Jaså, är det så du ser ut! Att veta hur du ser ut ifall man råkar stötta ihop med varandra utan att veta om det förrän man träffar varandra i ett bilsammanhang;) Börjar se bra ut med bilen också! Och får du väll hem bilen så går det fort att sätta ihop den igen, blev själv förvånad över hur fort det gick att plocka ihop min bil efter lack! Så fortsätt jobba så är bilen snart klar. Och så kan du ju snart bli riktig medlem i klubben också:)
Synd att man själv inte "jobbade" med att fixa sin bil...skulle ha kommit på det när man gick i gymnasiet...projektarbete är ju underbar tid!
Takvingen ser "fresh" ut, hinner ni bli klara innan rapporten ska vara inne?
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
najs som fan! får ta å komma ner till sthlm i sommar så man får se den irl!
fan vill oxxå kunna lacka
Tackar
Jo man ska väl ditåt någon gång i livet finns ju några träffar där typ som mercedes träff och så Men kan ju annars träffas i uppsala på nån micro träff eller nåt. så slipper jag åka hehe
Hehe, det är bar skönt att kunna lacka, men kan dock inte göra ett sånt toppen jobb du gjorde med huven får väl testa sig fram i livet
Jaså, är det så du ser ut! Att veta hur du ser ut ifall man råkar stötta ihop med varandra utan att veta om det förrän man träffar varandra i ett bilsammanhang;) Börjar se bra ut med bilen också! Och får du väll hem bilen så går det fort att sätta ihop den igen, blev själv förvånad över hur fort det gick att plocka ihop min bil efter lack! Så fortsätt jobba så är bilen snart klar. Och så kan du ju snart bli riktig medlem i klubben också:)
Hehe, har ju sett dig utanför skolan i uppsala i sommras så jag vet hur du ser ut hehe
Tackar, jo ihopplockningen brukar gå snabbt fast måste ju fixa front och så.. men är sugen på att bara hänga på orginalet och besikta sen bygga egna kjolar direkt.. Men vet inte än..
Japp de ska jag, japp när man fått ihop bilehn och körkortet i sommar så är man medlem för då är jag nog ute och åker varje dag hehe
/Kim
Lifeabuser
Oj nu har du fått det bakom bakfoten
Jag gör detta eftersom det är min bil och kunde inte lacka den på firma efter lite strul.. så tog med den till skolan istället, fast bilder är ju tagna så det blir nog inlämmning av detta i 3an.. för i 2an gör man inge projekt då lär man sig i skolan
Så ingen bråska med nån rapport, den ska vara inne 2009 hehe
Jaha det va det roliga , ville ju att folk skulle gissa lite fel först, men så klart kommer Olzzon och klämer ur sig svaret direkt.. Grattis Olzzon! hehe
//Kim
isak90
Jäklans Olzzon som ger er för bra ledtrådar! Helt rätt, den skickas\ har skickats.. så får se om den passar, kanske blir en ommålning och något coolt motiv på den? hehe
Hehe, har ju sett dig utanför skolan i uppsala i sommras så jag vet hur du ser ut hehe
Tackar, jo ihopplockningen brukar gå snabbt fast måste ju fixa front och så.. men är sugen på att bara hänga på orginalet och besikta sen bygga egna kjolar direkt.. Men vet inte än..
Japp de ska jag, japp när man fått ihop bilehn och körkortet i sommar så är man medlem för då är jag nog ute och åker varje dag hehe
/Kim
Jaså så du har lyckats med att se både bilen och mig själv i egen hög person också?! Brukar du åka förbi bolandsskolan ofta? Jag brukar ju bara slänga mig in i bilen och sticka från skolan så fort som möjligt:) så det är nog inte många ens på skolan som vet vem ägaren till bilen är. Men vet man bara hur jag ser ut så är det nog svårt att missa mig:D
/Kim
Jaså så du har lyckats med att se både bilen och mig själv i egen hög person också?! Brukar du åka förbi bolandsskolan ofta? Jag brukar ju bara slänga mig in i bilen och sticka från skolan så fort som möjligt:) så det är nog inte många ens på skolan som vet vem ägaren till bilen är. Men vet man bara hur jag ser ut så är det nog svårt att missa mig:D
Men va ju förra sommaren jag såg dig me bmwen för jag ggick ju i boland då hehe Men nu är jag bara i enköping
Hehe, jo jag vet hur du ser ut hehe Mvh Kimpa
Rallyhalle
Japp, eller inte ny, men ska tacka Mäki för den Du får se hur den ser ut när den landat här hemma
Hm, lästa mäkis inlägg nyss så det blir väl mot fredagen eller efter helgen, men posten brukar vara snabb här ute på landet hehe
Mäki Jo det brukar ju ta typ 2 dagar.. och om de hämtade det ikväll så skickas det i natt eller i morrn bitti mot uppsala Tack än en gång mäki! hehe Mvh Kimpa