4096
Sök

Biltemas "nya" japsdämpare? nåt att ha?

801 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
var på biltema igår, och tittade lite, och fick syn på deras nyintagna japsdämpare. 799:- har jag för mig, med tillhörande insats. är det nåt att satsa på om man som jag bara har en ljuddämpare på bilen? eller kommer SPB gnälla på för högt läte? Tacksam för svar

1 813 Inlägg
27 april 2008
SPB kommer säkert gnälla om du inte har den insaten i när du bes men annars säger dom inte så mkt.. och biltemas japs e exakt lika bra som på alla andra hemsidor där dom säljs och det e samma som på micro m.m !!  finns dom japsarna som kostar lite mer runt 2-3 tusen dom e ju utav en bättre kvalite men alla japps under 1500kr e typ samma.. !

Åk före du så väntar jag på dig där..!

180 Inlägg
27 april 2008
jag har 2.5" sportavgassystem och japsdämpare på och det är ingen på besiktningen som har sagt något om att det låter för mycket iaf. ändå så låter den jävligt högt jämfört med andra bilar som har sportavgas m.m.

"The Stig"
390 Inlägg
27 april 2008
Jag har 4" avgassystem på Skylinen med en 5" dämpare längst bak.Dom sa då ingenting.Och jag skulle då köpa den iaf.Köpte en sån förut från typ stylingbutiken eller nåt.höll så länge jag hade bilen.(4 år)

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

Sök