2467
Sök

KÖPRÅD!! volvo vs volvo??

933 Inlägg
7 februari 2009
jag skulle köpt den, men det är ju fortfarande ditt val ju tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
7 februari 2009
Dark_Angel skrev:
har du kollat? smile vad tror du?

Förlåt, gick och la mig tongue
Ska jag vara ärlig tvivlar jag över både hållbarhet och körbarhet med 450hp i en FWD bil, men som svar på din fråga så hade jag definitivt valt go över show så att säga. Så vill du tvunget ha en S40 så byt, är valet fritt hade jag tipsat om något bakhjulsdrivet som kan hantera effekten istället.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 878 Inlägg
7 februari 2009
hmm, kände precis samma sak när jag hade 850in kvar. när jag väl hade fått på alla sakerna så stog den bara i garaget och var ute en eller två timmar på en lördag sen var den inne igen. (tror jag körde 100mil max) på 6månader. och då kände jag att jag inte behövde bilen och skaffade mig en v70R istället. då dem är grymmare och mer pulver under huven.

så jag hade sålt din bil och köpt den andra. solklart i mitt fall. men har du pengar så hade jag köpt den på 450hk och behållt den andra också.

One Man Clan
4 287 Inlägg
7 februari 2009
De spelar ingen roll om du bara kan sänka till 250 hk med en laptop...har du alltid med dig laptopen å kan sänka om du blir stannad av polis ? Regbesiktning är regbesktning å då MÅSTE DU STÄLLA OM HELA BILEN
orginal fälgar å däck...allt på motorn måste vara standard osv osv... å om inte du har trimmat bilen är de kanske svårt å göra om till orginal också... du får heller inte köra på e85 i den kärran...de blir mycke krabb om polisen tar dig å du får regbesiktning...

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
NossRaL skrev:
Helt klart TORPIS bil..  ska du köpa hans svarta s40??  den e riktigt grymm!!  riktigt stilren och mycke pulver big_smile

Nej det är en annan e grön =P ska lågga ut en liten film inget speciellt mef filmen igentligen med så ser nu hur bra" den går att köras smile haha

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Xuri skrev:
De spelar ingen roll om du bara kan sänka till 250 hk med en laptop...har du alltid med dig laptopen å kan sänka om du blir stannad av polis ? Regbesiktning är regbesktning å då MÅSTE DU STÄLLA OM HELA BILEN
orginal fälgar å däck...allt på motorn måste vara standard osv osv... å om inte du har trimmat bilen är de kanske svårt å göra om till orginal också... du får heller inte köra på e85 i den kärran...de blir mycke krabb om polisen tar dig å du får regbesiktning...

Jo det e sant. fast inte det där med fälgarna. jag får väll ha 17" på om jag vill?! tongue

145 Inlägg
7 februari 2009
Dark_Angel skrev:
kolla in denna länk. där har vi 450hk volvon tongue

http://www.garaget.org/video/p8xhi370llxs

jävlar vad den går...  helt underbart.. skulle ja köpt direkt om ja var du wink

Lastbilschaffis
811 Inlägg
7 februari 2009
Mortalis skrev:
450hk på framhjulen, går den ens att köra fortare än en normalt chippad S40? Förutom på raksträckor alltså...Ser inte vitsen med de, 450hks BMW så hade jag sagt BYT direkt tongue eller 4wd bil

Trevlig bil big_smile

fast håller med lite ska det i så mycket hästar så ska det va rwd eller 4wd

Volvo Fantast!
28 Inlägg
7 februari 2009
Varför inte lägga ner lite tid på motorn i din bil som du har ??...
Roligare att göra det själv än att köpa en bil som redan är vråltrimmad... tongue
Då får du ju en snygg bil och en som är gasglad smile)

1 878 Inlägg
7 februari 2009
Rebecka_ skrev:
Roligare att göra det själv än att köpa en bil som redan är vråltrimmad... tongue

det kostar juh nästan de dubbla än vad bilen kostar skulle jag säga.

Volvo Fantast!
28 Inlägg
7 februari 2009
haha.. Jo det så klart... Men allting kostar pengar.. smile Kostar ju en del att köra en bil som är trimmade också för den delen...tongue Blir ju inte billigt om nått pajar..

grymmast är att bygga själv tongue

Frozen1985 skrev:
Rebecka_ skrev:

741 Inlägg
7 februari 2009
Vad väntar du på?? köp köp big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Rebecka_ skrev:
haha.. Jo det så klart... Men allting kostar pengar.. smile Kostar ju en del att köra en bil som är trimmade också för den delen...tongue Blir ju inte billigt om nått pajar..

grymmast är att bygga själv tongue

Frozen1985 skrev:
Rebecka_ skrev:

haha ja. jag hadde planerat att trimma denna jag har till samma effekt. men om jag säger såhär.

trimma min till 450hk++ för en stor peng
eller köpa en hel bil med lika många hästar för exakt samma peng?? =P

vad skulle ni göra då då? tongue

Körv
3 535 Inlägg
7 februari 2009
Jag skulle sålt bilen och köpt en bättre bil istället...

Truckdriving Man

741 Inlägg
7 februari 2009
Dark_Angel skrev:
haha ja. jag hadde planerat att trimma denna jag har till samma effekt. men om jag säger såhär.

trimma min till 450hk++ för en stor peng
eller köpa en hel bil med lika många hästar för exakt samma peng?? =P

vad skulle ni göra då då? tongue

Fortfarande skulle jag byta till torpis bil men det är för att jag personligen inte gillar bak kjolen din och är inte så mycket för när det är motivlackerat hehe smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
haha jo. och 450 hk i min bil går inte att använda. eftersom den e så satans låg tongue

Men "torpis" bil kan man fan åka och fiska med om den nu skulle vara så haha.

Är ganska sugen faktiskt smile

170 Inlägg
7 februari 2009
Dark_Angel skrev:
kolla in denna länk. där har vi 450hk volvon tongue

http://www.garaget.org/video/p8xhi370llxs

Efter denna film säger jag KÖÖÖÖp!!! Gött ljud å drag

Gbg

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
hehe japp smile ser ju riktigt mysigt ut smile då kommer man försdt till jobbet omxå hehe =P

378 Inlägg
7 februari 2009
Du har garanterat inget problemfritt ägande med 450 hästars s40n, men det kanske du inte har nu heller.
Oavsett så skulle jag välja en sleeper med mkt pulver framför en stylad utan.

Sök