Tjabba

Goda nyheter, jobbet får jag behålla, men gick ner ifrån 5 skift till 2 skift = mindre pengar. men men tjänar runt 14-15 tusen i månaden nu iaf. Så de borde räcka !
2009 02 16
Den gamla motorhuven blev för mkt förstörd efter all kapning :S pgr av mitt dåliga utseende med ett scoop, vela bygga en clean s70 o inget annat tjaffs bara. Så en ny motorhuv köpte jag på bildemontering i Hedemora för 1800 kr :S Visst priset högt, men ja har verkligen letat överralt nu, så nu fick de räcka, och ja köpte den, men skicket säger mkt, finns nästan knappt någon tvättrepa på den. Så ingen rost på den alls inge stenskott, borde vara nästan lackad förr !
2009 02 19
Åkte direkt efter jobbet när jag fick reda på att ett paket har kommit ifrån Bildemonteringen Stockholm, hitta en stötfångare billigt, alltså 1000 kr + 300 kr frakt, lätt vart. Bara att få kapa upp en liten plastbit som mäter 10x10 cm

den biten kosta alltså 1000 kr bara, de va då en dyr plastbit

Men som sagt, min stötfångare kommer bli kanon snygg nu iaf !
Stötfångaren bak kommer moddas nu lite, då jag har gjort sidepipe på sidan, men original hålet finns ju kvar, de är de jag ska plast igen nu. Så de blir mer snyggare. Jaja bilderna säger mkt iaf !
HJÄLP MED PLASTNINGEN ?
Plastsvetsa ?
Eller bara limma och förstärka med glasfiberväv ?
//Joas
Mobil kamera OBS. Nya motorhuven som köptes på Bildemonteringen Hedemora för 1800 kr. Skicket är grymt bra i den, men vad spelar de för roll ? ska ändå lacka om den. Sen ska ja borra upp ett litet hål för Wastgate röret !
Mobil kamera OBS. Aaaajaaj vad har jag gjort nu då ? Jag skulle bara ! ;D Nu ska det börjas plasta här med 
Motbil kamera OBS. Jaa visst då kom den hem då. Ett stort jävla paket kom ifrån posten (Bildemontering Stockholm) En stor stötfångare bak fick ja släpa hem till garaget, sedan mäta så noga så noga, sedan kom kapen fram o fick göra sitt jobb. Denna lilla plastbit kosta mig alltså 1000 kr + 300 kr frakt
Men snyggt kommer de med bliiiiiiiii !!!!
Mobil kamera OBS. Jaaa fan de kommer bli något av denna lilla plastbit med ! Vad tycker ni hur jag ska sätta fast den med ? (HJÄLP)
Mobil kamera OBS. Yepp så på ett ungerfär ska de se ut, Fast med lite spackel o annat tjaffs
EVOLVE vad är de ? Vad ska ja sätta ihop de med tycker ni ? (HJÄLP)