2623
Sök

Bild på en bil som klassas som tyskstukad men vad anser du?

Alfa Romeo 166
310 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
visa gillar tyskstuk men va fan är detta för skit? http://i66.photobucket.com/albums/h268/ … camber.jpg va tycker du?
Senast redigerat av volvo_460 (23 mars 2009)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 mars 2009
Jag tänker bara hjälpa till!
Om du inte önskar att din tråd stängs bör du ändra din rubrik (Tyskstuk) mot någonting bättre så att man förstår vad det handlar om innan man öppna den. wink
Kolla på rubriksanvisningar.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar
Enligt klistrad papper på rutan, det verkar som att bilen ha blivit inlåst och det kan man förstår, livs farlig.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

dARKiE
5 031 Inlägg
23 mars 2009
Tror inte han försöker bygga till "äkta" tyskstuk.

Då denna bilen tillhör någon japansk tillställning där dem bygger om bilarna extremt mycket.
Det kallas något men har glömt det just nu..

Du har väl sett den dära hemsidan med alla bilar med feta avgasrör 6 meter ovanför bilarna osv..?

; )

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

1 926 Inlägg
23 mars 2009
Haha snygg cambler (heter det så? ) på däcken lol

Försöker iaf
12 817 Inlägg
23 mars 2009
Darkie skrev:
Tror inte han försöker bygga till "äkta" tyskstuk.

Då denna bilen tillhör någon japansk tillställning där dem bygger om bilarna extremt mycket.
Det kallas något men har glömt det just nu..

Du har väl sett den dära hemsidan med alla bilar med feta avgasrör 6 meter ovanför bilarna osv..?

; )

Idioti... kallas det.. wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

3 714 Inlägg
23 mars 2009
Japaner och deras sätt att "styla" är ju groteskt !

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Kokar ris
923 Inlägg
23 mars 2009
är säkert dunderväghållning i den kärran!

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

tobbe91
23 mars 2009
alain skrev:
Om du inte önskar att din tråd stängs bör du ändra din rubrik (Tyskstuk) mot någonting bättre så att man förstår vad det handlar om innan man öppna den. wink
Enligt klistrad papper på rutan, det verkar som att bilen ha blivit inlåst och det kan man förstår, livs farlig.

hur många ggr per dag skriver du just det meddelandet som du skrev ovan?
jävligt många i alla fall

Random Hero
4 047 Inlägg
23 mars 2009
tobbe91 skrev:
alain skrev:

de e väl bra att nån har koll o styr upp de lite ?

Dog food lid. Backwards

519 Inlägg
23 mars 2009
Det där är ju bara ett bevis på att det går. ;P Tyskstuk är det ju inte...

933 Inlägg
23 mars 2009
Hahaha fan alltså var får alla sina idéer från. tongue
Glömde att säga att jag anser inte att det där är tyskstuk.
Senast redigerat av martincool (23 mars 2009)

2 751 Inlägg
23 mars 2009
han sparar ju gummi i varje fall smile

Who Djaa bless no man curse

4 554 Inlägg
23 mars 2009
följer vissa kreiterier för tyskstuk men faller på den viktigaste att den ska va cleant stylad  dvs inte massa extra utstickande saker som inte följer bilens linjer som hästepipes en överdimensionerasd huv  jätteplastig front och överdriven camber

1 827 Inlägg
23 mars 2009
Det är INTE tyskstuk, det är bosozoku, ingenting annat. Inte en enda sak stämmer med tyskstuk, tyskarna kör med låg ET men knappt camber.

Get your facts right...

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Meister
6 763 Inlägg
23 mars 2009
Eisenhut skrev:
Det är INTE tyskstuk, det är bosozoku, ingenting annat. Inte en enda sak stämmer med tyskstuk, tyskarna kör med låg ET men knappt camber.

Get your facts right...

Men lite Camber åker väll även tyskstukarna med? De fanns en tråd för några år sedan med massor me "bosozoku-stylade" värstingar. Det ser ju lite lagom brutalt ut. De är japanernas svar på volvo-raggare big_smile

1 827 Inlägg
23 mars 2009
camaro67 skrev:
Eisenhut skrev:

Get your facts right...

Men lite Camber åker väll även tyskstukarna med? De fanns en tråd för några år sedan med massor me "bosozoku-stylade" värstingar. Det ser ju lite lagom brutalt ut. De är japanernas svar på volvo-raggare big_smile

Ja, vissa... men grunden är låg ET, och stretchade däck som lyckas smita in under skärmkanten i alla fall. Detta är egentligen den "stora" skillnaden mellan dagens JDM i US och tyskstuk, båda kör cleana, fräscha orginalbilar med förfinade enkla eftermarknadsprodukter samt fälgar med låg ET, bara det att JDM kör lite stretch på däcken och mycket camber för att klämma in, tyskstuk kör mycket stretch på däcken och lite camber för att klämma in.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 mars 2009
tobbe91 skrev:
alain skrev:

det stämmer, det är inte för att vara taskigt men hjälpa folk att skriva bättre rubrik, många trådar stängs på grund av dåliga rubriker, med den meddelande dom ändra det som den nu med (Tyskstyk).
Alla som jag skickade har ändrat det och trådar blev kvar, inget är perfekt, inte äns jag, bara ett bra sätt att hjälpa till på Garaget wink
Senast redigerat av alain (23 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök