6385
Sök

diseltrim box vart kopplar man in den? måste få tag på bilder på detta!

1 813 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
hejsan jo jag sålde min trimbox till en Passat TDI 130hk 02a och han som köpte det vet inte vart man kopplar in detta och jag har försökt förklara hur och vart han ska koppla in detta men han förstår inte vart..

och jag pratade med han som sålde detta till mig för jag fick anvisning på hur man kopplade in detta men det e för ca ett halvår sedan och hittar inte detta pappret mer:S tyvärr och han vill inte skicka något nytt..

undrar om det e någon här som kan ha en riktigt bra beskrivning och bilder på detta som jag kan skicka te denna kille så han verkligen förstår hur det ska kopplas in vorre jätte tacksam för ni som har riktigt bra beskrivning på detta inte massa gissningar nu utan en beskrivning.

detta diseltrim e det billiga man kan köpa på blocket för 1400kr lr något. men som sagt bara för jag sålt detta vidare och han inte tjänar pengar på detta så vill han inte hjälpa den nya ägaren att koppla in detta..

det ska heta något med auto något där tysk grej

mvh

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
15 januari 2009
Vanlig box alltså? Som du kopplar in på railtrycksgivaren?

Be nissen ta av kåpan och ta ett par bilder så kan jag eller nån annan ringa in kontakten...
Senast redigerat av bumpe (15 januari 2009)

Sök