5146
Sök

Byte av motor volvo 240 dl

Driftmeister
218 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
har funderat på att kanske byta motor i min 240 dl -82, hade tänkt mig en turbo motor men vilken kan ni rekommendera att byta till isf, är det mycket jobb och saker som behövs bytas ut? seriösa svar tack!

Mvh / Tobbe

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!

Driifter;)
1 630 Inlägg
7 december 2008
SÖK..

annars byter du till b230fk/ft komplett motor så får du bröten igenom bes.. men sök

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

KTM 660
537 Inlägg
8 december 2008
Amazon_123GT skrev:
SÖK..

annars byter du till b230fk/ft komplett motor så får du bröten igenom bes.. men sök

Som sagt för att kunna regbesikta med den nya motorn måste du ta nån av dom här motorena.
Men om du söker som sagt så hittar du nog bra många trådar då detta är en av dom vanligaste frågorna.
Sök på tpc med är ett tips.

Högst upp på den här forums delen har du en viktigt tråd, där står allt du behöver veta.
Senast redigerat av JockeRX7 (8 december 2008)

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Driftmeister
218 Inlägg
8 december 2008
Trådstartare
Amazon_123GT skrev:
SÖK..

okej jo jag har funderat på en sådan.

JockeRX7 skrev:
Amazon_123GT skrev:
SÖK..

Som sagt för att kunna regbesikta med den nya motorn måste du ta nån av dom här motorena.
Men om du söker som sagt så hittar du nog bra många trådar då detta är en av dom vanligaste frågorna.
Sök på tpc med är ett tips.

Högst upp på den här forums delen har du en viktigt tråd, där står allt du behöver veta.

yes, har hittat lite olika trådar som var mycket till hjälp men en b230ft känns som målet förtillfället, tack för svar!

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!

Sök