Sveriges värsta bilförare

Haniball_s
30 januari 2009 · 455 Inlägg

fan vad jag skratta åt detta pogram! men man blir lite iriterad att dom har körkort!
om det nu är manus så är det inte laglit för det är ju fan lisfarligt!
dom bilarna vill inte jag köpa när detta pogram är slut haha!!!

>syns man inte finns man inte<
FireTraXX DFFL
30 januari 2009 · 9 020 Inlägg

Skrämmande...

Jag kan ju inte påstå att jag håller hastigheten, men jag håller aldrig på att köra över folk eller in i bussar.
Helt sjukt att dessa människor ens fått körkort.
Tycker helt klart att de borde bli av med korten baserat enbart på vad som visas i programmet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Sushikocken Sleeper
30 januari 2009 · 3 084 Inlägg

som någon sa om trafikpolisen, varför han inte åkte.. Han skulle ju få tjänstefel om han inte plockade korten

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
christofferedil Yellow bug!
30 januari 2009 · 1 640 Inlägg

Sushikocken skrev:
som någon sa om trafikpolisen, varför han inte åkte.. Han skulle ju få tjänstefel om han inte plockade korten

Var han ens trafikpolis fortfarande? Var han inte utbildare i avancerad körning eller vad det var?




Klockrent var det iallafall lol "STANNA BILEN, JAG GÅR UT!" "-öh, ska du gå hem då eller ööh" "JA!"

"Jävla munknullade blablabla" lol

Och sen Gurkans alla "invandrar-grejer", helt otroligt kul big_smile

Och visst, det är säkert manus-skrivet, men förvånar mig inte om vissa är såna här IRL också tongue

Senast redigerat av Edil_ (30 januari 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Epitaph
30 januari 2009 · 835 Inlägg

Bästa var ju helt klart den söta rally-bruden.

För övrigt borde de ju bjuda in och prata med uppkörningsgubbarna som respektive ungdom hade i alla fall.

dbjanoz
30 januari 2009 · 1 785 Inlägg

calibra1992 skrev:
Någon här som såg det?
Man vill ju tro att dessa människor inte är på riktigt. Dom trafikinspektörerna på vv som godkänt uppkörningarna med dessa borde ju sitta nu med en ångest värre än under en bakfylla.

Känns fel att kalla det för underhållningsprogram med tanke på vilka faror såna förare utsätter andra för

Vinnaren kanske blir den som frontalkrockar med en 24metare på fel sida av ett mitträcke eller? Det programet är precis lika uppgjort som Jerry Springer. Kan de inte starta ett program med den som är sveriges dummaste kändis istället haha.... Det finns ju många att välja på.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
bollen1986
30 januari 2009 · 3 714 Inlägg

nästan så man blir sugen på att skicka melj till dom som har hand om programmet och fråga om det verkligen är på riktigt smile

för å ha nån av dom i trafiken är ju livsfarligt !

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
blacken
30 januari 2009 ·

Det måste vara fejkat så det skriker om det. Annars så är det några som blir av med sina lappar omgående, för dom filmade överträdelserna..

Sand_Man Magister Mundi Sum
30 januari 2009 · 177 Inlägg

ssjälv blir jag bara arg när man ser dessa jävla "idoter" som tror dom kan köra o så undrar jag hur fan dom ficck kortet......

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)
Audi A6 Allroad 2,7 Biturbo "Quattron" (2004)
Chevrolet Corvette "Vetten" (1987)
Volvo V50 1,8F "Snålbilen" (2008)
Dessie
30 januari 2009 · 15 Inlägg

Lätt det roligaste jag sett på länge.. Skrattade så jag vred mig.. Fast rätt surt att se för en annan som käpmpar som en gris på körlektionerna :s

Saab 900 2.0T "Kärleken" (1998)
blacken
30 januari 2009 ·

Sand_Man skrev:
ssjälv blir jag bara arg när man ser dessa jävla "idoter" som tror dom kan köra o så undrar jag hur fan dom ficck kortet......

Det äts mycket flingor i detta land.. smile

TeamS
30 januari 2009 · 170 Inlägg

Detta var det löjligaste programmet jag skådat. Hoppas man slipper möta dessa idioter ut i trafiken.

MVH Team S
Sponsorer: LeifsBillackering, AutoGlym, Vianor, CarCraft, Nokian
Hemsida: Team-s.nu
saab_sonett Handledare
30 januari 2009 · 1 481 Inlägg

Irmscher Vectra skrev:
Visst, det är vedervärdigt att dom ens kan få ta körkort när dom suger såpass illa. Men VEM fan tar åt fel håll i en rondell??? yikes
Det värsta är att dessa är säkert inte ens i närheten av en del andra i trafiken...

Hmm. Jag har mött flera förare på väg åt fel håll i rondeller här i Örebro.  Så det finns nog så här dåliga förare. Frågan är väl var dom "köpt" sitt körkort?roll

Senast redigerat av saab_sonett (30 januari 2009)

bollen1986
30 januari 2009 · 3 714 Inlägg

saab_sonett skrev:

Irmscher Vectra skrev:
Visst, det är vedervärdigt att dom ens kan få ta körkort när dom suger såpass illa. Men VEM fan tar åt fel håll i en rondell??? yikes
Det värsta är att dessa är säkert inte ens i närheten av en del andra i trafiken...

Hmm. Jag har mött flera förare på väg åt fel håll i rondeller här i Örebro.  Så det finns nog så här dåliga förare. Frågan är väl var dom "köpt" sitt körkort?roll

Du får väl fråga Gurkan big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
ajka
30 januari 2009 · 194 Inlägg

Ellen eller vad hon hette var ju ändå rätt skön att vila ögonen på tongue

erixon89
30 januari 2009 ·

bollen1986 skrev:
Skönaste snubben var ju iaf gurkan big_smile

Håller med till 110 haha vilken lirare:)

AttackMedic
30 januari 2009 · 379 Inlägg

Det vore f#n rent om nu det är uppgjort av TV4 att det ens får hållas på allmänna vägar. Tycker om TV4 nu ska styra i trådarna i hela programmet att det görs på avspärrat område. Om inte TV4 bestämmer över deltagaren så borde deras körkort dras in! Finns ju bevis på film...

Är f#n skrämmande...

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
FLindgren
30 januari 2009 · 5 089 Inlägg

Jag tror knappast att "körningarna" är uppgjorda. Men dom har säkert bli tillsagda att "överreagera" litegranna.

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
ZonaX Svetsare
30 januari 2009 · 3 150 Inlägg

Såg detta igår!  Tror fan inte det är sant.  Tror faktiskt skiten är uppgjord för man kan omöjligt få körkort/klara uppkörningen när dom kör som dom gör!  Om inte VV bara ville bli av med dom efter typ 100 uppkörningar  ^^

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Janken Driver
30 januari 2009 · 2 111 Inlägg

Nu vet man iaf vilka man inte skulle åka med eller låna ut någon bil till. Inte ens min rostiga reservdelsbil...

Uppgjort eller ej, den som känns mest "på låtsas" är ju isåfall Gurkan, eller vad han hette... "plugga 4 timmar....snubben".

Bara jag som knappt orkade kolla på hela skiten?. (huvudvärk)

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang