbla sony XS-L121P5(12") bassar... någon som vet nåt....

Rupa
1 mars 2005 · 20 Inlägg

Ladda ner MDS probox, funkar helt utmärkt. Om du inte har all fakta om basarna så då är det bara att leta på nätet.

Annars kan du fråga inne i en BRl butik, dom brukar kunna det där. Svårt att ge tips jag vet inte vad du ska spela, hur basen ska slå bla bla wink

Mazda 626 v6, I love my car! ;)
Germax
1 mars 2005 · 12 086 Inlägg

MDS probox funkar inte. Den versionen som man kan ladda hem på deras hemsida är mixtrad så ändast deras basar går att kolla. Så va dte för några månader sen iaf, är dte ändrat säg till för då ska jag ladda hem dte igen.

Rupa
2 mars 2005 · 20 Inlägg

Finns crackade versioner väll? Du ska kunna lägga in dina egna variablar

Mazda 626 v6, I love my car! ;)
Germax
2 mars 2005 · 12 086 Inlägg

Jo.. men du sa MDS probox, och det funkar inte.
Probox, programet i sig klarar alal värden.
Finns nog att ladda hem på nätet någonstans.

Redbull Moderator+
5 mars 2005 · 1 081 Inlägg

Flyttar tråden till "Bilstereo och elektronik"

Vem jag?
loudness
6 mars 2005 · 4 554 Inlägg

mds progammen är bara skit.. dom är bara byggda för deras egna basar och deras element är ju inte mycke och ha de heller.. finns ett program som heter winbox de tror jag ska funka bra... bara du får veta volymen så är ju allt löst..

Rupa
6 mars 2005 · 20 Inlägg

Nja, klart det finns andra högtalare som är att föredra före Mds, men dom gör inte dåliga saker.

Mazda 626 v6, I love my car! ;)
apoteket00 trucken
5 april 2005 · 563 Inlägg

leta fram parametrarna så fixaR JAG EN LÅDA TE DEJ! vilken typ av musik lirar du och i vilken bil skall det sitta?

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang