2202
Sök

The Fire Garage projektet 2oo9 "fyra bilar är fler än ett garage"

Joas_86
14 januari 2009
Vart är Mats bil då ? var de jag vänta mig big_smile

Ser bra ut GRABBAR.

Nu får ni fan börja skruva o göra något lite extra som sticker ut !

Lycka till med bygge !

//joas

218 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
dadde skrev:
var är den sista bilen då? tongue

Den T-gula 850in kommer inte stå där nå mycke, för den har han som bruksbil även på vintern, men han ska väl införskaffat sig någon snart smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

961 Inlägg
14 januari 2009
ser fint ut pöjkar smile

Pure DieselPower

Truck Driver
73 Inlägg
14 januari 2009
Nästa vinter kommer den stå där.. big_smile

T-Gul Svensk såld manuell

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
14 januari 2009
väldigt fint garage big_smile

Ableton Live

218 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
Qwaffe skrev:
väldigt fint garage big_smile

tackar smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
14 januari 2009
Nu är det ju ruskigt kul att få se bilder, och då snålar ni!
Skäms på er!! yikes

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Hojmek
748 Inlägg
14 januari 2009
Robban_89 skrev:
Skäms på er!! yikes

Skäll på TOMPAK han som har bilderna roll
Senast redigerat av Bodegan (14 januari 2009)

FreddeK
14 januari 2009
Bodegan skrev:
Robban_89 skrev:
Skäms på er!! yikes

Håller han inne på bilder? Det var det fräckaste.

Kanske låter nördigt men jag vill se hur ni förvarar verktygen och hur ni löst den biten=)

Hojmek
748 Inlägg
14 januari 2009
Freddeponken skrev:
Bodegan skrev:
Robban_89 skrev:
Skäms på er!! yikes

Kanske låter nördigt men jag vill se hur ni förvarar verktygen och hur ni löst den biten=)

Haha, ja det verkar lurt wink Det ska ju bli en arbetsbänk och en verktygstavla är det tänkt. Det lutar väl åt att bygga en 6 meter lång bänk om vi inte hittar en färdig bänk men det är nog svårt.

218 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
Bodegan skrev:
Freddeponken skrev:
Bodegan skrev:

Haha, ja det verkar lurt wink Det ska ju bli en arbetsbänk och en verktygstavla är det tänkt. Det lutar väl åt att bygga en 6 meter lång bänk om vi inte hittar en färdig bänk men det är nog svårt.

haha skyll på mig bara, bara för att jag har ca 104938 troja virus på min data just nu. men de kommer de kommer, kamera bilderna får du lägga in bodegan, får psyk på min data varje gång jag sitter där, sitter hos johan nu å där har ja inga bilder. dom verktyg vi har där nu är ungefär en hammare sen inge mer. men de räcker väl lite våra folkrace bilar? smile de kommer de kommer, lugn gott  folk

218 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Nöjda? tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/544423_362ffj.jpg
min enögda traktor

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/544424_fmffmj.jpg
Bodegan´s plogbil

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/544425_167bws.jpg
sist och även minst erskes havremoppe

961 Inlägg
15 januari 2009
hahaha havremoppe big_smile jävligt schysst !!!!! .. ser ju riktigt fint ut de där nu ju ..

Pure DieselPower

Hojmek
748 Inlägg
15 januari 2009
Tompak skrev:
Bodegan skrev:
Freddeponken skrev:

haha skyll på mig bara, bara för att jag har ca 104938 troja virus på min data just nu. men de kommer de kommer, kamera bilderna får du lägga in bodegan, får psyk på min data varje gång jag sitter där, sitter hos johan nu å där har ja inga bilder. dom verktyg vi har där nu är ungefär en hammare sen inge mer. men de räcker väl lite våra folkrace bilar? smile de kommer de kommer, lugn gott  folk

Aja vi får fixa det wink

Joas_86
15 januari 2009
Mats_T5 skrev:

Mats ärligt talat, ställ av bilen nästa vinter. Riv ner motorn o trimma den alltså.

Så stor LEGEND är inte en T-gul eller ! lol HEHE..

Tänk att ha en volvo 850 T5R t-gul med 400 ++ hk ?
Vore kul, vet sj att du vill de. Så vrf bara stå o tveka ? Annars hade du aldrig köpt mitt BLOCK ?

Mats jag vet att du vill !

//joas

Svindåre
1 433 Inlägg
15 januari 2009
Tompak skrev:
sist och även minst erskes havremoppe

Det är en Riskokare!! ingen häst...! wink

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Truck Driver
73 Inlägg
15 januari 2009
Joas_86 skrev:
Mats_T5 skrev:

Mats ärligt talat, ställ av bilen nästa vinter. Riv ner motorn o trimma den alltså.

Vore kul, vet sj att du vill de. Så vrf bara stå o tveka ? Annars hade du aldrig köpt mitt BLOCK ?

//joas

hehe.. Där har du helt fel joas.. Kommer aldrig trimma den.. En T-Gul är unik.. Gjorde bara 200 svensksålda och jag har en av dom.. Den som väntar på nå gott väntar aldrig vör länge angånde din gamla motor  big_smile

T-Gul Svensk såld manuell

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
15 januari 2009
Tompak skrev:
Bodegan skrev:
Freddeponken skrev:

Har du så många Trojaner, då har du inget virusskydd, men installera om datorn, och sen installerar du Avast antivirus på datorn. Ställer man det på högsta läge på allt, så stoppar den allt.

Men fint garage ni har.

Lev livet, det kan ta slut fort

Joas_86
15 januari 2009
Mats_T5 skrev:
Joas_86 skrev:
Mats_T5 skrev:

//joas

hehe.. Där har du helt fel joas.. Kommer aldrig trimma den.. En T-Gul är unik.. Gjorde bara 200 svensksålda och jag har en av dom.. Den som väntar på nå gott väntar aldrig vör länge angånde din gamla motor  big_smile

Jaså äre bara 200 alltså roll trodde det var mera alltså.

Hoppas på något annat Mats, nu när ni har världens GARAGE alltså !

Vill verkligen se den gamla motorn trimmad alltså, för den är ju förstärkt också ! Viste du va ?

//joas

31 Inlägg
15 januari 2009
fettnice asså big_smile men som sakt den där riskokaren har la kommit lite fel va tongue?

Sök