Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

isak90
28 januari 2008 · 1 997 Inlägg

Vingen kommer ju bli som grädden på moset!cool

Ta du o tona rutorna när du ändå är igång;)

Lycka till med hemfärden i slutet på veckan med! smile

Mvh/Fredrik

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
28 januari 2008 · 4 190 Inlägg

isak90 skrev:
Vingen kommer ju bli som grädden på moset!cool

Ta du o tona rutorna när du ändå är igång;)

Lycka till med hemfärden i slutet på veckan med! smile

Mvh/Fredrik

Hehe tackar smile

Jo jag funderar på det, men får se va som händer.. kanske blir normalt nu i början sen får vi se till sommaren big_smile
Fast  då blir typ bara 35-40% toning smile

Tackar tackar smile
mvh kimpa

JockeT
28 januari 2008 · 1 010 Inlägg

najs som fan!
får ta å komma ner till sthlm i sommar så man får se den irl!

fan vill oxxå kunna lacka tongue

streetpirate87 Mångsysslare
28 januari 2008 · 546 Inlägg

Jaså, är det så du ser ut!
Att veta hur du ser ut ifall man råkar stötta ihop med varandra utan att veta om det förrän man träffar varandra i ett bilsammanhang;)
Börjar se bra ut med bilen också! Och får du väll hem bilen så går det fort att sätta ihop den igen, blev själv förvånad över hur fort det gick att plocka ihop min bil efter lack!
Så fortsätt jobba så är bilen snart klar.
Och så kan du ju snart bli riktig medlem i klubben ocksåsmile

Lifeabuser
28 januari 2008 · 427 Inlägg

Synd att man själv inte "jobbade" med att fixa sin bil...skulle ha kommit på det när man gick i gymnasiet...projektarbete är ju underbar tid!

Takvingen ser "fresh" ut, hinner ni bli klara innan rapporten ska vara inne?

//Erik
Mitt Projekt!
If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura
Sponsorer sökes!
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

JockeT skrev:
najs som fan!
får ta å komma ner till sthlm i sommar så man får se den irl!

fan vill oxxå kunna lacka tongue

Tackar big_smile

Jo man ska väl ditåt någon gång i livet tongue finns ju några  träffar där typ som mercedes träff och så tongue
Men kan ju annars träffas i uppsala på nån micro träff eller nåt. så slipper jag åka wink hehe tongue

Hehe, det är bar skönt att kunna lacka, men kan dock inte göra ett sånt toppen jobb du gjorde med huven tongue får väl testa sig fram i livet tongue

\Kim

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

streetpirate87 skrev:
Jaså, är det så du ser ut!
Att veta hur du ser ut ifall man råkar stötta ihop med varandra utan att veta om det förrän man träffar varandra i ett bilsammanhang;)
Börjar se bra ut med bilen också! Och får du väll hem bilen så går det fort att sätta ihop den igen, blev själv förvånad över hur fort det gick att plocka ihop min bil efter lack!
Så fortsätt jobba så är bilen snart klar.
Och så kan du ju snart bli riktig medlem i klubben ocksåsmile

Hehe, har ju sett dig utanför skolan i uppsala i sommras så jag vet hur du ser ut wink hehe tongue

Tackar, jo ihopplockningen brukar gå snabbt tongue fast måste ju fixa front och så.. men är sugen på att bara hänga på orginalet och besikta sen bygga egna kjolar direkt.. tongue
Men vet inte än..

Japp de ska jag, japp när man fått ihop bilehn och körkortet i sommar så är man medlem för då är jag nog ute och åker varje dag tongue hehe

/Kim


Lifeabuser

Oj nu har du fått det bakom bakfoten tongue

Jag gör detta eftersom det är min bil och kunde inte lacka den på firma efter lite strul.. så tog med den till skolan istället, fast bilder är ju tagna så det blir nog inlämmning av detta i 3an.. för i 2an gör man inge projekt då lär man sig i skolan tongue

Så ingen bråska med nån rapport, den ska vara inne 2009 tongue hehe

//Kim

Mäki Långsam Perfektionist
29 januari 2008 · 4 800 Inlägg

Postas om en timma wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

Mäki skrev:
Postas om en timma wink

Åh, Marcus och min hemlis wink  undrar om någon funderar va det är som postas? tongue hehe
Danke Marcus big_smile

Får träffas sen i sommar så får du se din "Grej"  och så får jag kika lite på din vörsting wink
Mvh Kim

Olzzon Pirat
29 januari 2008 · 426 Inlägg

Kan det vara växelspaksknoppen? wink

isak90
29 januari 2008 · 1 997 Inlägg

Olzzon skrev:
Kan det vara växelspaksknoppen? wink

Det tror jag med;)

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

Olzzon skrev:
Kan det vara växelspaksknoppen? wink

Jaha det va det roliga lol , ville ju att folk skulle gissa lite fel först, men så klart kommer Olzzon och klämer ur sig svaret direkt..
Grattis Olzzon! wink hehe

//Kim

isak90

Jäklans Olzzon som ger er för bra ledtrådar! tongue
Helt rätt, den skickas\ har skickats.. smile så får se om den passar, kanske blir en ommålning och något coolt motiv på den? tongue hehe

//Kim

Olzzon Pirat
29 januari 2008 · 426 Inlägg

Haha jag är grym wink Växelspaksknoppen är iaf helgrym och kommer sitta som gjutet i din tyska racer smile

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

Olzzon skrev:
Haha jag är grym wink Växelspaksknoppen är iaf helgrym och kommer sitta som gjutet i din tyska racer smile

Japp de är du wink Men jag är en anning Grymmare cool hehe
Jo det är ju Marcus (Mäki) som Formgivit den big_smile
Hoppas jag på med smile

Tackar återigen!
// Kim

DDESIGN
29 januari 2008 · 563 Inlägg

Denna tråd är bland dem bästa projekttrådarna på Garaget.

Fortsätt med alla updates och mycket bilder!
Mvh. Frippe

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet
Nissan 200sx S13 "DDESIGN LS13" (1989)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

Fripp3 skrev:
Denna tråd är bland dem bästa projekttrådarna på Garaget.

Fortsätt med alla updates och mycket bilder!
Mvh. Frippe

Oj man tackar big_smile
Kul att få peppning och trevliga ord smile

Japp de ska jag så klart, bilen är inte klar på långa vägar wink hehe
Desamma frästen! smile
mvh kimpa

streetpirate87 Mångsysslare
29 januari 2008 · 546 Inlägg

kimpan_90 skrev:

streetpirate87 skrev:
Jaså, är det så du ser ut!
Att veta hur du ser ut ifall man råkar stötta ihop med varandra utan att veta om det förrän man träffar varandra i ett bilsammanhang;)
Börjar se bra ut med bilen också! Och får du väll hem bilen så går det fort att sätta ihop den igen, blev själv förvånad över hur fort det gick att plocka ihop min bil efter lack!
Så fortsätt jobba så är bilen snart klar.
Och så kan du ju snart bli riktig medlem i klubben ocksåsmile

Hehe, har ju sett dig utanför skolan i uppsala i sommras så jag vet hur du ser ut wink hehe tongue

Tackar, jo ihopplockningen brukar gå snabbt tongue fast måste ju fixa front och så.. men är sugen på att bara hänga på orginalet och besikta sen bygga egna kjolar direkt.. tongue
Men vet inte än..

Japp de ska jag, japp när man fått ihop bilehn och körkortet i sommar så är man medlem för då är jag nog ute och åker varje dag tongue hehe

/Kim

Jaså så du har lyckats med att se både bilen och mig själv i egen hög person också?!
Brukar du åka förbi bolandsskolan ofta?
Jag brukar ju bara slänga mig in i bilen och sticka från skolan så fort som möjligt:) så det är nog inte många ens på skolan som vet vem ägaren till bilen är. Men vet man bara hur jag ser ut så är det nog svårt att missa mig:D

Rallyhalle
29 januari 2008 · 4 299 Inlägg

Nice me ny växelknopp. Ska bli kul och se hur den ser ut smile

När kan den tänkas komma då???

/Jacob

Mäki Långsam Perfektionist
29 januari 2008 · 4 800 Inlägg

Rallyhalle skrev:
Nice me ny växelknopp. Ska bli kul och se hur den ser ut smile

När kan den tänkas komma då???

/Jacob

Beror på hur lång tid posten tar, men jag såg att postbilen hämtade den när jag gick från gymmet. Så 2 dagar skulle jag väl gissa på, kanske!?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
29 januari 2008 · 4 190 Inlägg

streetpirate87 skrev:

kimpan_90 skrev:

streetpirate87 skrev:
Jaså, är det så du ser ut!
Att veta hur du ser ut ifall man råkar stötta ihop med varandra utan att veta om det förrän man träffar varandra i ett bilsammanhang;)
Börjar se bra ut med bilen också! Och får du väll hem bilen så går det fort att sätta ihop den igen, blev själv förvånad över hur fort det gick att plocka ihop min bil efter lack!
Så fortsätt jobba så är bilen snart klar.
Och så kan du ju snart bli riktig medlem i klubben ocksåsmile

Hehe, har ju sett dig utanför skolan i uppsala i sommras så jag vet hur du ser ut wink hehe tongue

Tackar, jo ihopplockningen brukar gå snabbt tongue fast måste ju fixa front och så.. men är sugen på att bara hänga på orginalet och besikta sen bygga egna kjolar direkt.. tongue
Men vet inte än..

Japp de ska jag, japp när man fått ihop bilehn och körkortet i sommar så är man medlem för då är jag nog ute och åker varje dag tongue hehe

/Kim

Jaså så du har lyckats med att se både bilen och mig själv i egen hög person också?!
Brukar du åka förbi bolandsskolan ofta?
Jag brukar ju bara slänga mig in i bilen och sticka från skolan så fort som möjligt:) så det är nog inte många ens på skolan som vet vem ägaren till bilen är. Men vet man bara hur jag ser ut så är det nog svårt att missa mig:D

Men va ju förra sommaren jag såg dig me bmwen för jag ggick ju i boland då tongue hehe
Men nu är jag bara i enköping tongue

Hehe, jo jag vet hur du ser ut wink tongue hehe
Mvh Kimpa

Rallyhalle

Japp, eller inte ny, men ska tacka Mäki för den wink
Du får se hur den ser ut när den landat här hemma smile

Hm, lästa mäkis inlägg nyss så det blir väl mot fredagen eller efter helgen, men posten brukar vara snabb här ute på landet tongue hehe

Mäki
Jo det brukar ju ta typ 2 dagar.. och om de hämtade det ikväll så skickas det i natt eller i morrn bitti mot uppsala smile
Tack än en gång mäki! smile hehe
Mvh Kimpa

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang