tobbe91 skrev:
Syst3m skrev:
tobbe91 skrev:
ah bmw har kvalitet,lyx,körglädje, hög prestanda, låg bränsleförbrukning, bra andrahandsvärde, bra komfort , mkt bra design,och sen så har dom bilar över 200hk vilket volvo och saab sällan har

Haha. Orkar knappt skriva det här, skrattar ihjäl mig pga din enorma BMW-kåthet.
"Yay jag ääääälskar BMW för att de har 51191 hästkrafter som inte ens bilfan klarar av att hantera!! YIPPI! Jag é cool nu, eller?"
vem är det som inte kan argumentera?
hellre "51191" hk än en slö jävla traktor på 130hk som bara klarar av att transportera en svenssonfamilj och en labrador
Ja, inte är det jag iallafall. Jag argumenterar på mitt sätt, förstår du inte det eller är du för trångsynt är inte det mitt problem.
"ah bmw har kvalitet,lyx,körglädje, hög prestanda, låg bränsleförbrukning, bra andrahandsvärde, bra komfort , mkt bra design,och sen så har dom bilar över 200hk vilket volvo och saab sällan har

"
Kvalité = ok
Lyx = nej, jmfr med Mercedes eller Rolls-Royce.
Körglädje = inte i alla bilarna
Hög prestanda = inte i alla bilarna
Låg bränsleförbrukning = i förhållande till effekt, ja
Bra andrahandsvärlde = Nej, det tycker jag inte.
Bra komfort = Stenhårda sportstolar med stenhård fjädring samt stenhårt chassie tycker jag inte är värt att kallas komfort.
Mkt bra design = upp till den enskiljde individen att avgöra, själv tycker jag att de är överarbetade
"200 hk bla bla" = Nämn ett märke som inte har en bil med över 200 hk?