Okay, skumt. Kolla på NA (www.nordicaudi.com) på deras forum. Finns många duktiga 44 mekare där.
Mvh Tommy
Har kollat där oxå men har inte hittat något. Men vad är det för grunka som sitter på själva bälgen mellan luftmassemätaren och spjällhuset? Ser ut ungefär som en vakumklocka. Det går två slangar till den en från spjällhuset och en ut i skärmen någonstans. Sen sitter det en liten kontakt med två stift på den oxå. Skulle det kunna vara den?
Hmm lite svårt att förstå vilken du menar? Har du bild?
Mvh Tommy
Har tyvär ingen bild men jag kan fixa en till senare. Det är lite svårt att föklara oxå
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Okay, skumt. Kolla på NA (www.nordicaudi.com) på deras forum. Finns många duktiga 44 mekare där.
Mvh Tommy
Har kollat där oxå men har inte hittat något. Men vad är det för grunka som sitter på själva bälgen mellan luftmassemätaren och spjällhuset? Ser ut ungefär som en vakumklocka. Det går två slangar till den en från spjällhuset och en ut i skärmen någonstans. Sen sitter det en liten kontakt med två stift på den oxå. Skulle det kunna vara den?
är den som stänger av bränsletillförseln vid motorbromsning
Ok då kan det kanske inte vara den då.
Och motorbromsningsventilen sitter väl placerad på luftfilterhuset?
Mvh Tommy
Men vad gör den som du la upp en bild på?
Fan jag är helt virrig just nu, kan inte tänka klart. Men går inte den slangen runt sedan mellan de bägge insugsdelarna och därefter in i tomgångsmotorn?
Och motorbromsningsventilen sitter väl placerad på luftfilterhuset?
Mvh Tommy
Men vad gör den som du la upp en bild på?
Fan jag är helt virrig just nu, kan inte tänka klart. Men går inte den slangen runt sedan mellan de bägge insugsdelarna och därefter in i tomgångsmotorn?
Mvh Tommy
Nä em sitter på spjällhuset och den andra går in i skärmen eller något inte helt säker på vart men det ser ut som att den går ut till innerskärmen eller vad man ska säga.
Mvh Tommy
Nä em sitter på spjällhuset och den andra går in i skärmen eller något inte helt säker på vart men det ser ut som att den går ut till innerskärmen eller vad man ska säga.
Den bör ju gå in i LMM eller bränslefördelaren nånstans.
Jag provade oxå att dra ur konrakten på den där grejen när bilen gick och det vart ingen märkbar skillnad i gången iaf. Så därför tänkte jag om det skulle kunna vara den.
Jag provade oxå att dra ur konrakten på den där grejen när bilen gick och det vart ingen märkbar skillnad i gången iaf. Så därför tänkte jag om det skulle kunna vara den.
Okay. Ja den går in i spjällhus, sen in i luftfilterhuset på baksidan.
Fick fram Nr 034 133 459 B2 på den, men fanns inget sådant i Vagcat.
Ja den övre tror jag att det är ser ut som så iaf.
okej , stog inte va det var på vagcat.. inge artikelnummer på den ? googla på artikelnummret o se va det kommer för resultat (googla över hela världen )