Chip Golf IV GTI

fredde110
3 september 2008 · 152 Inlägg

Hejsan tänkte chippa min Golf IV gti 99- tänkte höra vilken chip ni som chippat rekommenderar?
Några som chippar vw i östergötland?

Volkswagen Golf 2 "Team black" (1989)
Volkswagen Golf IV Gti "Team black" (1999)
Toyota Supra twin turbo "Team black" (1994)
Tigerofsweden
3 september 2008 · 1 231 Inlägg

åk till JRM dom kan säkert fixa någonting, vet inte om dom BARA har japanska bilar , men dom är SJUKT bra , annars är ju Ace-Competition att rekomendera. Dahlbäck kanske ?

fredde110
3 september 2008 · 152 Inlägg

Okey det ska jag kolla upp!
Tänkte bra om det finns nåt i östergötland! vi har ju Nordic iof men dom kanske inte sviker saab smile

Tigerofsweden skrev:
åk till JRM dom kan säkert fixa någonting, vet inte om dom BARA har japanska bilar , men dom är SJUKT bra , annars är ju Ace-Competition att rekomendera. Dahlbäck kanske ?

fredde110
9 december 2008 · 152 Inlägg

Tänkte höra om någon chippat sin bil på Powerchip i Örebro? och om dom är bra och så? kanske någon som chippat sin Golf där tillochmed?

mYGeL
9 december 2008 · 1 338 Inlägg

fredde110 skrev:
Hejsan tänkte chippa min Golf IV gti 99- tänkte höra vilken chip ni som chippat rekommenderar?
Några som chippar vw i östergötland?

Snacka med killarna på www.Vtech.se

Dom som fixat min bil och det funkar Kanon smile

Mvh// M

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
drakenberg IT-samordnare
10 december 2008 · 43 Inlägg

fredde110 skrev:
Tänkte höra om någon chippat sin bil på Powerchip i Örebro? och om dom är bra och så? kanske någon som chippat sin Golf där tillochmed?

Jag chippade min Skoda Octavia 1.8T hos Daniel i Örebro, och jag var väldigt nöjd.

Some are wise - some are othewise.
fredde110
11 december 2008 · 152 Inlägg

Okey bra service och så?
ställer dom in allt så det blir bra och så? nåt negativt?

drakenberg skrev:

fredde110 skrev:
Tänkte höra om någon chippat sin bil på Powerchip i Örebro? och om dom är bra och så? kanske någon som chippat sin Golf där tillochmed?

Jag chippade min Skoda Octavia 1.8T hos Daniel i Örebro, och jag var väldigt nöjd.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang