Polisens nya bil!:)

Degis Avstängd
16 maj 2008 · 5 Inlägg

Här är polisens nya monster bil! http://www.aftonbladet.se/bil/article2482128.ab  Kan köras i totalt mörker.Luft och skottsäkra. Kan köras där det skett gasutsläpp och genom eldstrider.Fyrhjulsdrivna lufttrycket i däcken kan regleras inifrån. Uppfällbar stege finns på taket. Väger 7,2 ton med 325 hk!

Gör som Ford - Köp Volvo
olds88
16 maj 2008 · 188 Inlägg

haha det onödigaste jag har sett på länge, får ju snutarnas blazer här i stan att verka vettig tongue

bmx
16 maj 2008 · 7 100 Inlägg

öhh wtf??fan ska dom göra då,åka i irak eller?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Corpze
16 maj 2008 · 1 311 Inlägg

jag förstår inte själva idén till det köpet, står att den ska användas i krissituationer? men vi har väl inga krig i sverige precis?

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
Aerodynamik ...
16 maj 2008 · 7 120 Inlägg

Dem pengarna kunde ju definitivt ha gått till något viktigare.

GL_Performance
16 maj 2008 · 19 Inlägg

Klart polisen ska ha en sån bil.. ni som klagar är bara avundsjuka... big_smile

Big_JN
16 maj 2008 · 2 126 Inlägg

Polisstaten utvecklas vidare!
Polisens nya vapen på jakten av trimmade mopeder, fartsyndare och fildelare!

Tur att staten inte slösar bort våra skattepengar på onödiga saker iallafall!

PLindblom
16 maj 2008 · 1 200 Inlägg

Jag hade en gång en gammal Volvo 745 som även den kunde köras i totalt mörker, motorn gick lika fint ändå, och ville jag så kunde jag slå igång sådana här strålkastare som bilar ofta har...

Mackanol
16 maj 2008 · 2 079 Inlägg

bmx skrev:
öhh wtf??fan ska dom göra då,åka i irak eller?

de ska väl gallra lite på andersberg eller rosengård eller nåt liknande

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Muttley
16 maj 2008 ·

nu köper de sådana här törstiga biljävlar för statens pengar, så gnäller de på att bensinen kostar för lite, jävla konstigt sverige de börjar bli :S

Iderth
16 maj 2008 · 82 Inlägg

325 hk och 7.2 ton lol De blir ju ente mer än 45 hk/ton, visst de e ju diesel, vrid som en stridsvagn men de e ju inget fartmonster direkt... jag lär nog acca ifrån den med civicen 1.4 hahaha.

Man har varit med för...
Tomten Tomten
16 maj 2008 · 1 065 Inlägg

Big_JN skrev:
Polisstaten utvecklas vidare!
Polisens nya vapen på jakten av trimmade mopeder, fartsyndare och fildelare!

Tur att staten inte slösar bort våra skattepengar på onödiga saker iallafall!

haha bäst idag.

tänk när dom kommer i monster bilen o ska kolla igenom våra datorer.
(vi kan ju vara beväpnade med Ak4 eller nå!)

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Jimmy_N Makaronborrare
16 maj 2008 · 993 Inlägg

tkd_rille skrev:
nu köper de sådana här törstiga biljävlar för statens pengar, så gnäller de på att bensinen kostar för lite, jävla konstigt sverige de börjar bli :S

Precis dom kunde föregått med gott exempel och kört Toyota Prius eller nåt i stället roll

Muttley
16 maj 2008 ·

calibra1992 skrev:

tkd_rille skrev:
nu köper de sådana här törstiga biljävlar för statens pengar, så gnäller de på att bensinen kostar för lite, jävla konstigt sverige de börjar bli :S

Precis dom kunde föregått med gott exempel och kört Toyota Prius eller nåt i stället roll

hehe ja, så stödjer de ju iallafall så att bensinpriset inte lära hamna på 50 spänn om 50 år

zzzoder
16 maj 2008 · 358 Inlägg

ajaa.. men dom ska fan imej inte komma o klaga på att de inte finns pengar.. idioti!

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
peking_86
16 maj 2008 · 157 Inlägg

tkd_rille skrev:
nu köper de sådana här törstiga biljävlar för statens pengar, så gnäller de på att bensinen kostar för lite, jävla konstigt sverige de börjar bli :S

då måste alla poliser som ska köra dom  skaffa  c-kort   den blir reggad som tung lastbil  den väger så mycke

audi 100
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
16 maj 2008 · 2 456 Inlägg

Kan nog behöva det fordonet om Svenska folket reagerar till över om dom lyfter soppa priset över 20 kronors gränsen så fan e det nog dax att bränna upp rixdagshuset ......

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Sushikocken Sleeper
16 maj 2008 · 3 084 Inlägg

Dem börjar väl bli less att sakerna inte håller när de hälsar på i folks trädgårdar och diken.
Vad annars ska man ha en sån till i en storstad O,o

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Muttley
16 maj 2008 ·

peking_86 skrev:

tkd_rille skrev:
nu köper de sådana här törstiga biljävlar för statens pengar, så gnäller de på att bensinen kostar för lite, jävla konstigt sverige de börjar bli :S

då måste alla poliser som ska köra dom  skaffa  c-kort   den blir reggad som tung lastbil  den väger så mycke

ja där ser vi, ännu mer pengar från våra konton går åt onödan suck

MeloveGolf Vw trimmare
16 maj 2008 · 2 995 Inlägg

Corpze skrev:
jag förstår inte själva idén till det köpet, står att den ska användas i krissituationer? men vi har väl inga krig i sverige precis?

Krig & kris? det hänger inte ihop kris och krig är skilda saker (även om den nu är irak utrustad) det kan handla om allt ifrån naturkatastrofer till demontrationer...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang