4503
Sök

Billig Bakhjuls driven "Drift" bil

Har alltid rätt!
689 Inlägg
27 november 2008
jag skulle rekomendera opel omega, lätt att ställa och den har ju en rak sexa smile

Andra e ford sierra med v6:an. good shit smile  Och till den så har jag en starkare tryckplatta också  som du kan köpa pruttbilligt!

Livet är ett helvete, du är bjuden!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
Ubbe83 skrev:
Köp min 245:a den vet hur man sladdar!
Bor i Fagersta så det är bara komma över, du får den billigt wink

He He ja vi får väll se. jag hör av mig om det blir aktuellt här i dagarna smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
Dark_Angel skrev:
Ha hA fyfan. flera an jag visste om. har ju haft en 323F men den var ej bak hjuls driven =/ fast du kanske menade fon "fula" modellerna av gamla 323? smile

Sen typ vissa toyota hadde jag faktiskt ingen aning om haha. men då fins det ju en massa roligt att leta efter =P

tack för hjälpen.

323f är fwd, ja pratar GAAAAAAAMLA 323or tongue gamla corollor, typ ke70 osv är rwd, en annan rolig rwd bil är ju toyota cressida, ovanlig i sverige men tongue

Jasså GAAAAAAAMLAAA mazdor heheeh. ja för dessa pengar kan man nästa bara få GAAAAAAMLAAA bilar =P

Men om man hittar något riktigt interessant så kan det ju vara värt all lägga ner en extra slant på bilen smile

455 Inlägg
27 november 2008
celica supra rak 6a vet ej om det är delad bakaxel men driver där bak!

>syns man inte finns man inte<

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
pampers138 skrev:
jag skulle rekomendera opel omega, lätt att ställa och den har ju en rak sexa smile

Andra e ford sierra med v6:an. good shit smile  Och till den så har jag en starkare tryckplatta också  som du kan köpa pruttbilligt!

Du. Tänkte bara fråga vart man skaffar den där legitimationen?? hahaha Skulle nog behöva en ja med =P

Har alltid rätt!
689 Inlägg
27 november 2008
Dark_Angel skrev:
pampers138 skrev:

Du. Tänkte bara fråga vart man skaffar den där legitimationen?? hahaha Skulle nog behöva en ja med =P

Det tar först åratals av slit och möda för att förtjäna den lol

Livet är ett helvete, du är bjuden!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
pampers138 skrev:
Dark_Angel skrev:
pampers138 skrev:

Ha Ha jasså på det viset =P Räcker inte typ 20 år av total idioti och oförstånd då? big_smile

455 Inlägg
27 november 2008
pampers138 skrev:
Dark_Angel skrev:
pampers138 skrev:

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!:lol

>syns man inte finns man inte<

2 021 Inlägg
28 november 2008
corollaistheshit skrev:
celica supra rak 6a vet ej om det är delad bakaxel men driver där bak!

Delad axel och lamelldiff i dom = Perfekt! big_smile

Sök