vart kan man få tag i Nürburg märken?

wulone kung
5 mars 2006 · 17 Inlägg

tjena! ja topic säger väll de mesta? har sett en del både bilar och hojjar med Nürburgring som klistermärke hela banan även den lilla längst ned, är med på märket ?! ganska otydlig bild men hittade en m3:a här på forumet med ett här har ni en länk som kanske underlättar något i varje fall http://www.garaget.org/?car=3929&image=142136 någon som vet?? mvh

BMW M3 (1993)
Audi TT (1999)
BMW 328i (1998)
JohnnyN Rutinerad medlem
5 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Sök efter ett själv på nätet och printa ut på klistermärks-ark och klipp ut själv? smile

wulone kung
5 mars 2006 · 17 Inlägg

calibra-nox problemet är att jag inte hittar nån bra bild på märket ?!

Audi TT (1999)
BMW 328i (1998)
BMW M3 (1993)
FugitivE BMW Power
5 mars 2006 · 2 362 Inlägg

calibra_nox skrev:
Sök efter ett själv på nätet och printa ut på klistermärks-ark och klipp ut själv? smile

Vilket jobb wink måste ju finnas? tongue

BMW, bogsering med wire :/
JohnnyN Rutinerad medlem
5 mars 2006 · 1 938 Inlägg

wulone skrev:
calibra-nox problemet är att jag inte hittar nån bra bild på märket ?!

Kollat på staden Nürburgs/tyska bilklubbars hemsidor?

FugitivE skrev:
Vilket jobb wink måste ju finnas? tongue

Vadå? big_smile Orka lägga ut 100-tals kronor på nåt man kan fixa själv på 15 min för 10 kronor? wink

wulone kung
5 mars 2006 · 17 Inlägg

men hitta en bra bild åt mig då ;P för jag hittar då inget? :S

BMW M3 (1993)
Audi TT (1999)
BMW 328i (1998)
JohnnyN Rutinerad medlem
5 mars 2006 · 1 938 Inlägg

Här är en:

http://www.german-wheels.com/images/nuerburg.jpg

Kräver dock lite PS innan det kan printas ut smile

Här är en till:

http://www.landkartenarchiv.de/images/450/nuerburgring.jpg

Kräver också en del PS innan det kan användas som du vill tongue

MilleN
5 mars 2006 · 9 108 Inlägg

Pinsamt..!! Nürburg-märket får man sätta på bilen när man har KÖRT på Nürburgring och inte annars! Märket köps därnere.

JohnnyN Rutinerad medlem
5 mars 2006 · 1 938 Inlägg

MilleN skrev:
Pinsamt..!! Nürburg-märket får man sätta på bilen när man har KÖRT på Nürburgring och inte annars! Märket köps därnere.

Det visste jag inte smile Kanske inte vår bmw-vän heller tongue

MilleN
5 mars 2006 · 9 108 Inlägg

Nu vet ni wink

JohnnyN Rutinerad medlem
5 mars 2006 · 1 938 Inlägg

MilleN skrev:
Nu vet ni wink

Skulle nog sitta helschysst att åka iväg till Nürbergring och köra där själv big_smile
Dock så skulle man nog inte tycka om det riktigt eftersom man skulle bli omkörd av alla Porsche 911s och BMW M3s å M5s wink
De skulle också antagligen varva en själv innan man har hunnit ett halvt varv lol

Modopopcorn
6 mars 2006 · 163 Inlägg

Det finns att köpa på www.dekaltrim.nu annars.

tecman
6 mars 2006 · 1 741 Inlägg

Westus skrev:
Det finns att köpa på www.dekaltrim.nu annars.

exakt.. och här kommer en lite mer exakt länk:
http://www.dekaltrim.nu/search_prod_lis … oup=Kartor

är väl en sån du letar efter?

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
wulone kung
6 mars 2006 · 17 Inlägg

tecman.. ja precis en sån tackar tackar!!

MilleN: misstänkte detta, men jag bryr mig inte tycker det är ett fräckt märke..! men tack för att du gjort mig en erfarenhet rikare!

Audi TT (1999)
BMW 328i (1998)
BMW M3 (1993)
wallden_66 mr
6 mars 2006 · 146 Inlägg

Men lägg av nu! något måste få vara heligt! köp de när du har kört de! Va inte som dom som sätter M3 märke på 318! snälla! titta på qvarnis ex M5:)

MilleN
6 mars 2006 · 9 108 Inlägg

wallden_66 skrev:
Men lägg av nu! något måste få vara heligt! köp de när du har kört de! Va inte som dom som sätter M3 märke på 318! snälla! titta på qvarnis ex M5:)

Håller med, det är grov hädelse och rent pinsamt att sätta ringen-märke på en bil som inte åkt där...

Men visst är det snyggt coolt att ha, OM man kört där.

JohnnyN Rutinerad medlem
6 mars 2006 · 1 938 Inlägg

MilleN skrev:

wallden_66 skrev:
Men lägg av nu! något måste få vara heligt! köp de när du har kört de! Va inte som dom som sätter M3 märke på 318! snälla! titta på qvarnis ex M5:)

Håller med, det är grov hädelse och rent pinsamt att sätta ringen-märke på en bil som inte åkt där...

Men visst är det snyggt coolt att ha, OM man kört där.

1. Det är väl mest 316 som lägger M3-märke bakpå? wink
2. Nürburgring är en helig plats big_smile att skända den genom nåt sånt här är bara äckligt lol

wallden_66 mr
6 mars 2006 · 146 Inlägg

calibra_nox skrev:

MilleN skrev:

wallden_66 skrev:
Men lägg av nu! något måste få vara heligt! köp de när du har kört de! Va inte som dom som sätter M3 märke på 318! snälla! titta på qvarnis ex M5:)

Håller med, det är grov hädelse och rent pinsamt att sätta ringen-märke på en bil som inte åkt där...

Men visst är det snyggt coolt att ha, OM man kört där.

1. Det är väl mest 316 som lägger M3-märke bakpå? wink
2. Nürburgring är en helig plats big_smile att skända den genom nåt sånt här är bara äckligt lol

Hehe aa:) o speciellt 316 compact eller hur de stavas;)

Mm verkligen! håller med de 2 senaste inläggen! smile

Senast redigerat av wallden_66 (6 mars 2006)

FugitivE BMW Power
21 mars 2006 · 2 362 Inlägg

calibra_nox skrev:

MilleN skrev:
Nu vet ni wink

Skulle nog sitta helschysst att åka iväg till Nürbergring och köra där själv big_smile
Dock så skulle man nog inte tycka om det riktigt eftersom man skulle bli omkörd av alla Porsche 911s och BMW M3s å M5s wink
De skulle också antagligen varva en själv innan man har hunnit ett halvt varv lol

Sett på Top-Gear när hon (vad hon nu heter) skulle försöka köra under 10min med en skåpbil? wink blåste ju för fan om bra många big_smile fast iofs så vet hon ju banan ut och in tongue typ föddes på banan big_smile haha.

mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
callekula
21 mars 2006 · 24 Inlägg

MilleN skrev:

wallden_66 skrev:
Men lägg av nu! något måste få vara heligt! köp de när du har kört de! Va inte som dom som sätter M3 märke på 318! snälla! titta på qvarnis ex M5:)

Håller med, det är grov hädelse och rent pinsamt att sätta ringen-märke på en bil som inte åkt där...

så är det...jag köper ju inte en lada o sätter ett volvomärke på den wink
jag köper heller inte en t-shirt för 49kr o sätter på nåt bögmärke för 500spänn bara
för att vara fräck. det är bara rena Wannabee-fasoner.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang