Vi har en stående Nissan på gården. Det som är sönder på den är soppapumpen är trasig. Då tänkte jag vara snål och åka till biltema. Men håller dom och passar dom tror ni?
Vi har en stående Nissan på gården. Det som är sönder på den är soppapumpen är trasig. Då tänkte jag vara snål och åka till biltema. Men håller dom och passar dom tror ni?
Tack på förhand.
Dom har ju garanti..som alla andra. sen om den passar de vet nog du bäst själv. finns den i deras lista så passar den ju..!
Mjo du har rätt. Men det står inte nissan i listan.
Nä ja vet...men de kan ju passa ändå..bara skruva bort den gamla och kolla på nya vilken som kan passa...annars e väl skroten ett bra alternativ..! alltså kolla om dom har nån pump.
Mjo du har rätt. Men det står inte nissan i listan.
Nä ja vet...men de kan ju passa ändå..bara skruva bort den gamla och kolla på nya vilken som kan passa...annars e väl skroten ett bra alternativ..! alltså kolla om dom har nån pump.
Jo det är det. Men jag har ingen lust att gå till nissan liksom att pröjsa så jävla mkt. Så man får väl hoppas på att biltema har lr skroten. Bilen är ju ganska ovanlig här. Så hoppas bara motorn inte är så ovanlig. Men tack för hjälpen.