mercedes 190 2.6a grymt sköna bilar och inga problem att köra på låååååånga ställ
Måste man inte ha fungerande diff då
Men som sagt e30in min ä go. Hade vart bättre med en 325 så man har vridet direkt. Nu segar den upp te 2500 sen släpper de som fan. Allt vrid ligger runt 3500 tror ja.
I med lite betongplatter så får man bättre viktfördelning å mer kontroll.
Å ofrivillig retur har ja nog bara fått ett fåtal gånger. Kommer tillbaka på rätt spår mycket lättare än en volvo som ofta vill vela fram å tebaka några gånger.
Här hade ja precis lagliga dubbdäck utan dubb. Riktigt bra fäste ändå. Nu har man helt nya däck runt om å kan säga att kontrollen över bilen ä underbar
När de gäller fwd så säger ja saab 96, 900og eller 9000 2,3 utan abs. hade en cd. Gick brett som fan på grusväg. Handbromsen funka inte då wiren va av
Senast redigerat av Boostrider (24 februari 2009)
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
E30 och E46 är två lättkontrollerade bilar som ja har försökt sladda med.. E39an är lite stor.. och har aldrig sladdat i en E34 eller E36.En E3a(3.0si) sladdar ja med nu..roligt med med 3L och diffbroms men ett jävla rattande
säger igen FORD SIERRA.... dom är så sjukt lätta ibak så de går att kasta ut den väldigt lätt
håller med. krävs inte mkt att få dem att ligga brett
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
säkert ingen som kommer läsa detta... men förstår mig intepå folk som rabblar upp en massa framhjulsdrivna bilar
inte dom som rabblar upp en massa bilar med snorkort hjulbas heller... och VERKLIGEN inte dom med motiveringen "fan inget grepp alls i bak" fast sen beror det ju på om man åker omkring på en storparkering och drar i handbromsen och snurar 3 varv och tycker det e skojj eller om man skottar omkring på grusvägar om nätterna
personligen så måste jag säga 940 om man e ute efter så fort som möjligt och 240 om det skavara så roligt som möjligt
suzuki 413, kan välja mellan bakhjuls sladd å 4wd breställ, toppen på isen, inte så toppen om man får fäste, (välter som en lada) dock lite klen motor orginal
Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent
kanske inte den bästa men min lärare har en audi rs4 som is bil lite udda. (kolla på min sida om ni inte tror mig eller bara vill se) tycker en merca 190 är rätt skön att sladda med har inte testat så många bilar
Turbobil suger totalt som sladdbil iallafall. Jag hade en Omega 3000 för några år sedan och den var riktigt rolig. Rak 6 och lamelldiff orginal så vad mer kan man begära ?
Annars är volvo 740 en kanonbra, asbillig lekbil. Vägrar bara att dö
Turbobil suger totalt som sladdbil iallafall. Jag hade en Omega 3000 för några år sedan och den var riktigt rolig. Rak 6 och lamelldiff orginal så vad mer kan man begära ?
Annars är volvo 740 en kanonbra, asbillig lekbil. Vägrar bara att dö
En legend dör aldrig ,nej men 740 får jag nog säga
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!