1799
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

16 197 Inlägg
12 januari 2010
matheus skrev:
Fy va tråkigt om det med jobbet!! inge roligt alls! behöver inte MDS eller något annat märke en Montör då kanske? gissar på att du har kollat en del grejer redan.. men hoppas att allt löser sig för er grabbar! men jobb är ju tyvärr inte så lätt att fixa i know that.. sad starta ett eget företag annars då som billjudsbyggare, du lär ju få många kunder.. tongue

jo kunder finns en massa men de e ytterst få som vill betala för de.

folk vill ha såååå mycke för inga pengar alls.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

16 197 Inlägg
12 januari 2010
turbo_sven skrev:
evilaudio skrev:
Odden skrev:
Varför inte ta över butiken i sthlm och driva den som dom 3 kvarvarande butikerna

för min del e de rätt oitressant eftersom ja är montör.

allt pappersjobb är inget för mig.

Finns alltid folk som kan det tongue

klart att de finns folk för sånt men då ska ju dom oxå ha lön.

181 Inlägg
13 januari 2010
evilaudio skrev:
matheus skrev:
Fy va tråkigt om det med jobbet!! inge roligt alls! behöver inte MDS eller något annat märke en Montör då kanske? gissar på att du har kollat en del grejer redan.. men hoppas att allt löser sig för er grabbar! men jobb är ju tyvärr inte så lätt att fixa i know that.. sad starta ett eget företag annars då som billjudsbyggare, du lär ju få många kunder.. tongue

hmm de trodde jag inte! men det är sant, jag skulle ju vilja att någon hjälpte mig att tona bilen och koppla in blåa lampor/dioder i instrumentpanelen, så som matte har i den vita 940in.. men man vill ju eller kan inte betala för mycket för de då man är arbetslös.. då ska allt vara så billigt som de går, så då får man ju se till att försöka själv men de kommer ju gå åt helvete:P haha..

men du, det va mig du träffade och pratade med utanför tattoo mässan.. du väntade på frugan, och jag kände igen dig wink den i sthlm i sommras big_smile

16 197 Inlägg
13 januari 2010
matheus skrev:
evilaudio skrev:
matheus skrev:

hmm de trodde jag inte! men det är sant, jag skulle ju vilja att någon hjälpte mig att tona bilen och koppla in blåa lampor/dioder i instrumentpanelen, så som matte har i den vita 940in.. men man vill ju eller kan inte betala för mycket för de då man är arbetslös.. då ska allt vara så billigt som de går, så då får man ju se till att försöka själv men de kommer ju gå åt helvete:P haha..

men du, det va mig du träffade och pratade med utanför tattoo mässan.. du väntade på frugan, och jag kände igen dig wink den i sthlm i sommras big_smile

aha va de du.

nee så e många andra oxå som sagt.. dom vill ha en massa saker men de får inte kosta nåt.

181 Inlägg
13 januari 2010
du får jobba svart då.. om folk kan lämna in bilen på brl och få den byggd kan dom ju komma till dig.. bara ta kontakt med alla kunderna wink sen börjar det rulla på ska du se! wink man får ju göra det bästa av situationen big_smile  men om folk då kan lämna in bilarna för massor med pengar kan dom ju betala dig massor med pengar istället kan man ju tycka.. tongue

16 197 Inlägg
13 januari 2010
matheus skrev:
du får jobba svart då.. om folk kan lämna in bilen på brl och få den byggd kan dom ju komma till dig.. bara ta kontakt med alla kunderna wink sen börjar det rulla på ska du se! wink man får ju göra det bästa av situationen big_smile  men om folk då kan lämna in bilarna för massor med pengar kan dom ju betala dig massor med pengar istället kan man ju tycka.. tongue

problemet e ju de att de va rätt dåligt me jobb på brl den sista tiden oxå.. jobba svart e inget man lever på.   tongue

16 197 Inlägg
14 januari 2010
men troligtvis har ja hittat ett nytt jobb big_smile    men inte alls i samma bransh å de ska bli rätt skönt.

744 Inlägg
14 januari 2010
skönt om de årdnar sej

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
14 januari 2010
evilaudio skrev:
men troligtvis har ja hittat ett nytt jobb big_smile    men inte alls i samma bransh å de ska bli rätt skönt.

Då håller jag tummarna för att det går i lås så att du får det jobbet!

16 197 Inlägg
14 januari 2010
MrH skrev:
evilaudio skrev:

Då håller jag tummarna för att det går i lås så att du får det jobbet!

jo de hoppas ja me smile

allt löser sig så e de bara big_smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
15 januari 2010
Hoppas att du får det snart så pengarna börjar rulla in och du kan få klart iaf nåt projekt! big_smile Vet själv hur det är att ha en massa planer men inga pengar att förverkliga dom med, speciellt när man har kommit en bit på vägen.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

16 197 Inlägg
15 januari 2010
ChriZtoffer skrev:
Hoppas att du får det snart så pengarna börjar rulla in och du kan få klart iaf nåt projekt! big_smile Vet själv hur det är att ha en massa planer men inga pengar att förverkliga dom med, speciellt när man har kommit en bit på vägen.

byggpengar får sponsorer stå för.   annars blir de inget bygge.

de va läääänge sen ja byggde bara för att de va kul.

181 Inlägg
15 januari 2010
Får säga att det nästan låter lite tragiskt. Visserligen om man byggt så mycket som dig, så försvinner väl "nöjet". Men ändå, känns ju synd att man förlorar det.
Det är tur man bara "bygger" lite till sig själv och kompisar. Så håller jag uppe mitt intresse, Kan fila länge på lösningar o planer om jag får lov. Ska hjälpa en kompis med en skyline, inget stort men vill ändå lyckas på nåt snyggt platsbesparande sätt.

Men det är ju bra att du fixat annat jobb igen. Kanske kan hitta lite av nöjet sen igen. smile eller så är det förlorat för evigt. sad

Mvh Kenta

136 Inlägg
15 januari 2010
Men då kanske du borde göra det. Bygga för att det är kul!

16 197 Inlägg
15 januari 2010
justxfun skrev:

just därför lägger ja nog ner ett tag..   å blir de nå mer bygge så blir de nog utan sponsorer för att slippa alla krav.

den som lever får se smile

har ju liksom hållit på å byggt bilar/billjud sen -96.

136 Inlägg
15 januari 2010
Var i samma sits. Började med bilstereo runt 90, och har haft sponsorer som betalat allt. men då också så hade man kraven på sig. Tröttnade totalt på allt! Men intresset kom tillbaka så numer så inga sponsorer för min del räcker med att man har kontakterna så man kan få bra priser.

Det kommer tillbaka!

16 197 Inlägg
15 januari 2010
justxfun skrev:
Var i samma sits. Började med bilstereo runt 90, och har haft sponsorer som betalat allt. men då också så hade man kraven på sig. Tröttnade totalt på allt! Men intresset kom tillbaka så numer så inga sponsorer för min del räcker med att man har kontakterna så man kan få bra priser.

Det kommer tillbaka!

sant sant smile      å me bra priser så blir de ofta billigare än spons eftersom man slipper flänga runt. hehe

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
15 januari 2010
evilaudio skrev:
justxfun skrev:

just därför lägger ja nog ner ett tag..   å blir de nå mer bygge så blir de nog utan sponsorer för att slippa alla krav.

Hur gammal är du egentligen ?? wink

Men ja håller med dig om sponsorerna, mkt krav me, inte bara gratis grejer..
Ja har MDS som sponsor och kraven är att ställa ut på dom mässor dom är på vilket blir elmia och vallåkra så det blir inte så många obligatoriska för mig

16 197 Inlägg
15 januari 2010
eplamojje skrev:
evilaudio skrev:
justxfun skrev:

Hur gammal är du egentligen ?? wink

Men ja håller med dig om sponsorerna, mkt krav me, inte bara gratis grejer..
Ja har MDS som sponsor och kraven är att ställa ut på dom mässor dom är på vilket blir elmia och vallåkra så det blir inte så många obligatoriska för mig

ja e 34..tongue

de bästa e ju att inte ha nå krav alls.. big_smile

vallåkra åker man inte till frivilligt.. tongue

Sök