Ni som jobbar för åkeri eller känner nån som gör det ?! BUCKLA PÅ BILEN

Kesler
5 oktober 2008 · 3 650 Inlägg

jo grymt tråkigt..de roliga i det är att jag tänker på en liten (vanlig) bult.. hoppas de löser sig ialf

Edvinoo Hetast Just Nu!
5 oktober 2008 · 1 355 Inlägg

fanns nog inte så många "små" bultar på den lasten, de va en jävla stor bult asså.... aa de hoppas ja me fan

Inspiration comes standard
Sokrates Eliminator
5 oktober 2008 · 1 441 Inlägg

Du kan ju alltid ringa Volvo Articulated Haulers i Braås och förklara vad som hänt och vid vilken tid det var så kan de säkert reda ut vilket transportföretag som körde den sändningen,,,

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
Edvinoo Hetast Just Nu!
5 oktober 2008 · 1 355 Inlägg

Sokrates skrev:
Du kan ju alltid ringa Volvo Articulated Haulers i Braås och förklara vad som hänt och vid vilken tid det var så kan de säkert reda ut vilket transportföretag som körde den sändningen,,,

/Tommy.

hmm... tänkte inte på det.. men det är ju helt klart värt ett försök. tack så jätte mkt.. ringer imorn o skriver hur de gick

Inspiration comes standard
Edvinoo Hetast Just Nu!
5 oktober 2008 · 1 355 Inlägg

Volvo Articulated Haulers Ab

Mobil 070-877 95 10
Volvo Articulated Haulers AB

Carl Lihnells v. 36042 BRAÅS

hittar däremot bara mob nummer till dom

Inspiration comes standard
Edvinoo Hetast Just Nu!
13 oktober 2008 · 1 355 Inlägg

Sokrates skrev:
Om du körde Norrhult Vetlanda borde det vara transport av Volvo dumprar från Braås.
De brukar ha ett par tre fyra ekipage med följebil titt som tätt.
Många transportföretag  kör åt dem så att få ut nått verkar svårt,,,,,

/Tommy.

Du hade så rätt så... ja åkte imorse ifrån växjö mot eksjö o då kom samma last igen.. de va som en läskig deja vu att se dom åka förbi igen men som sagt det var volvo dumprar som kör åt dom, det var DHL som körde dom... men antar att det e försent o ringa nu o säga

"ajuste de ramla av nått skit från erat ekipage för ett tag sen o buckla min bil, ska ja skicka mitt kontonummer så skickar ni pengar eller?"

så de e nog bara att glömma...

Inspiration comes standard
sniperoddan User
13 oktober 2008 · 41 Inlägg

Nja ge inte upp utan ring dem och fråga för det kan vara värt ett försök i alla fall. För rätt ska vara rätt så som sagt värt ett försök att höra med dem.

Lycka till.

Edvinoo Hetast Just Nu!
13 oktober 2008 · 1 355 Inlägg

men ja vet ej fan vilka det är jag ska kontakta isåfall.. jag vet nu att det är volvo dumprar dom körde och att det var DHL som körde dom och rutten dom hade men vad ska man säga liksom ?

Inspiration comes standard
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang