3061
Sök

Råd: LAMBORGHINI GALLARDO

2 283 Inlägg
27 januari 2009
Jag tror det mest vettiga (Om det kanske inte nämts i tråden tidigare(?)) är att kontakta von braun.
I och med att det är en fruktansvärt extrem bil big_smile

Hälsa din farsa att han lär skratta sig lycklig i den bilen! big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

KHRacing
27 januari 2009
Snacka med Erik här på forumet, trevligare kille får man leta efter.

& du.. jag sklal faen ha mig en åktur sedan :-)

V10
27 januari 2009
Skicka till Erik aká FeedMe här på garaget, han är en riktigt trevlig kille som jag träffade i våras och körde mot honom. Han har nött varv efter varv med sin Gallardo på bana och kan nog bilens punkter.

Så, vill du skippa skitprat här så gör du det, annars får du faktiskt skylla dig själv om du fortsätter skriva i en tråd där ingen äger en Gallardo!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 januari 2009
Kungen-EssE skrev:
Mortalis skrev:
Admin kanske kan ta bort alla idiotinlägg här å behålla de som faktiskt innehåller information?

då borde några av dina också gå bort?

Tack så mycket då, skrev iof att du bör kunna serva den hos Audi iom att de e samma motor som Audi S6 och S8, enda ja skrivit innan det ovannämnda inlägget.
Men de va väl helt värdelös information...klara dig själv då

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
27 januari 2009
Ghost_Face skrev:
Och sedan hade de magen att skicka en räkning på flera tusen för det utförda arbetet sad

Jag började nästan gråta när dom skickade räkning men förstörde hans bil haha. Hur sjuk får man va egentligen?

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

993 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
Kungen-EssE skrev:
Mortalis skrev:
Admin kanske kan ta bort alla idiotinlägg här å behålla de som faktiskt innehåller information?

då borde några av dina också gå bort?

Tack så mycket då, skrev iof att du bör kunna serva den hos Audi iom att de e samma motor som Audi S6 och S8, enda ja skrivit innan det ovannämnda inlägget.
Men de va väl helt värdelös information...klara dig själv då

Haha, ne sorry, det var inte de jag mena(påpeka), det var ditt andra inlägg i den andra tråden, där du skrev: "lite roligt om han bara låtsas att det är hans bilar" <-- något sånt skrev du, minns inte riktigt..

Men tack för infomationen annars ! ska kolla upp det hos AUDI..

MVH Elias

1 571 Inlägg
27 januari 2009
Min dotter ska få en Maybach med chaufför av mig? Hur mycket drar en sån?

DFFL
9 020 Inlägg
27 januari 2009
henrikh skrev:

Den drar 2 avundsjuka blickar från dig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
27 januari 2009
FireTraXX skrev:
henrikh skrev:

big_smile

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
27 januari 2009
Sushikocken skrev:
R_fused skrev:
Därför jag rekomenderade zatzy istället, där verkar det bara vara 50% avundsjuka 18 åringar mot 80% här. Har inte kollat alla bilar, men är det ens NÅGON som skrivit i den här tråden som ens äger en Gallardo?

Har ni ens läst igenom tråden?... nej trodde väl det!
Det finns 1-2 inlägg i hela tråden som tyder på avundsjuka
bra att folk fördömer. Riktig klyftiga snubbar ni är alltså fan varför äger inte ni en lambo ni som är telepatiska!

kan du visa hur du får 2 av 40 inlägg till 80%?

Jo jag har läst igenom hela tråden.
Och nu satt jag inte och räknade utan insåg rätt snabbt att en stor del av de som skrivit i tråden inte har en jävla aning om hur en gallardo är. Det har inte jag heller men jag har inte försökt gett några andra råd än att söka sig till en plats där någon som äger sådana här bilar skriver i forumet, och det verkar de inte göra här.
Senast redigerat av R_fused (27 januari 2009)

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
27 januari 2009
Tjena Esse!

Är ganska säker på att du kan serva bilen hos (vissa?) audi-verkstäder. Hade en Gallardofälg på jobbet för ett tag sen som var panikjobb, dom hade nämnligen bilen upphissad på audi-helsingborg för service mm när dom kom fram till att fälgen behövde riktas. Men i vilket fall som helst så är det säkrast att ringa. Lycka till!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
27 januari 2009
FireTraXX skrev:
henrikh skrev:

Hahaha klockren kommentar lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

212 Inlägg
28 januari 2009
lyssna mannen, skit i vad folk skirver, vill din farsa ha en gallardo ska han köpa en sådan. Det bästa du kan göra är att ta kontakt med någon stark firma, kanske autoropa i arlöv, eller autoclassica, dom hjälper mer än gärna med sådan information. Sen är det inget du behöver oroa dig, såna bilar har knappt några problem, se bara till att du köper den från nån firma man kan lita på som har status. Lycka till, fälgarna passade riktigt nice wink

Sök