Filmtips: fightfilmer, ge mig!

Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

Vill se massa fightingfilmer! Inga kampsport me jackie chan o sånt typ ong bak.. utan äkta vara haha typ Green street hooligans, football factory och fight club vet ni några såna? bra om fighterna ser verkliga ut me o inget kill bill skit där hon försöker slåss ser ju bara mesigt ut.
Bra om skådisarna är grymma med diggar charlie hunnam i hooligans som tusan är ju stenhård! engelsk dialekt är bra med låter råare än mesig amerikanska haha smile
aja behöver tips iaf smile

Har sett:
Hooligans
Football factory
Fight club
clockwork orange

Senast redigerat av Felax (29 juni 2008)

Men are not born - Men are made
Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

Nae har tittat tillräckligt på k1, ufc och sånt och det är inge skoj, är ju kampsport o inövade moves o grejer.. film ska de vara smile

Men are not born - Men are made
__hogberg__
29 juni 2008 · 1 161 Inlägg

clockwork orange ska dom väl slåss en hel del i?

Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

Har sett och japp men bara första halvan sen blir de lite segt sjukt bra film iaf big_smile

Men are not born - Men are made
Ashra
29 juni 2008 · 346 Inlägg

UFC  Där har du saker som håller dig i ett antal veckor smile och inge fejk. Samt att du får alla aspetker av fighting  stående clinch och liggande.

Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

Japp de har ja sett tillräckligt av hehe har faktiskt tränat shootfighting så har kännt på de också smile

Men are not born - Men are made
punos
29 juni 2008 · 11 Inlägg

green street Hooligans
Football factory
Fight club
clockwork orange
ultraviolet
The.Real.Football.Factories.International.
matrix
grinchen!

me like sushi ALOT!
Audi a4/8EC "a4 avant tfsi." (2005)
Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

ska kolla ultraviolet och real football.. grinchen ??? är de en sån film? har inte sett den hehe=) matrix är för mycke linor dom flyger i wink

Men are not born - Men are made
Phaetoon
29 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Vad tycker du om Jet Li, Bruce Lee och Jean-Claude Van Damme då?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

jet li och bruce lee har ja inte sett så mycket av.. faktiskt. jean claude van damme är med i väldigt b-iga filmer tycker jag och han är ingen vidare bra skådis men diggar när han slåss smile

Men are not born - Men are made
E30Tompa Rörpulare
29 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Min bäste väns bröllop ?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E61 m5 (2007)
Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

jo..

Men are not born - Men are made
Ashra
29 juni 2008 · 346 Inlägg

blood sport är väl vandammes bästa film. baserad på en riktigt person vilket är lite ballt.   Sedan ahr du No retreat no surrender, kicboxer 1 etc gamla slagdrängsfilmer med van damme.

jet li har jäkligt mycket linor i sina tidiga filmer fongsai yuk hero of china etc.  kiss of dragon och romeo must die är det lite mindre linor i. Danny the dog  är också iaf sevärda filmer  cradle to the grave samma där.

Jackie chan Legend of the Drunken Master  Gillar jag. jackie chan kör ju lite humor inspirerad fighting.  Slut fighterna i WHO am i är ju legendarisk.  rekomenderas.  SLut fighting i Gorgeous är också sjukt imponerade d den som jackie slåss emot är  fan ett huve kortare än jackie och han är väl runt 170.

VÄldigt osammanhängande hoppas du kan kryptera loss något från detta.

Felax
29 juni 2008 · 1 963 Inlägg

Ska kolla upp dessa tror jag har sett kickboxer och har ta mig tusan för mig att jag gillade den!

kiss of the dragon hmm nja, lite halvbra danny the dog är riktigt bra!

Instämmer över det du säger men är mer ute efter jag vet inte vad haha råa fightscener mellan "normala" människor jet li mfl är ju robotar haha smile

Men are not born - Men are made
turboforssen Telge Drifting Team
29 juni 2008 · 5 398 Inlägg

ongbak är fan den ultimate filmen tongue ass grymma fighter, kolla hur killen fightas http://www.youtube.com/watch?v=IqNxTS0ZxvQ

Senast redigerat av turboforssen (29 juni 2008)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
Innox Turbocharged
29 juni 2008 · 421 Inlägg

Ong Bak & Tom Yum Goong är dom bästa fightfilmerna som existerar.
Annars kinesiska filmer som Hero (Jet Li), House of Flying Daggers och Fearless (Jet Li), men dom kan vara lite väl fantasy-aktiga.
Äldre Jacke Chan-filmer är oftast lite mer seriösa än de nyare, t.ex. Snake in the eagles shadow.

Never back down är en hyfsat bra ny film annars.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.
Big_JN
29 juni 2008 · 2 126 Inlägg

Undisputed 1 & 2  (ettan kan gå under namnet Iceman i  sverige)

Undisputed:   http://www.imdb.com/title/tt0281322/

Undisputed 2: Last man standing    http://www.imdb.com/title/tt0443676/

5aratoga
20 augusti 2008 · 12 Inlägg

Never back down
och
Redbelt

------------------------------------
Min gaspedal är digital av lr på hur är din?
MrL Med lem
21 augusti 2008 · 624 Inlägg

Romper Stomper & Kung Fu hustle tongue

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
AudiFors
21 augusti 2008 · 906 Inlägg

Ashra skrev:
UFC  Där har du saker som håller dig i ett antal veckor smile och inge fejk. Samt att du får alla aspetker av fighting  stående clinch och liggande.

Dagens UFC är ren skit, UFC i början var riktiga grejer, lika så PFC, de första var bra men när UFC köpte upp det så blev det skit igen.

=)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang