5686
Sök

disel trim vart kopplas det in måste få tag på bild på en motor! passat

1 813 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
hej måste ha tag på hur man kopplar in ett diseltrim ej KCR detta e det billiga man kan hitta på blocket för 1500kr typ..
jag har sålt detta till en lånt upp i sverige och han vet ej vart man kopplar in jag har förklarat å förklarat men han förstår mej inte..

snälla någon som har en super beskrivning gärna med bild vorre super tacksam för detta..

han jag köpte det utav på blocket skickade med en beskrivning men det e över ett halvår sedan å den har försvunnit:S

och han skickar inte en ny för han tror inte jag e hans kund..

Bil som den ska sitta på nu e en Golf 4 TDI 130hk 02
suttit på en Passat TDI 130hk 02

snälla bild å beskrivning så han kan förstå..

mejla bildena till Dj_158@hotmail.com skicka beskrivning där med om ni vill smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 813 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
e det verkligen ingen på garaget som använt disel trim ???

460 Inlägg
29 januari 2009
men om du skulle kunna tala om vad det är för fabrikat på boxen skulle det vara bra.

Avstängd
74 Inlägg
30 januari 2009
du har mail!

Jag har alldrig varit rädd för arbete!!
Jag kan stå hur nära som helst och titta på!!

1 813 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
vet ej vad det heter ¨
http://www.blocket.se/vi/17687834.htm?ca=20_s
här e länk på trimmet.
men dom ger ej ut någon bild lr beskrivning till mig därför ja gfrågar här en bra beskrivning så han jag sålt et till förstår han vågar ju inte ens byta tändstift på sin bil uta natt han tror den ska gå sönder verkar det som:S

tack för mejlet=)

1 813 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
nehepp det var synd iaf att ingen kunde något om detta!

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
31 januari 2009
Jaadu, monterar man dom som man gör med kcr boxarna så är det ju bara att skarva på kabeln till boxen med kabeln som går till fuelrailen.. Installationen är ju lätt som en plätt. Kan se om jag hittar beskrivningen från kcrboxen jag har och scanna in den. varken samma box eller bil men principen är ju den samma.

1 813 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
nej det e det man inte gör kcr monterar man inte på samma ställe.
detta e en billig variant som man sätter på kontakten till diselpumpen. har försökt förklara detta för kille som köpt det av mig men han vågar inte utan beskrivning han tror att hans bil ska gå sönder!

Sök