Uppdatering 2009-04-06Tjena vilken död tråd

Hehe.
En tråkig nyhet o en rolig.
Den tråkiga är att jag lägger ner jobbet på (Sidepipe) Tyvär. Då killen som skulle plasta stötfågaren har inte tid enligt han. Och jag vill verkligen inte hålla på så mkt, vill bara få klart bilen nu. Fast pengarna fattas, sen blir man varslad när som helst

Livet är jobbigt ibland. Man är inte så mek sugen längre efter alla saker nu.
Det roliga ska ja komma till nu

Det är att nu har jag pengarna till billackering iaf (FÄRG) [Garage lack ]fick ett jävla bra tips av en billackerare hemma, finns en firma som sålde en speciel lackfärg för att kunna lacka bilar i ett varmgarage. Jag tjänar 7000 kr på det !
Har en rolig sak till som ska fixas innan lack. (TWINPIPE) ska byggas nu istället med dubbla diesel utblås ifrån KLRacing.se med 90 böj, hel läckert kommer de att bli. Detta är beställt, sen beställde jag nya rostfria rör till nya avgas igen. ska fan inte köpa ett färdigt som kostar 5088 kr på JT flow sj bygger ja det för 978 kr

HAHA.
Det har jag med att komma med nu iaf.
OBS OBS OBS OBS OBS OBS !
Sidepipe bygget är kvar, är till salu med alla saker avgassystem, bakstötfångaren, värmeskydd osv. lägger ut de på TPC, blocket mfl. Någon sugen på att köpa ?
MKT BILDER KOMMER HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Nya motorhuven slipas ner. (KLAR)
Putta ut bilen ur garaget. Det skulle vår städas. Så hemskt ut förr. Men nu är de rent igen.
Skulle behövas städat här med ? Får bli när jag ska montera inredningen igen 
Fan vad läcker den är ! Lite färg på så ska du få se. (Gissa färg?)
(Till salu) bakstötfångare, värmeskydd, avgassystem, utblås. Lite jobb kvar t.ex plasta stötfångaren.
(Till salu) bakstötfångare, värmeskydd, avgassystem, utblås. Lite jobb kvar t.ex plasta stötfångaren.
Racemotorn näst in till klar för att firas ner igen ! Ny lackat motorrum igen 
Mumms
Ny renoverad igen ;D Nästa vinter blir de: Större turbo hx40, nytt bränsle sysstem, kanske Nira i3+ sprut/tändning. ladda 2 kilo, rejäl mappning.
Klassfot 2009. S70 till höger, jag i mitten, motorn till höger ;D