The Fire Garage projektet 2oo9 "fyra bilar är fler än ett garage"

ESTRANDBERG88 Hojmek
27 januari 2009 · 748 Inlägg

ErskPersk skrev:

Erick skrev:
Kom på en skitbra idé.. big_smile
PMa er adress så skickar jag upp en evolution garage dekal ni kan sätta i fikarummet.. så kan ni skicka en fire garage dekal som vi sätter på vår bardisk i garaget.. big_smile

Femma i sjuförti ser trevligt ut! big_smile

Mvh
Erick

skitbra ide big_smile men iden brast, då inte vi har några dekaler. men kan vi skicka en burk surströmming som alla i vårt garage har slickat på istället? deal? neutral smile big_smile lol tongue

nää, men seriöst. vi skulle fan ha gjort lite dekaler... smile

Ja vi får ta och fixa dekaler! tongue

pars Operatör
27 januari 2009 · 346 Inlägg

Säg till om ni hittar ngt bra ställe, har funderat på de ett tag... Inte till garaget dock smile

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
darkwizard Fordonstekniker
28 januari 2009 · 1 740 Inlägg

Hmm, en kolv plats för mycket. sätt kapen i blocket NU, så det blir rätt. Men rå 760;in kommer bli med många motortokar i detta garage.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Tompak
29 januari 2009 · 218 Inlägg

Joas_86 skrev:

ErskPersk skrev:

Joas_86 skrev:
Fi fan Mats vad du SUGER ALLTSÅ !

LJUGER EN RÄTT I ANSIKTE ALLTSÅ ....

okeeej?

hörrödu, ta dedär i pm med Mats istället för att skräpa ner tråden med såntdär! ok?

De är sant !


När börja de bli lite mer projekt på tråden då ?

//joas

har du inget vettigt att skriva i denna tråd så kan du lika gärna vara tyst. du förstör läsningen för alla andra.
vi har fått nog av dina dumma kommentarer och dina dumma tycken, som om inte att städa och måla om hela lokalen vore ett projekt? det heter "fire garage" står inget i början om att det bara skulle vara bil skruvning från första början, de kommer när vi har fått dit ex: verktyg som behövs för att skruva, även arbetsbänk mm. ta en funderare på vad du själv håller på med istället. de behövs.


mvh

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
ErskPersk Svindåre
30 januari 2009 · 1 433 Inlägg

Tompak skrev:

Joas_86 skrev:

ErskPersk skrev:

okeeej?

hörrödu, ta dedär i pm med Mats istället för att skräpa ner tråden med såntdär! ok?

De är sant !


När börja de bli lite mer projekt på tråden då ?

//joas

har du inget vettigt att skriva i denna tråd så kan du lika gärna vara tyst. du förstör läsningen för alla andra.
vi har fått nog av dina dumma kommentarer och dina dumma tycken, som om inte att städa och måla om hela lokalen vore ett projekt? det heter "fire garage" står inget i början om att det bara skulle vara bil skruvning från första början, de kommer när vi har fått dit ex: verktyg som behövs för att skruva, även arbetsbänk mm. ta en funderare på vad du själv håller på med istället. de behövs.


mvh

"Touché" lol

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Joas_86
30 januari 2009 ·

Tompak skrev:

Joas_86 skrev:

ErskPersk skrev:

okeeej?

hörrödu, ta dedär i pm med Mats istället för att skräpa ner tråden med såntdär! ok?

De är sant !


När börja de bli lite mer projekt på tråden då ?

//joas

har du inget vettigt att skriva i denna tråd så kan du lika gärna vara tyst. du förstör läsningen för alla andra.
vi har fått nog av dina dumma kommentarer och dina dumma tycken, som om inte att städa och måla om hela lokalen vore ett projekt? det heter "fire garage" står inget i början om att det bara skulle vara bil skruvning från första början, de kommer när vi har fått dit ex: verktyg som behövs för att skruva, även arbetsbänk mm. ta en funderare på vad du själv håller på med istället. de behövs.


mvh

För det första så sa jag att de inte va bra gjort av mig de ja gjort ! Dumma frågor ?

Sedan om jag frågar om de blir lite projekt är väl bara en fråga. Något o bli arg för eller ? Helt vanlig fråga bara. (Enligt mig) Men visst ska inte skriva i denna tråd. Ska bara kika men håller käften. Ni verka bara störda av mig bara !

Tompak
30 januari 2009 · 218 Inlägg

Joas_86 skrev:

Tompak skrev:

Joas_86 skrev:

De är sant !


När börja de bli lite mer projekt på tråden då ?

//joas

har du inget vettigt att skriva i denna tråd så kan du lika gärna vara tyst. du förstör läsningen för alla andra.
vi har fått nog av dina dumma kommentarer och dina dumma tycken, som om inte att städa och måla om hela lokalen vore ett projekt? det heter "fire garage" står inget i början om att det bara skulle vara bil skruvning från första början, de kommer när vi har fått dit ex: verktyg som behövs för att skruva, även arbetsbänk mm. ta en funderare på vad du själv håller på med istället. de behövs.


mvh

För det första så sa jag att de inte va bra gjort av mig de ja gjort ! Dumma frågor ?

Sedan om jag frågar om de blir lite projekt är väl bara en fråga. Något o bli arg för eller ? Helt vanlig fråga bara. (Enligt mig) Men visst ska inte skriva i denna tråd. Ska bara kika men håller käften. Ni verka bara störda av mig bara !

denna tråd är så mycke projekt det kan bli. det hela projektet är att först fixa ordning garaget vilket vi håller på med för fullt. sedan när vi som exempel idag har fått upp arbetsbänk mm och lite hyllor så man kan ha verktygen någonstarns så kan man börja skruva, vissa skruvar kan vara dryg med bara händerna.
vi kommer hinna klart till sommaren ändå med bilarna, så va lugn. dyms att stressa klart nått så de blir halv gjort. ja sa inte att du ska hålla käften, men personliga saker kan du ta i pm och klagomål i pm till mig, istället för att de ska bli massa kladd i tråden, men nu lägger vi ner om de här snacket, läs de här men du behöver inte svara.

mvh

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Dekan
4 februari 2009 · 112 Inlägg

Vart det inte lite dött här nu?!?!  hmm

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!
SoNic- Okejbratja
4 februari 2009 · 255 Inlägg

Blinka med blå-ljusen om du vill race´a! ^^

Jo lite dött blev de ju sad

BMW 325 e36 (1994)
Tompak
5 februari 2009 · 218 Inlägg

Dekan skrev:
Vart det inte lite dött här nu?!?!  hmm

jo tyvär har det dött lite just nu, vi har inte vart så mycket i garaget förutom i helgen, och då snickrade vi bänk. men de kommer de kommer smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
6 februari 2009 · 209 Inlägg

ser riktigt nice ut må jag säga !

hoppas på mycket bilder från detta garage !

Dekan
7 februari 2009 · 112 Inlägg

Tompak skrev:

Dekan skrev:
Vart det inte lite dött här nu?!?!  hmm

jo tyvär har det dött lite just nu, vi har inte vart så mycket i garaget förutom i helgen, och då snickrade vi bänk. men de kommer de kommer smile

låter bra de.  smile  alltid kul met updates å bilder!

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!
erixon89
7 februari 2009 ·

Ser skitbra ut ju lycka till wink

///MVH

paradyne Green Street Elite
7 februari 2009 · 676 Inlägg

ser riktigt otroligt jä**a skit bra ut! riktigt toppen gjort av er grabbar!
från första bilden till slutbilderna så har ni varit jäkligt duktiga! kommer att följa den här tråden o hoppas på att se riktigt fina bilar i slutändan. smile kanske kommer bilarna att synas på någon mässa framöver?

e riktigt taggad o se slutfinichen (stavning?! ) på 760in big_smile
stor tummen upp grabbar!

MVH andreas

Spiike
7 februari 2009 · 1 196 Inlägg

fan va schysst garage ni har då smile

Tompak
11 februari 2009 · 218 Inlägg

erixon89 skrev:
Ser skitbra ut ju lycka till wink

///MVH

Tackar tackar smile

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Spiike
12 februari 2009 · 1 196 Inlägg

Tompak skrev:

erixon89 skrev:
Ser skitbra ut ju lycka till wink

///MVH

Tackar tackar smile

bara så ni vet så ska jag ta över ert garage nån dag (A) hihi vill också ha sad

_Fredrik
12 februari 2009 · 2 788 Inlägg

Vill se lite nya bilder nu tongue Hur går det? smile

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Sickan_
12 februari 2009 · 945 Inlägg

Kollat igenom hela tråden nu och det ser jävligt bra ut! Kommer att följas och lycka till i fortsättningen!

Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!
_________________________________________________________________________
Jockefors
12 februari 2009 · 961 Inlägg

nee nu grappar får ni släppa tasken o knäppa lite kort o skruva tycker ja big_smile

Pure DieselPower
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang