HJÄLP!!! Audi S4 cab eller min Mercedes E55

Biggi
7 januari 2009 · 352 Inlägg

Jebes audi to je za pedercice, behåll mercan. finns inte mycket som knäcker den på vägarna + den har bra andrahandsvärde, man förlorar inte mycket på dom bilarna.

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"
Ford Fiesta ST "Sveriges finaste FiestaST" (2008)
ErnadG
7 januari 2009 · 212 Inlägg

Biggi skrev:
Jebes audi to je za pedercice, behåll mercan. finns inte mycket som knäcker den på vägarna + den har bra andrahandsvärde, man förlorar inte mycket på dom bilarna.

haha, odlucio sam da cu ostaviti mercedesa, nisam ga bio vozio par dana vrijeme lose bilo, pa danas opet sjeo u njega, buraz jes ide. Masinerija

Waho Allmänt Jobbig
7 januari 2009 · 1 200 Inlägg

Behåll, snälla....

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
ErnadG
7 januari 2009 · 212 Inlägg

Waho skrev:
Behåll, snälla....

hahaha ok ok jag behåller

DjokaHasan
8 januari 2009 · 7 Inlägg

Shiiiit audin är RIKTIGT fet,de bara folk med stil som kör såna bilar....

ErnadG
8 januari 2009 · 212 Inlägg

DjokaHasan skrev:
Shiiiit audin är RIKTIGT fet,de bara folk med stil som kör såna bilar....

hahahaha, ja dom kör en s4 cab...hahahaoblizihahahmihahajajahahah

ErnadG
8 januari 2009 · 212 Inlägg

redman skrev:
köp en audi cool

naaaj, män med hjärna kör en bild med stjärna, + 500hk + 320km/h haha

DjokaHasan
8 januari 2009 · 7 Inlägg

Biggi skrev:
Jebes audi to je za pedercice, behåll mercan. finns inte mycket som knäcker den på vägarna + den har bra andrahandsvärde, man förlorar inte mycket på dom bilarna.

Jarane onda za koga je ford???za pedercice sto nemaju para da kupe audi ili mercedes???

sandzoo
8 januari 2009 · 2 072 Inlägg

DjokaHasan skrev:

Biggi skrev:
Jebes audi to je za pedercice, behåll mercan. finns inte mycket som knäcker den på vägarna + den har bra andrahandsvärde, man förlorar inte mycket på dom bilarna.

Jarane onda za koga je ford???za pedercice sto nemaju para da kupe audi ili mercedes???

hehe ta ti je dobra tongue

Sandzoo i da house
sandzoo
8 januari 2009 · 2 072 Inlägg

jo audin va fin faktiskt.. men jag skulle aldrig byta ut en e55a mot s4a cab..men de e jag de wink
behåll amg:en så förblir du nöjd

Sandzoo i da house
Rquired Allmänt envis
8 januari 2009 · 12 512 Inlägg

Vafan, skriv så man förstår tongue big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
ErnadG
8 januari 2009 · 212 Inlägg

Rquired skrev:
Vafan, skriv så man förstår tongue big_smile

haha det blev lite personligt där

sandzoo
9 januari 2009 · 2 072 Inlägg

bmw530iA skrev:

Rquired skrev:
Vafan, skriv så man förstår tongue big_smile

haha det blev lite personligt där

japp allt för personligt tongue vissa får ej veta tongue LOL

Sandzoo i da house
DasAuto
9 januari 2009 · 2 751 Inlägg

bmw530iA skrev:

Sotam skrev:
Om det är den S4a jag tror att det är så är det ett riktigt härligt ljud i den med det avgassystemet! Har sett och hört den några gånger i malmö och det är helrätt att åka nedcabbat och lyssna på v8ans sång. Prestandan i en s4 cab är däremot inte mycket att hurra för i jämförelse med e55an och gillar du att gasa på motorvägen kommer du nog bli besviken. En org. s3 med 265hk hänger med en s4 cab och numera finns det rätt många nyare småchippade turbobilar som hänger på s4an.

shiit så kass den är, vill inte ha en bil som är mycket slöare än e55:an, så det blir inget byte.

Allt är relativt tongue De går ju inte jämföra en S4 mot en E55 det är ju två helt olika bilar i alla vinklar.. E55 är väll mer Vs RS6 ?? hmm Men iaf jag hade behållt Mercan, annars hade jag valt audi alla dagar i veckan...

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
ErnadG
9 januari 2009 · 212 Inlägg

n0b0dy_ skrev:

bmw530iA skrev:

Sotam skrev:
Om det är den S4a jag tror att det är så är det ett riktigt härligt ljud i den med det avgassystemet! Har sett och hört den några gånger i malmö och det är helrätt att åka nedcabbat och lyssna på v8ans sång. Prestandan i en s4 cab är däremot inte mycket att hurra för i jämförelse med e55an och gillar du att gasa på motorvägen kommer du nog bli besviken. En org. s3 med 265hk hänger med en s4 cab och numera finns det rätt många nyare småchippade turbobilar som hänger på s4an.

shiit så kass den är, vill inte ha en bil som är mycket slöare än e55:an, så det blir inget byte.

Allt är relativt tongue De går ju inte jämföra en S4 mot en E55 det är ju två helt olika bilar i alla vinklar.. E55 är väll mer Vs RS6 ?? hmm Men iaf jag hade behållt Mercan, annars hade jag valt audi alla dagar i veckan...

shiiit första audiägaren som tycker att jag ska behålla mercan, även om jag också tycker att nya audi är mycket bättre än mercedes och bmw.

DasAuto
9 januari 2009 · 2 751 Inlägg

bmw530iA skrev:

n0b0dy_ skrev:

bmw530iA skrev:

shiit så kass den är, vill inte ha en bil som är mycket slöare än e55:an, så det blir inget byte.

Allt är relativt tongue De går ju inte jämföra en S4 mot en E55 det är ju två helt olika bilar i alla vinklar.. E55 är väll mer Vs RS6 ?? hmm Men iaf jag hade behållt Mercan, annars hade jag valt audi alla dagar i veckan...

shiiit första audiägaren som tycker att jag ska behålla mercan, även om jag också tycker att nya audi är mycket bättre än mercedes och bmw.

ja menar det är givet val.. Du har ju garanterat mer bil för pengarna med Mercan...

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
bremnes
9 januari 2009 · 133 Inlägg

Behåll Mercan smile helt klart....

Du har dessutom min drömbil smile den eller en S-klass men får köra Audi'n så länge

Senast redigerat av bremnes (9 januari 2009)

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)
ErnadG
9 januari 2009 · 212 Inlägg

bremnes skrev:
Behåll Mercan smile helt klart....

Du har dessutom min drömbil smile den eller en S-klass men får köra Audi'n så länge

om du vill köpa säljer jag den för rätt pris, fast har en hel del att ändra på bilen, andra bromsar, lacka om i rött, tona rutorna, lacka 19 tummarna och på med dom, lilla e63 vingen, och på med kolfiber läpp istället för plast.

Smajly
10 januari 2009 · 3 059 Inlägg

Öhh, hela jädra tråden handlar bara om att mercan kostar si eller så, har ditt eller datt hästkrafter, går si eller så fort, drar hit eller dit, att inget går fortare..
Om jag inte minns fel så har -04 e55'orna 469hk och är spärrade till 300km/h, din har tydligen mer än 500hk och går en bit över 300km/h..
Nä, behåll mercan ett tag till, sälj den sen när du tröttnat och köp dig en M5 (E60) som drar din e55.. men de e klart, m5 kostar ju litta mer än mercan.

För att återgå till topic vilket tråden slutade med efter ditt eget andra inlägg så byt inte mot en sån audi iallafall.

Senast redigerat av Smajly (10 januari 2009)

ErnadG
10 januari 2009 · 212 Inlägg

Smajly skrev:
Öhh, hela jädra tråden handlar bara om att mercan kostar si eller så, har ditt eller datt hästkrafter, går si eller så fort, drar hit eller dit, att inget går fortare..
Om jag inte minns fel så har -04 e55'orna 469hk och är spärrade till 300km/h, din har tydligen mer än 500hk och går en bit över 300km/h..
Nä, behåll mercan ett tag till, sälj den sen när du tröttnat och köp dig en M5 (E60) som drar din e55.. men de e klart, m5 kostar ju litta mer än mercan.

För att återgå till topic vilket tråden slutade med efter ditt eget andra inlägg så byt inte mot en sån audi iallafall.

om du hade ägt en mercedes e55 hade du vetat att det står 476hk, men bänkad utan chip med v-max har den närmare 490hk, sen är spärren på 260, min som e chippad med v-max, gör 317, både med gps och min bils mätare, sen har den ca 510hk och 750Nm.
0-200 piskar e55:an skiten ur m5:an.
e55 kostar 300.000
m5 400.000

lägger jag ner 100.000 på min e55, piskar jag skiten ur en viper och inte en m5 bara, men sen vad ska du säga min bil har mer hästar än din bilar tillsammans, köp en m5 så kom och snacka

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang