Har ni vart till Elmia, hur var det?

alain www.bimmerpower.org
21 mars 2008 · 3 995 Inlägg

Har ni vart till Elmia eller inte, men hur var det för er som har var där? , eller varför var ni inte där? eller vad gjörde ni i stället eftersom ni inte var där? Kan ni beräta lite om hur det var under det kalla våren som börjar idag.
MVH:

Senast redigerat av alain (21 mars 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Team-Adolfsson Gödseldräng
21 mars 2008 · 4 529 Inlägg

åker imon kl halv 8 smile
kom nyss hem efter varit och skiftat till vinterdäck smile
200kr för att kränga över 4 däck till några andra fälgar plus montering big_smile billigt billigt wink

jonaz Stolt Brynäsare :)
21 mars 2008 · 135 Inlägg

Det var lite sådär tycker jag faktiskt.. Men Fimpens bil är höjdpunkten, Fan va snygg den blev,´lacken är så grym live... och inredningen kan nog ingen klaga påsmile

kvistarn
21 mars 2008 · 49 Inlägg

var där en sväng, ångrar jag gick in, för mycket folk som vanligt en jävla trängsel, var svårt att kolla ordentligt på något...

Man får vänja sig...
Skaune
21 mars 2008 ·

Jag undrar oxå? sitter o disskuterar med tjejen om vi ska eller inte åka dit! har ju planerat de länge, men har ju hört lite att de ska vara sisådär denna gången, känner inte för o lägga ut ca 2000:- för oss två för en dag där då. Så e de nån som kan ge ett utlåtande innan man bestämmer sig för o åka eller inte?

Big_JN
21 mars 2008 · 2 126 Inlägg

Var ingen större höjdare i år! Varit på Elmia sex år i rad nu och det var faktiskt den sämsta hittills!
Kändes duktigt tamt i år!
Min åsikt iallafall!

Senast redigerat av Big_JN (21 mars 2008)

peo Kaffeknarkare.
21 mars 2008 · 135 Inlägg

Jag kom precis hem ifrån Elmia, 50mil hemresa. Tyckte de var lite sämre iår mot förra året. Fimpens bil vart kanon bra och luktar spakel invändigt  smile
Men resten är samma gamla förutom att alla har dragit på en motivlackering på bilarna. Sevärt och rolig dag, lite mycket folk men de brukar de alltid vara såhär när dom öppnar.

//mvh Peo

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.
Kim2000
21 mars 2008 · 219 Inlägg

Big_JN skrev:
Var ingen större höjdare i år! Varit på Elmia sex år i rad nu och det var faktiskt den sämsta hittills!
Kändes duktigt tamt i år!
Min åsikt iallafall!

får faktiskt ta o hålla med på den. kändes avslaget på nåt sätt

Gone-in-60-sec
21 mars 2008 · 83 Inlägg

kom hem nyss, visst d va mkt folk men tycker absolut d e sevärt.

har kontroll
Volvo 945 (1992)
Karossarn
21 mars 2008 · 129 Inlägg

själv gillade jag temat "paint" dom hade, där visade en massa duktiga yrkesmänniskor upp sina verk och visade även hur det gick till att motivlackera

Karossarn
Mitsubishi Lancer Evolution 8 "Evo VIII USA-import" (2003)
pAanda
21 mars 2008 · 9 Inlägg

Precis kommit hem, trött i benen men man överlever och hade gjort om det imorgon om jag hade bott nämre jkpg wink Råder dig att köra dit och ta en runda

pAanda
CrazY_SweD
21 mars 2008 · 155 Inlägg

peo skrev:
Jag kom precis hem ifrån Elmia, 50mil hemresa. Tyckte de var lite sämre iår mot förra året. Fimpens bil vart kanon bra och luktar spakel invändigt  smile
Men resten är samma gamla förutom att alla har dragit på en motivlackering på bilarna. Sevärt och rolig dag, lite mycket folk men de brukar de alltid vara såhär när dom öppnar.

//mvh Peo

Håler med dig om allt:P spec det med samma bilar... Dock är det ju ett trevligit tidsfördriv iallafall:D
mvh Christofer

R170
21 mars 2008 · 89 Inlägg

Varit där en gång, tycker det är mest gamla bilar dom har skickat på stora fälgar, spoilers och straips på. Man vill ju se se något nytt på en bilmässa. Kan tänka mig att mässan tilltalar ungdomar som ska köpa sin första bil men inte oss som vill ha något nytt sad

MrTurbo Better than God \o/
21 mars 2008 · 1 882 Inlägg

Varför åka dit första dagen när halva Sverige är där? Söndag eftermiddag rekommenderas...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
IMPRAZERN Intresseklubben
21 mars 2008 · 673 Inlägg

Jag tyckte det va grymt bra smile fast det va inte så mycket folk som folk säger.. va knappt något folk.. ha varit där 3 år i rad och aldrig fått en parkering vid mässan tongue idag gick det som smör, hur lätt som helst med parkering smile antar det va vädret också tongue

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
MrTurbo Better than God \o/
21 mars 2008 · 1 882 Inlägg

R170 skrev:
Varit där en gång, tycker det är mest gamla bilar dom har skickat på stora fälgar, spoilers och straips på. Man vill ju se se något nytt på en bilmässa. Kan tänka mig att mässan tilltalar ungdomar som ska köpa sin första bil men inte oss som vill ha något nytt sad

Det är inte såååå vanligt att folk köper en fabriksny bil och sedan kapar sönder för att bygga något fräckt av...  Vitsen med mässan är ju att visa "normala" bilar som är ombyggda och hottade. Det som stör mig mest är att de har en hel satans hall med en massa dunka dunka, rök och skit. Huvudvärk kan man skaffa sig på annat sätt..

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Losgard
21 mars 2008 · 1 688 Inlägg

Var där idag, tycker det var riktigt bra!
Förra året var jag där på lördagen, SJUKT mycket folk på lördagen!
Idag (fredag) var det klart "mycket mindre" människor. Man kunde i alla fall se bilarna ordentligt utan att behöva trängas tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
Olssonz
21 mars 2008 · 815 Inlägg

Jag va där idag, riktigt skoj och många grymma bilar. Showerna va trevliga också. Tyckte faktiskt inte att det va så jätte mycket folk.

Brook
21 mars 2008 · 16 Inlägg

för mycket sönderstylade häckar,
några fina fanns det som ac´s bil, loaded och jonas mattsvarta m3a.

men mest "skit" i mina ögon smile

Bossni
21 mars 2008 · 274 Inlägg

Ingen som har bilder för oss som inte ska dit?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang