2904
Sök

trimma en merceders benz 2.0 motor, hur att bära sig åt ?

Ukin fan jeg di då ?
173 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
har lite småfunderingar , vill trimma min 2.0 motor lite grand . nån som har lite godis på lager som kan tala om vad man kan göra , tex byta spridare, isåfall till vilka spridare ska man byta till ? . annan kam , finns vart ? kanske begagnad ? nån som har nån liggandes i närheten ?  .. inge turbokonvertering då det är allt för krångligt att få igenom det med regbesiktning å sen kostar det lite väl mycket.  Tacksam för svar // Ego:cool:

.......
2 655 Inlägg
4 februari 2009
vet inget om dessa motorer men kan lungt säga då jag själv sugtrimmat mycke att de är vääääääldigt mycke dyrare än att turbokonvertera tongue...

1 571 Inlägg
4 februari 2009
Don´t do it. Kostar säkert flerdubbelt mer än vad bilen är värd. Spara till en sexa eller trimma någonting med turbo. wink

865 Inlägg
4 februari 2009
klart du ska trimma fanns ganska mycket fakta på google när jag kollade men glömde ta adresserna men kan skicka dom sen...

det e inte så dyrt om man vågar testa saker skippa allt skit snack om turbo när han skriver att han inte ska turbo konventera leta andra trådar att surra laddtryck i

Ukin fan jeg di då ?
173 Inlägg
4 februari 2009
Trådstartare
ja skicka adresserna sen , hade säkerligen underlättat en hel del till mitt lilla trimm projekt smile ..

Real Power , no turbo shit .. wink   men nån som har nån erfarenhet vilka spridere man kan byta till ? .. porta . plana topp? nån idé eller blir det allt för soppasluk i motorn då tro ? .

Ukin fan jeg di då ?
173 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
nån som har nått på lager ? big_smile ..

Sök