skönaste kommentarerna ni fått om er bil.

PMPerformance
20 maj 2009 · 2 266 Inlägg

Lustigate kommentaren jag har fått om en bil var från ett äldre par där tanten sa en sån fin bil skulle vi haft istället för den vi har nu sa hon gubben grymta lite tillbaka detta var om min 142 haha

svetsdiff !!!
SoL Eigenbrötler
20 maj 2009 · 1 237 Inlägg

RacingBunny skrev:
Ja min va nog när jag blev stoppad av polisen och den ena av dom kommenterade mitt "nice ass!" står ju så på bilens bakdel haha big_smile

Det finns en Audi TT häromkring med reg nummer ASS och sen tre siffror big_smile

Opel Rekord Coupé "Sopel" (1968)
ExigeS
20 maj 2009 · 136 Inlägg

Man har väll fått höra en hel del på träffarna och på stan.. smile

Faan.. denna har du gjort riktigt bra och clean!
Vart har du gjort av motorn?
Fan va gött den låter, gillar V8:or!
Vad kostar den?
Hur har du råd?
Får jag fotta bilen?
Nää.. inte är det en Amerikanare, skojjar du ??
Jag älskar Italinenska linjer, så rena!
Är det 20 tummare? (fälgarna är 17" men liten bil)

81an
20 maj 2009 · 566 Inlägg

Första huset jag bodde i när jag flytta hemifrån hyrde jag. En dag när jag skulle betala hyran så fråga hyresvärden när jag hade tänkt köra bort den gamla skrotbilen som stog i trädgården..öh den åker jag på sa jag wink (En gammel pilsner admiral)

Edit: en annan sak som hände med samma bil. Grann tanten kom över en dag och småprata lite, sen börja hon skruva på sig och sa: jo jag kom igentligen hit för att gubben undra vart du köpt dekalen på din bil? Det var en övningskörningsskylt fast det stog rövkn****ing..fick hålla mig för skratt för hon va helt seriös lol

Senast redigerat av 81an (20 maj 2009)

LeafBox Lat Perfektionist
20 maj 2009 · 6 359 Inlägg

Jag fick en indirekt kommentar angående Audin häromdan.
Det är så att den står inne i skolans verkstad, oxå var det 2st kunder i verkstaden som gick runt och diskuterade över dom olika bilarna. så kommer dom fram till min bil, som har skuffen öppen så högtalarna tittar fram. (jag höll på i framvagnen och dom hade missat att jag var där) iaf.
Så står dom där och kollar in i baken på bilen, osså säger den ena..
-Fan.. Han som äger den här bilen måste ju vara hörselskadad
-Ja, om inte annat är han det nu
Sen skrattar dom lite grann båda två.
Så jag reser mej upp och går bak jag oxå. Då passar dom på att fråga vems bil det är.
"Ja, Det är min"
-... .... ... Va fin den var...
-Men du köpte den pga av ljudet eller hur?
"Nädu, jag köpte den för att det var en Coupe.
-jaha... ja, den var fin iaf.
Sen hade dom tydligen något viktigt att göra så att dom var tvugna att gå big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
9Femma
20 maj 2009 · 342 Inlägg

SoL skrev:
Det finns en Audi TT häromkring med reg nummer ASS och sen tre siffror big_smile

O/T:
Vet inte varför jag kommer att tänka på denna bilden ...
Audin + Saaben = ?

http://geting.se/viewimage.php?image=151546-auditt.jpg

Porsche for life.
Livet är för kort för att köra tråkiga bilar!
liquisole
20 maj 2009 · 1 237 Inlägg

"ohh ferrari" är väl det mest roliga man fått höra av nån brud, annors brukar det bara vara "snygg bil" eller liknande tongue

MikeyMouse
20 maj 2009 · 214 Inlägg

oftast blir det kommentarer som pizzaräcer eller så kommenterar dem det lilla bagage utrymmet:P

VW Beach Buggy 1300 projekt.
Snälla alla jävla 740 med japsdämare som tror bilen går lika bra som den låter lägg ner!
Kesler
20 maj 2009 · 3 650 Inlägg

Fått massa kommentarer
- jävla skön glidare
- bästa bilen i hela stockholm tongue heh !?
mm,mm

för nån vecka sen var det nån brud som tog kort i bilkön (såg i backspeglen)

sen är det många som gillar att läsa upp texten på dekalen högt tongue

Senast redigerat av Kesler (20 maj 2009)

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
21 maj 2009 · 6 170 Inlägg

Skönaste kommentaren jag fått om min bil fick jag idag av en snubbe här på forumet:

"HAHAHAHHA. Och du kallar min bil för skrot bil?"

Så jävla skön kommentar att jag nog kommer att sätta den som ett citat i siggen tongue


Annars e det la mest "den låter ju en del" från besiktningsgubbar och liknande man får höra.



Kanske lite OT men en före-detta sk "arbetskamrat" bad mig en gång att inte parkera bilen utanför matsalen på jobbet för att den lät så mycket, så jag flyttade mig hela tre rutor längre bort ^^;

Till saken hör att jag brukade låta bilen stå på tomgång någon minut innan jag gick in för att låta turbon coola ner sig lite.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
zortep
21 maj 2009 · 911 Inlägg

hmm, var en liten pojke som fråga sin mamma vad det var för nått när de gick förbi min corris,  modern " Det är en sportbil "

annars har jag fått kommentarer såsom att det ser cool ut !  eller tvärtom " en skrotbil " hehe dock ej någon okänd som sagt skrotbil smile

pic up the phone, wazzzaaa
TurbOla Reservdansk
21 maj 2009 · 6 271 Inlägg

Inte sådär jättemånga kommentarer, men folk brukar stå och peka och diskutera älg-dekalerna på mina framskärmar, och fotografera dom. smile

Nån gång har det varit "Jag trodde du hade en nyare bil" av nåt okänt fruntimmer som trillade in när jag var fyllechaffis åt polarna. roll

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
THEBADGUY Gorgilus addictus
21 maj 2009 · 4 737 Inlägg

Golfen har jag inte fått någon kommentar om ännu.

Volvon jag hade fick jag dock en hel del blickar/kommentarer om.

En jag minns speciellt mycket är när en äldre gubbe kom fram och frågade om bilen var en nytillverkning av 240.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
loudness
21 maj 2009 · 4 554 Inlägg

fick på kvittot från mcd i helgen en fet smiley brevid mitt regnummer:P

Bjork OEM <3
21 maj 2009 · 6 957 Inlägg

När det var en liten Saabträff i Fkp fick jag bra respons (skitkul!) men under träffen
så strömma det förbi folk (träffen var på torget här hemma) då gick det förbi 2 flickor
varav den ena sa "- åååh den röda va snygg, den vill jag ha" tongue

Så nog finns det lite brudmagnetsstatus i bilen wink lol

OEM <3
M103
21 maj 2009 · 1 570 Inlägg

TurbOla skrev:
Inte sådär jättemånga kommentarer, men folk brukar stå och peka och diskutera älg-dekalerna på mina framskärmar, och fotografera dom. smile

Nån gång har det varit "Jag trodde du hade en nyare bil" av nåt okänt fruntimmer som trillade in när jag var fyllechaffis åt polarna. roll

Jag stannade vid rödljusen häromdagen och en gubbe i en Ferrari 328 stannade bredvid mig och kollade på mina älgar och jag tittade på hans hästmärken. smile Sen skrattade båda två.

paltodlarn
21 maj 2009 · 527 Inlägg

Jag frågade en kompis syrra varför hon tyckte likbilen jag hade var så hemsk och då skrek hon: DET ÄR JU EN DÖDSBIL! Jag tycker det var en ganska kul beskrivning av bilen tongue

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
steifan DR!FTT3KN!K3R
21 maj 2009 · 10 427 Inlägg

Fick kommentaren "Din bil är så.. mm.. härlig!" från en gammal tant när jag tankade på JET förra året någon gång. Själv körde hon Toyota Corolla eller liknande, var nog lite avundsjuk wink

Hjälpte iofs henne att tanka tongue

Senast redigerat av steifan (21 maj 2009)

Soil
21 maj 2009 · 108 Inlägg

"fan vilken lyxig bil du har Mimmi...
Där började jag garva cool och slog till min syster som alltid mobbar min bil. Men sen kom resten:
"tufft med 4 dörrar licksom!"

eh? hmm

Senast redigerat av Soil (21 maj 2009)

don't cry just suck
Emilius Avstängd
21 maj 2009 · 1 714 Inlägg

de bästa jag hört måste vara vad jag hade för motor i min 142 A-traktor, från 2 raggare på en cruising tongue
"b20" svarade jag sanningsenligt tongue
va fruktansvärt vass kam så den smattrade och lät lite som en vass v6 eller v8 på tomgång,
det tillsammans med stort avgassystem va enda modifikationerna.

även bra:
polisen efter provkörning vid flygande, 142 epan här med: den går ju som ett skott!
jag: jag vet wink plus ett stort flin, jag hade ju redan åkt dit så.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang