Sveriges värsta bilförare

Navkapsel
29 januari 2009 · 4 637 Inlägg

speedfreak racing skrev:
Haha smile Men det måste nästan vara manusskrivet som folk säger, för helvete att möta nån av dom i trafiken :S

Jo, eller folk som spelar dumma för att synas i tv...

sEAMP
29 januari 2009 · 392 Inlägg

Jag tror att många överdriver för att komma åt titeln.
Jag tycker att dom borde göra såhär, för att verkligen få fram den sämsta utav dom.
Säg att dom är 10 stycken, varje program har man en tävling där vinnaren får 90 000:-
I nästa program får vinnaren 80 000:- sen 70, 60 osv.. Ända tills sista programmet
där den som kommer näst sist får 10 000:- och den som kommer sist får inte ett öre
och blir därmed sämst.
Enbart för att ingen ska fjanta till sig titeln även fast man inte är sämst.

Eller ännu hårdare, den personen som åker ut sist av alla blir helt enkelt av med körkortet! big_smile

Senast redigerat av sEAMP (29 januari 2009)

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!
Android
29 januari 2009 · 892 Inlägg

Hehe, det var ju underbart! Bjöd på många skratt där.. lol

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
putte-p
29 januari 2009 ·

Jag tyckte Adam nämnde att vinnaren, i det här fallet den sämsta, vinner en bil? Det är väl meningen att vinnaren ska hålla sig så långt borta ifrån motordrivna fordon det bara går! Det passar bättre att ge vinnaren ett busskort på livstid.

Edit: Givetvis som resenär..

Senast redigerat av putte-p (29 januari 2009)

LilleSKUTT
29 januari 2009 · 512 Inlägg

som jag uppfatta så är det den som får gå hem i nsta program som får bilen för han sa ju då behåller jag nycklarna en vecka till.. pga dom inte skicka hem någon i detta program. har oxå för mig att i förra säsongen så fick vinaren av titteln sämsta bilförare en körkortsutbildning men jag kan ha fel..

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Pierre-na
29 januari 2009 · 398 Inlägg

Var det inte så att för något år sedan fick man välja en lucka  när man fick lämna programmet och att det bakom någon var en bil?

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!
Navkapsel
29 januari 2009 · 4 637 Inlägg

Någon mer än jag som fick ett mejl från bolaget som gjorde denna serie när de sökte deltagare?
Jag kör för bra för att vara med där men visst har jag gjort lite fel, framförallt i början.sad

Senast redigerat av EmilHammarlund (29 januari 2009)

Spethz_
29 januari 2009 · 212 Inlägg

ozzy skrev:

calibra1992 skrev:

ozzy skrev:
eftersom som alla klagar?? tror nog många här inte är så mycket bättre wink

Inte du heller kanske? cool

ne kanske inte, wink skulle inte klara en uppkörning idag om ja skulle göra en kan jag säga smile tror ja nog finns fler här som inte gör heller tongue

Ozzy, säg som det är, du är med i programmet! hehe. big_smile

Janneutanb
29 januari 2009 · 7 271 Inlägg

Och som alltid så är allt som visas i TV sanning också...
Gud, folk är så sjukt lättmanipulerade.

Sushikocken Sleeper
29 januari 2009 · 3 084 Inlägg

asså hur får man ett körkort när man inte ens får igång bilen? som den tjejen
rondellkörning ingår väl i typ alla körprov?
Jag tror helt ärligt att dem "gör" sig. Dem är nog fan inte så dåliga.
Det hade ju inte vart riktig TV om dem inte hade vart dumma i huvudet. Och hur kan typ alla göra så jävla många misstag på den lilla biten dem kör. Såååå fejk så man inte ens kan tvivla på det.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Rquired Allmänt envis
29 januari 2009 · 12 512 Inlägg

Med tanke på hur vissa uppför sig i trafiken hade man utan problem kunnat hitta ett par idioter till förare, men om just de aktuella spelar kan man inte avgöra...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
LilleSKUTT
29 januari 2009 · 512 Inlägg

Pierre-na skrev:
Var det inte så att för något år sedan fick man välja en lucka  när man fick lämna programmet och att det bakom någon var en bil?

jo kan nog stämma att det ar så.. är ju ett tag sen ...

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
30 januari 2009 · 946 Inlägg

Men klart att allt är överdrivet och till viss del styrt av manus, blir ingen bra TV annars. Ni anar inte hur många program som är manusbaserade, lika bra jag inte säger mer om det så slipper ni bli besvikna. smile Lite kul iaf att man har valt pansarvagnar som en 744:a och en 745:a som "tävlingsbilar". big_smile Hursomhelst, deltagarna överdriver självklart, dessutom framkommer ju inte hur många timmar varje deltagare kört totlat i programmet. Man har ju givetvis klippt ihop och bara tagit med det "bästa" av allt...

Ingen som såg typ 0:20 in i filmen, Adam kör mot gult. Inget fel med det, men fan va kul om det hade hunnit slå om till rött. smile
Dessutom körs 745:an utan ljus också ett par gånger. smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
MrTobias
30 januari 2009 · 1 297 Inlägg

SHIT! Modigt av Cecilia att hålla plattan i botten med ögonbindel :p

klimpan
30 januari 2009 · 2 600 Inlägg

hoppas det är manus skrivet klart finns ju många idioter i trafiken fast man blir ju ännu mera rädd efter har sett detta program.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
cheva_raggare
30 januari 2009 · 534 Inlägg

haha skulle de va saning så får man akta sig i tidaholm yikesyikesyikes en därifrån som ä å kör där

Chevrolet Impala "Airride" (1963)
Mercedes s124 "Diesel" (1996)
Chevrolet impala "Cruiser" (1963)
bollen1986
30 januari 2009 · 3 714 Inlägg

Skönaste snubben var ju iaf gurkan big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
D_MAN ?
30 januari 2009 · 1 038 Inlägg

Va vinner man om man koras till sveriges värsta bilförare??

För 3-4år sen vann dom väl en bil om ja inte minns fel, så klart dom spelar/överdriver satan då det finns chansen till satt få en bil, skulle ja gjort iallafall roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
30 januari 2009 · 3 404 Inlägg

Tror ni att tv4 skulle skriva ett manus som såg ut som så "kör nästan över fotgängare, kör mot rött, kör mot färdriktning i rondell, dra nästan i i fordon med förkörsrätt osv! jag tvivlar...

Sjukt hur man ens får körkort om man är så sjukt dålig. Att man inte fattar att det är dags att lägga av om man kvaddat 10 bilar under inte allt för många år

Rock'n Roll
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
CarpeDiem German Engineering
30 januari 2009 · 9 081 Inlägg

Såg första avsnittet på tv4.se/replay och det var det värsta jag har sett. Sjukt att de har körkort, de som godkände deras uppkörningar borde verkligen skämmas.

Gurkans kommentar är klockren big_smile

"Jävla idiot, tryck på gasen"lol

Senast redigerat av CarpeDiem (5 mars 2010)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang