3351
Sök

Rockford vs MDS

1 338 Inlägg
12 oktober 2008
rensad Onödigt här ...

fast inte pga det du försöker få det som tongue .
Senast redigerat av mYGeL (12 oktober 2008)

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

12 Inlägg
12 oktober 2008
bassjunkie skrev:
va ni snackar biltema och annat skit , håll er till MDS och ROCKFORD som tråden handlar om

"Rockford eller MDS eller ngt liknande"

R1 driver!
5 128 Inlägg
12 oktober 2008
n_andersson skrev:
Rockford. med motiveringen att allt MDS jag har haft har gått sönder

Jag kör rent MDS system i min bil, både 2 vägs system fram och bak, 2x10" och ett 2 kanals steg, och har inte haft minsta lilla bekymmer med det, och då spelar jag ändå rätt hårt med det!

4 663 Inlägg
12 oktober 2008
jag är en rockford  kille, så jag säger rockford wink
mvh robin

719 Inlägg
12 oktober 2008
Rainbow som säljs av mds i sverige om du tänkt att lägga lite seriösa pengar!

live free, die young.

Överladdad!
530 Inlägg
12 oktober 2008
Scratch skrev:
Rainbow som säljs av mds i sverige om du tänkt att lägga lite seriösa pengar!

Precis kör rainbow, tysk kvalite cool

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)

Galen bilstereobyggare och Skyline förare
217 Inlägg
12 oktober 2008
ROCKFORD alla dagar i veckan

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se

347 Inlägg
12 oktober 2008
_DamnIt skrev:
n_andersson skrev:

Jag kör rent MDS system i min bil, både 2 vägs system fram och bak, 2x10" och ett 2 kanals steg, och har inte haft minsta lilla bekymmer med det, och då spelar jag ändå rätt hårt med det!

Antar att du har lite dyrare MDS saker då? För dom billigare sakerna har jag inte blivit imponerad av om man jämför med andra märken i samma prisklass.

Ljudfreak
148 Inlägg
13 oktober 2008
för samma pengar än dyr MDS bas kostar så skulle jag nog hellre lägga dom pengarna på Kicker

T5 beroende
345 Inlägg
13 oktober 2008
*** är inget att ha, de sålde rätt bra prylar ett tag när dr.backe hade ett finger med i spelet, men nu vill dom bara sälja mycket till lågt pris. Dvs, dom skiter i hur det låter och tjänar ändå pengar på att folk med noll koll köper deras prylar.

RF är bättre isåfall, men fortfarande inte bästa alternativet.
Senast redigerat av ZZZADA (13 oktober 2008)

tokfrans
982 Inlägg
689 Inlägg
13 oktober 2008
Enchzzz skrev:
_DamnIt skrev:
n_andersson skrev:

Antar att du har lite dyrare MDS saker då? För dom billigare sakerna har jag inte blivit imponerad av om man jämför med andra märken i samma prisklass.

nja så jättedyra grejer va de inte, hade ett 5010 slutsteg för en del år sen som ja betala 7000 för som krångla som fan innan de gav upp, sen hade ja ett slutsteg för 3500 som gick sönder, ett framsystem som inte palla med nått innan de sprängdes och en kondensator som bara gav upp helt plötsligt utan anledning. inte svårt att tröttna på mds då

men nu e de bara kvalitesprodukter som gäller

16 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Tack för alla svar....big_smile ska kunna lyssna på det mesta och i sådana fal hur många tum tack på förhand

16 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
Xorcess skrev:
för samma pengar än dyr MDS bas kostar så skulle jag nog hellre lägga dom pengarna på Kicker

Då vet jag tack

1 338 Inlägg
13 oktober 2008
skylineIII skrev:
Xorcess skrev:

Då vet jag tack

Bästa är att du lyssnar och skaffar dig en egen uppfattning!
Alla tycker olika om vad som låter bra, och tyvärr så är det många på forum som Kan allt om allt tongue

Men lycka till oavsett märke!

Mvh// M

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

Bessewisser
556 Inlägg
13 oktober 2008
Smaken är som baken... delad!

Men enligt min uppfattning så är faktiskt RF bättre om man kollar på typ "mellan" klassen

//SkyNard

How low

347 Inlägg
13 oktober 2008
n_andersson skrev:
Enchzzz skrev:
_DamnIt skrev:

nja så jättedyra grejer va de inte, hade ett 5010 slutsteg för en del år sen som ja betala 7000 för som krångla som fan innan de gav upp, sen hade ja ett slutsteg för 3500 som gick sönder, ett framsystem som inte palla med nått innan de sprängdes och en kondensator som bara gav upp helt plötsligt utan anledning. inte svårt att tröttna på mds då

men nu e de bara kvalitesprodukter som gäller

Okej. Trättnade ganska fort på mds jag också. Köpte en billig bas som höll en vecka och fick inte ut nånting på garantin så nu köper jag inget mer därifrån.

16 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
mYGeL skrev:
skylineIII skrev:
Xorcess skrev:

Då vet jag tack

Bästa är att du lyssnar och skaffar dig en egen uppfattning!
Alla tycker olika om vad som låter bra, och tyvärr så är det många på forum som Kan allt om allt tongue

Men lycka till oavsett märke!

Mvh// M

tack:) men bor tyvvär i en liten stad...

16 Inlägg
13 oktober 2008
Trådstartare
fortsätt gärna att skriva bra märke inom ett normalt pris tack på förhand:)

Avstängd
68 Inlägg
13 oktober 2008
synd att du missa IMPACT 57 eller 67 basarna som fanns på super-rea , dom har gått nu dock , men de finns kanske andra , ta en titt innan allt är slut

http://www.blekingebilradio.se/ListProd … x?cat=1150

168db!!

Sök