Iaf hel shyst bil tycker jag men jag måste säga det att jag är lite förvånad att Audi gått ifrån Turbo motorn och sattsat på en "hög varvig sugis" medans BMW i samma veva presenterar en modell med (TURBO!)
Sen att Audi gått in på en mer bakhjulsdriven fyrhusldrift visar att de verligen vill ha lite körglädje och tagit åt sig av kritiken
RehnSport fyran är nog en marknadsledare framöver och kommer nog vara jämte nya M3an med 407 hästar V8a i de flesta tester precis som gammla RS4an
Jag gillar ALLT.... utom den väldiga gillen, det ser helknas ut
Jag kan inte göra annat än att hålla med. Den ser helt enkelt för stor ut. Den ser inte aggressiv ut. Det ser snarare ut som om bilen gäspar eller nått. Om man tog bort den delen av grillen som ligger under registreringsskylten så skulle det bli lite bättre, iaf enligt mig.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jag gillar ALLT.... utom den väldiga gillen, det ser helknas ut
Jag kan inte göra annat än att hålla med. Den ser helt enkelt för stor ut. Den ser inte aggressiv ut. Det ser snarare ut som om bilen gäspar eller nått. Om man tog bort den delen av grillen som ligger under registreringsskylten så skulle det bli lite bättre, iaf enligt mig.
Håller med er båda, den nya grille gör ju at dens er ut som en tjock limmo, lr nåt amerikanskt fult bilmärke.. rover o skit inte sportig för femm öre.. jo, om man tog bort delen under regskylten ooch satte dit ett fläskigt luftintag där, som gärna får vara lägre än på sidorna, så skulle den bli grymt snygg.. men men, bilen är mäktig. Men hade jag dem pengarna hade jag spenderat dem på en bmw.
Iaf hel shyst bil tycker jag men jag måste säga det att jag är lite förvånad att Audi gått ifrån Turbo motorn och sattsat på en "hög varvig sugis" medans BMW i samma veva presenterar en modell med (TURBO!)
Sen att Audi gått in på en mer bakhjulsdriven fyrhusldrift visar att de verligen vill ha lite körglädje och tagit åt sig av kritiken
RehnSport fyran är nog en marknadsledare framöver och kommer nog vara jämte nya M3an med 407 hästar V8a i de flesta tester precis som gammla RS4an
Låt mig bara få påpeka att den understa, som möter M3 är ju en S4 .. Den bilen är bannemej helt underbar, skulle lätt skaffa en om jag hade pengarna i hand!! V8 is teh shit, även om det är en liten v8a!