Funderar på om man ska dra ihop till en Garagetträff isamband med Elmia.
Kanske hamnar fel här, men då kan alla se den här tråden iaf. Vet dock inte alls hur det ser ut där nere, men har fått tips om Biltema parkeringen. Eller vid coop. Någon som vet mer hur det ser ut där nere och vill sätta sig in i detta mer är välkommen.
Liten ide från min sida. Elmia är iaf den 10-13 april.
Det skulle va trevligt att titta på, inte bara massa bus å fart. Å ska man göra det så ska man ha papper å allt klart med polisen å dylikt tycker jag..
Det skulle va trevligt att titta på, inte bara massa bus å fart. Å ska man göra det så ska man ha papper å allt klart med polisen å dylikt tycker jag..
Det är ju ändå en stor träff på a6 venter. är ju där alla aktiviteter händer om kvällarna... men det kanske är roligt me dnågot "seriöst" där bilarna är uppställda på ett litet finare sätt.
Kanske hamnar fel här, men då kan alla se den här tråden iaf. Vet dock inte alls hur det ser ut där nere, men har fått tips om Biltema parkeringen. Eller vid coop. Någon som vet mer hur det ser ut där nere och vill sätta sig in i detta mer är välkommen.
ta den nån annan dag ist är så mkt bilar i jönköping så de blir svårt att få ihop nått a6 är ju poppulärt att träffas på kvällen!
ta den nån annan dag ist är så mkt bilar i jönköping så de blir svårt att få ihop nått a6 är ju poppulärt att träffas på kvällen!
var bara en tanke, vet inte alls hur det ser ut nere i jönköping att det hade vart kul att ha något på sidan av elmia
En garageträff är väl inga problem, det är många föreningar som träffas någon timme på a6området. Säg plats o tid, uppställning är väl inga problem på en sån parkering. Varför ska man ha tillstånd till detta, prata och kolla lite på bilarna är väl gratis?
jag kan säga såhär att han kommer. Pratade med han om det i helgen och han har lovat att han ska komma och han skulle kanske trycka upp streetrace mannen på sin jacka så ingen missar han