3834
Sök

Rickard-v

Västerås

Foruminlägg
Medlem sedan
13 oktober 2006
Senaste besöket
21 juni

Kommentarer

för 9 år sedan
Haha, gillar iden med R36-motorn, var inne på det en sväng. Såg en kille från polen som har byggt in den i en mk4a. Kuman tror jag han kallade sig om du söker.
för 9 år sedan
Saknar du den något? Eller är du mer nöjd med S3an?
för 10 år sedan
Ser riktigt kul ut! Har som plan att köra lite bana med mig. Vad har du att säga om bilens prestation positivt/negativt?


Sök