Inför: Bilträff & marknad med Cruising - Timrå 10 maj 2008

Bruden www.sundsvallsgatbilar.se
11 maj 2008 · 211 Inlägg

Ja det var en kanon dag smile Både utställningen och crusingen va lyckad smile
Ser framemot nästa år redan tongue haha...

PS: de va kul att se o träffa lite folk oxå som man inte sett förut smile

sjoekan
11 maj 2008 · 18 Inlägg

fan jäla lykat igårbig_smile nån som har nå kort på min taunus mä raggarhäng?tongue

Ford Taunus p3 1963 vulva 242 -75
Chevrolet impala -66 volvo 142 kirunacab -68
Oldsmobile super 88 "olssonmobile" (1960)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 maj 2008 · 5 753 Inlägg

fan va härligt det var igår, jänkare, mullrande V8or, rock n´ roll och bira hela dagen, och vädret gjorde ju inte dagen sämre, tyvärr så lyckades ju jag supa bort mig själv roll men sånt som händer tongue



här har ni lite bilder som jag knäppte, inte dom bästa kanske då man va lite små rund under fötterna men alltid nått smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85622

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
svanstrom a
11 maj 2008 · 414 Inlägg

Tyckte det vart riktigt trevligt.. big_smile

hej
850_GLT
11 maj 2008 · 947 Inlägg

Ellertz skrev:

850_GLT skrev:
håller med tjarniz jäkligt fin dag. Blev grillad mer eller mindre på området. Blev bränd i nacken men det är sånt man får räkna med smile får skaffa lite solskydds olja nästa gång å de vore inte fel å ha me sig nån söt tös då som kan smörja in mig lr tvärtom hehe tongue

Hmmm.. Åkte du seriöst från linköping för en bilträff i timrå ? tongue  De ä ju timrå vi snackar om..

japp ja hade inget bättre för mig.. Kunde även passa på å hälsa på mina föräldrar å polare i kramfors.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
jeep_tom Jeep Tom
11 maj 2008 · 276 Inlägg

Tackar för en grym träff och grym cruising alla som var där big_smile kunde inte ha blivit bättre tycker jag, hade skit rolig big_smile Dock gick fläkt/generator remmen av på buggyn under början av cruisingen, men fick den utbytt av min egna "crew" senare under kvällen tongue

Feeling free to do my own thing
chrizz Administratör
11 maj 2008 · 11 783 Inlägg

Då träffen har varit så är den här tråden inte längre aktuell. Vill ni diskutera det som varit så får nån ta initiativet att starta en Eftersnack-tråd istället.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
candlebandle
12 maj 2008 · 16 Inlägg

de var bra arangerat å organiserat. tumme upp !! Trots flygande besikting:(

Senast redigerat av candlebandle (12 maj 2008)

CandleBandle:P
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
12 maj 2008 · 5 753 Inlägg

var väll en hel del som åkte på flygande besikning hörde jag nånting om när jag sprang runt där på crusingen och yrade.. eller hörde jag helt fel?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
CopyCola Tungviktare
15 maj 2008 · 111 Inlägg

_Glenne_ skrev:
var väll en hel del som åkte på flygande besikning hörde jag nånting om när jag sprang runt där på crusingen och yrade.. eller hörde jag helt fel?

Då hörde du rätt.. fick höra bl a om en som skulle få 2800kr i böter om han inte bytte nummerplåtar.. han hade såna här "amerikanska" med palmer o grejer.. Men vad jag har hört så får man ha det på veteranbilar? hmm

itouch
15 maj 2008 · 1 488 Inlägg

Då träffen har varit så är den här tråden inte längre aktuell. Vill ni diskutera det som varit så får nån ta initiativet att starta en Eftersnack-tråd istället.

Låser här.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang