Ni har byggt dom coolaste demobilarna jag vet som ambuansen, astrona och den senaste deliveryn, dom demobilar jag kommer ihåg är era 5 st och en cheva pickup som blaupunkt hade och någon bil som autostudio hade klämt in en jävla massa 5,25or i så fortsätt i samma stil som ni har gjort innan så kommer iaf jag att uppskatta den.
Det vore kanske bra att undersöka vad som säljer också för jag har aldrig köpt något av er fast ni har haft dom grymmaste demobilarna och ev beror det på att det är sådant jävla tryck i era montrar eller att det är massa volvo raggare som står och drägglar så man inte har känt för att handla eller mest troligt att jag inte har behövt något när jag har gått förbi era montrar.
Limo iden vore riktigt cool eller bygg en lowrider med hydraler som kan stå och hoppa lite till musiken och göra lite sjysta moves men då krävs nog kravallstaket om ni inte ska hoppa ihjäl folk.
Vanligt folk utan jättestort jänkeintresse tror jag enbart uppskattar muskelbilar som camaro, mustang och cuda så det kanske vore en ide att bygga något i en sådan och mustang mach 1 kan väl nästan klassas som en halvkombi och det är väl inte så långt ifrån en van.