4264
Sök

billiga men bra katalysatorer

HEHE
156 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Hallåj.

Nu är det så att jag tror min katalysator har sotat igen när min turbo var i dåligt skick, och funderar därmed på att köpa en ny så den klarar besiktningen.
Någon som har bra tips på en billig som jag kan ha under besiktningen bara typ smile?

Den ska sitta på en audi s4 -92 med 3" från turbon.

Tack!/m

537 Inlägg
22 januari 2009
MICKEHEHE skrev:
Hallåj.

Nu är det så att jag tror min katalysator har sotat igen när min turbo var i dåligt skick, och funderar därmed på att köpa en ny så den klarar besiktningen.
Någon som har bra tips på en billig som jag kan ha under besiktningen bara typ smile?

Tack!/m

Varför ska du ha den under bara besiktningen? Finns en liten anledning till varför man har dem.

369 Inlägg
22 januari 2009
Klarar du dig me helt 3" system på bes?? Har problem med 3" halvsats i denna jävla stad, men dom är gnälliga som fan här med..

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

HEHE
156 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
markuse90 skrev:
MICKEHEHE skrev:
Hallåj.

Tack!/m

Varför ska du ha den under bara besiktningen? Finns en liten anledning till varför man har dem.

FÖr att jag har en på nu, och den är igenon sotad;E? och ja.. jag vet varför, men tror inte den går igenom spec bra om skitet är igenen sotat och stinker olja osm fan och inte helelr så spec bra med bara rrakt rör..

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
22 januari 2009
köp en ordentlig sport/race kat o kör alltid med, går igenom bes..

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

HEHE
156 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
The_Mechanic skrev:
köp en ordentlig sport/race kat o kör alltid med, går igenom bes..

Hört att dom måste vara ordenligt varma nnan dom funkar bra?

Reparatör
306 Inlägg
22 januari 2009
Katalysatorer till bra priser finns här: http://www.katalysatorteknik.com/

Kör själv med racekat från dom.
Funkar kanon.

150 Inlägg
22 januari 2009
det blir saftig böter om du inte har kisse och polisen stoppar dig, bara så du vet

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

HEHE
156 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
KungKjell skrev:
det blir saftig böter om du inte har kisse och polisen stoppar dig, bara så du vet

Haha jao, ment rro fan mina värden är bättre utan den än vad det är med den på just nu xD

Sök