Blir aldrig sur på folk som kör "lagligt" och "som man ska", men 2-1 vägarna gör mig alltid förbannad nästan.
Vad jag retar mig på.
folk som ska köra om en som ligger i strax under utsatt hastighet, och ger sig fan på att jag ska om men jag ska fan inte köra för fort! de påbörjar sin omkörning direkt när de blir 2 filer, men hinner endå "precis" innan filern går ihop igen, och vi andra får inte köra om.
Idioter(gärna med nyare volvo,bmw,merca) som bara ska om innan det blir en filigt igen, spelar ingen roll om det ligger flera bilar framför som inte kör snabbare än mig, men endå ska de bara om en bil till innan det går ihop, och givetvis blir det nära som fan oftast.
Folk som kör för sakta retar jag mig på, inte om de ligger någon kilometer under, men 20-30 km/h under hastigheten blir jag skitförbannad på.
folk som inte fattar att man ska köra när det blir grönt ljus.
Dem som inte vet hur man stänger av helljuset, fast de får 3*100w i nyllet tills de släcker, och det gör dem...
Dem som ligger o kör jättesakta för att det duggregnar, eller för att det är vintertid, men endå är vägen så fin att man lätt skulle kunna åka 200 blås.
Dem som bara SKA in i rondellen även fast dem igentligen inte hinner...
Lastbilar som bara ska ut på vägen fast dem ser att man måste bromsa för att inte krocka,
folk som inte kan köra bil för övrigt, vinglar, kommer inte iväg vid stopp för dem kan inte koppla, bromsar på raksträckor.
Senast redigerat av AcesHigh666 (21 februari 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.