Lås Tråden, Och Ta Bort Allting !

Joas_86
8 september 2008 ·

LÅS TRÅDEN, OCH TA BORT ALLTING !

Senast redigerat av Joas_86 (10 november 2009)

patrick_90
8 september 2008 · 347 Inlägg

lacken hade varit jäkligt cool om du gjorde den mint blå som V70R har har aldrig sett nån S70 med den färgen så smile va har du för stakar i motorn?

Patrick^^
Audi A7 3,0Tdi Quattro "Fete Audin" (2012)
Joas_86
8 september 2008 ·

patrick_90 skrev:
lacken hade varit jäkligt cool om du gjorde den mint blå som V70R har har aldrig sett nån S70 med den färgen så smile va har du för stakar i motorn?

Mint blå ? Hur såg den ut igen ? yikes

SPM stakar har jag i nu. fundera på öd kolvar o borra om blocket. cool

Djem Think Better Cars
8 september 2008 · 447 Inlägg

inte blått de är så vanligt :S

Mvh // Djem
Opel Astra 1.6 5D "White Pearl" (2009)
Mangeman Mr.RoadRage
8 september 2008 · 428 Inlägg

Jag hade gjort den i nån färg som ingen annan har, typ brun mettalic, eller liknande, är bilen bara snyggt och ordentligt gjord, så behövs ingen extrem värsting lack för att få uppmärksamhet!
Kolla bara på Dansken på Vallåkra som vann med sin lilla Merca, brun....... tror de e nästa grej i lackväg, färger som ingen förväntar sig......

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Mangeman Mr.RoadRage
8 september 2008 · 428 Inlägg

Annan tanke! Sen målar du fälgarnas utsida i nån mörk grå mettalic och typ insidan i samma färg som utvändigt, så man bara ser det igenom ekerna!

Senast redigerat av Mangeman (8 september 2008)

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
FLindgren
8 september 2008 · 5 089 Inlägg

Är inte detta det tredje tråden du gör om din bil nu?;P kan väll fotsätta på dom andra?tongue

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Marlboroman
8 september 2008 · 8 233 Inlägg

Borra till 2,3 L..? Har du en 2,0 nu så har ju den samma borrning som 2,3, är ju slaglängden som skiljer de motorerna emellan. Eller ska du köra italienvev och 83-borr och bygga vad man kan tänka sig bli en varvvillig 2,1 litersmotor? Hade nämligen fundering på det själv en gång i tiden, men ändrade mig sen och började snickra på en 2,4 maskin istället.

Ang turboraset så kanske det är så enkelt att smörningen till den inte funkat som den ska? Att den fått för lite (eller för mycket!) olja.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
323fSportT "The Stig"
8 september 2008 · 390 Inlägg

Skit i den där Volvon nu och köp en riktigt bil.Du hade ju S2:an där.Kör ju åtter runt volvon smile

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
Rwd
8 september 2008 · 337 Inlägg

tycker som mangeman smile brunt e coolt, lr en beigemetallic vore oxå jävligt fränt smile har jag aldrig sett smile

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
bollen1986
8 september 2008 · 3 714 Inlägg

tvåtons lackkanske?

eller candyröd?

patrick_90: inte för och vara gnällig men den heter Flashgreen som V70/S60R har

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
timpa_
8 september 2008 · 242 Inlägg

haha så du är igång nu igen trodde du skulle sälja bilen förut tongue men kul att se att du fortsätter kommer följas med spänning att få se hur det blir big_smile .. lycka till big_smile

_Fredrik
8 september 2008 · 2 788 Inlägg

Kan nog bli riktigt spännande detta cool Se till att få på en snygg och speciell lack wink

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Joas_86
9 september 2008 ·

Mangeman skrev:
Annan tanke! Sen målar du fälgarnas utsida i nån mörk grå mettalic och typ insidan i samma färg som utvändigt, så man bara ser det igenom ekerna!

det låter fan snyggt faktis.
Bra tanke alltså.

Typ vilka färger ska man ha då isf ? cool

Joas_86
9 september 2008 ·

lol

FLindgren skrev:
Är inte detta det tredje tråden du gör om din bil nu?;P kan väll fotsätta på dom andra?tongue

haha jo är ju lätt när dom blir låsta HAHAHA. De är ju mitt egna fel med. Men men va gör de ?

Joas_86
9 september 2008 ·

Marlboroman skrev:
Borra till 2,3 L..? Har du en 2,0 nu så har ju den samma borrning som 2,3, är ju slaglängden som skiljer de motorerna emellan. Eller ska du köra italienvev och 83-borr och bygga vad man kan tänka sig bli en varvvillig 2,1 litersmotor? Hade nämligen fundering på det själv en gång i tiden, men ändrade mig sen och började snickra på en 2,4 maskin istället.

Ang turboraset så kanske det är så enkelt att smörningen till den inte funkat som den ska? Att den fått för lite (eller för mycket!) olja.

jag kör med italienveven faktis, lättaveven blir de bara varv villig, väldigt slö på höga varvtal, så de är + minus noll. så de spelar ingen roll bara man har enkelmasivgt svänghjul.

Så om jag köper nya öd kolvar så böhöver man inte borra alltså ? roll

Mangeman Mr.RoadRage
9 september 2008 · 428 Inlägg

Joas_86 skrev:

Mangeman skrev:
Annan tanke! Sen målar du fälgarnas utsida i nån mörk grå mettalic och typ insidan i samma färg som utvändigt, så man bara ser det igenom ekerna!

det låter fan snyggt faktis.
Bra tanke alltså.

Typ vilka färger ska man ha då isf ? cool

jadu, jag tycker nått ovanligt, typ brun mettalic eller beige, nått som ingen annan har!!!!
Fälgarna hade jag målat typ titangråa ellern aticitgrå mettalic med MATT klarlack!

Skall man ta priser så måste man skilja sig från mängden! smile

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Joas_86
9 september 2008 ·

Rwd skrev:
tycker som mangeman smile brunt e coolt, lr en beigemetallic vore oxå jävligt fränt smile har jag aldrig sett smile

jag tänkte på brunt i garaget, men usch tänkte jag, sen läste ja nya bilsport på den merca som ni menar, satan alltså, den var inte illa. big_smile Så tanken finns kanske med brun färg, ingen annan har ju runt cool

Joas_86
9 september 2008 ·

bollen1986 skrev:
tvåtons lackkanske?

eller candyröd?

patrick_90: inte för och vara gnällig men den heter Flashgreen som V70/S60R har

nej inte tvåtons lack tyvär inte min smak faktis.

men candyrör kan du ta fram hur den ser ut eller ? färg kod ? vore trevligt alltså.
men den färgen är ju väldigt dyr ?wink

Joas_86
9 september 2008 ·

timpa_ skrev:
haha så du är igång nu igen trodde du skulle sälja bilen förut tongue men kul att se att du fortsätter kommer följas med spänning att få se hur det blir big_smile .. lycka till big_smile

man ångra sig ganksa lätt faktis. lol


Men nu ska vi göra detta bra igen. Var bara en som hörde av sig o vela köpa s70 yikes Men men kanske fel på årstiden kanske ?

Tackar körde in kärran igår o nu kommer de bilder o filmer cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang