jag hatar verkligen 740, speciellt dom som går i tidaholm, för de är sänkta ifram o höjda i bak, man mår illa när man ser dom, men nog om det. den här tröttfyrrtion skiljer sej ur mängden, dock inte mkt original i motorn
Senast redigerat av DusanMandick (4 december 2008)
jag hatar verkligen 740, speciellt dom som går i tidaholm, för de är sänkta ifram o höjda i bak, man mår illa när man ser dom, men nog om det. den här tröttfyrrtion skiljer sej ur mängden, dock inte mkt original i motorn
Hellre 80-talsstuk än majoriteten av de som rullar här. Mattsvarta, rollade helst. sänkta och buckliga som fan. Ju fulare desto bättre verkar det som... Såg en mattsvart med rosa huv och backspeglar igår. *kvälj*
Men det går som sagt att klämma ur lite hästar ur dom. Men jag skulle vilja se en som levererar minst 300 sughästar istället för stressfläkter och pysventiler.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Men det går som sagt att klämma ur lite hästar ur dom. Men jag skulle vilja se en som levererar minst 300 sughästar istället för stressfläkter och pysventiler.
Jag med, sugisbilarna verkar vara minst sagt osynliga Ska ju finnas ev funnits 16v-bilar med effekt i dom trakterna. (Har jag läst mig till utan att kunna ange källor )