3477
Sök

Avgassystem till a4 1.8t -95 (b5)

Tomte
58 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
Tjenare.

Tänkte bygga lite avgas snart när snön smälter.
Funderar lite vad jag ska köra tänkte köra 2,5" efter kat, vad tror ni?
Har ni nå tips säg gärna. är mest ute efter lite skönare ljud, trist att köra när det inte låter nåt cool

Funkar det med japsdämpare tycker ni? känns skumt att köra det på en tysk bil men ändå, ser ju schysst ut big_smile

Administratör
11 968 Inlägg
14 januari 2009
Bil? Motor? Du anger inte så mycket bakgrundsinformation.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

646 Inlägg
14 januari 2009
coltjohan skrev:
Tjenare.

Har ni nå tips säg gärna. är mest ute efter lite skönare ljud, trist att köra när det inte låter nåt cool

Funkar det med japsdämpare tycker ni? känns skumt att köra det på en tysk bil men ändå, ser ju schysst ut big_smile

Jag körde med 2,5" direkt efter katt samt en 666 japsdämapre tycker det låter skönt faktiskt! Numera så sitter det 3" från turbon som övergår till 2,5" å sen till japsdämparen! Tycker detta låter skitgött med det e som sagt min åsikt! smile

Tomte
58 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
chrizz skrev:
Bil? Motor? Du anger inte så mycket bakgrundsinformation.

står a4 1.8t i trådnamnet smile

Audi a4 med motor 1.8 turbo.

Camitz skrev:
coltjohan skrev:
Tjenare.

Jag körde med 2,5" direkt efter katt samt en 666 japsdämapre tycker det låter skönt faktiskt! Numera så sitter det 3" från turbon som övergår till 2,5" å sen till japsdämparen! Tycker detta låter skitgött med det e som sagt min åsikt! smile

åh schysst big_smile blir nog nåt sånt, 2,5 efter kat då med japs big_smile
schysst bil du har i övrigt wink

Nån mer som har nån synpunkt på det?

Sök