Pirate bay. Är det slutet nu?

Roz-104 typ..eh..va?
25 februari 2009 · 582 Inlägg

FireTraXX skrev:
*Oläplig kommentar raderad.......

Instämmer till 110%, fan han mumlar o stammar nått förjävligt. Var det den bästa tolken dom kunde hitta verkligen yikes

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
FireTraXX DFFL
25 februari 2009 · 9 020 Inlägg

Roz-104 skrev:

FireTraXX skrev:
*Oläplig kommentar raderad.......

Instämmer till 110%, fan han mumlar o stammar nått förjävligt. Var det den bästa tolken dom kunde hitta verkligen yikes

"So den orliga bujeten"
"Häv jo kläjmd änny kåmpensejtion"

Han är lika usel på engelska som på svenska och det låter som om han äter en bulle.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Liner
25 februari 2009 · 583 Inlägg

Man måste ju älska all gratis-reklam dom får världen över! smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
MilleN
25 februari 2009 · 9 108 Inlägg

Roz-104 skrev:

FireTraXX skrev:
*Oläplig kommentar raderad.......

Instämmer till 110%, fan han mumlar o stammar nått förjävligt. Var det den bästa tolken dom kunde hitta verkligen yikes

Man brukar vara duktig på att klaga på folk fast man inte hade gjort ett bättre jobb själv men här är det faaan berättigat, han är verkligen usel på både svenska och engelska. lol

Mest störande att lyssna på men jäkligt kul ändå.


http://www.sr.se/webbradio/?id=SR-Extra01

Roz-104 typ..eh..va?
25 februari 2009 · 582 Inlägg

FireTraXX skrev:

Roz-104 skrev:

FireTraXX skrev:
*Oläplig kommentar raderad.......!

Instämmer till 110%, fan han mumlar o stammar nått förjävligt. Var det den bästa tolken dom kunde hitta verkligen yikes

"So den orliga bujeten"
"Häv jo kläjmd änny kåmpensejtion"

Han är lika usel på engelska som på svenska och det låter som om han äter en bulle.

Haha, ah man tröttar på att lyssna rätt fort, får ju skavsår i öronen av hans uttal tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Roz-104 typ..eh..va?
25 februari 2009 · 582 Inlägg

MilleN skrev:

Roz-104 skrev:

FireTraXX skrev:
*Oläplig kommentar raderad.......!

Instämmer till 110%, fan han mumlar o stammar nått förjävligt. Var det den bästa tolken dom kunde hitta verkligen yikes

Man brukar vara duktig på att klaga på folk fast man inte hade gjort ett bättre jobb själv men här är det faaan berättigat, han är verkligen usel på både svenska och engelska. lol

Mest störande att lyssna på men jäkligt kul ändå.


http://www.sr.se/webbradio/?id=SR-Extra01

De har du rätt i, men samtidit så har jag aldrig utgett mej för att vara tolk. Han däremot Ska kunna både engelska och svenska bättre än såhär, så man har faktiskt rätt att klaga tycker jag.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
alain www.bimmerpower.org
25 februari 2009 · 3 995 Inlägg

Om det fortsätter så, det kan blir tolk utbyttes och hitta någon som är bättre.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
MilleN
25 februari 2009 · 9 108 Inlägg

Roz-104 skrev:
De har du rätt i, men samtidit så har jag aldrig utgett mej för att vara tolk. Han däremot Ska kunna både engelska och svenska bättre än såhär, så man har faktiskt rätt att klaga tycker jag.

Lugnt, jag sa ju att det var berättigat i detta fallet och jag håller med dig big_smile Som tur är lär han inte komma tillbaka.

Roz-104 typ..eh..va?
25 februari 2009 · 582 Inlägg

MilleN skrev:

Roz-104 skrev:
De har du rätt i, men samtidit så har jag aldrig utgett mej för att vara tolk. Han däremot Ska kunna både engelska och svenska bättre än såhär, så man har faktiskt rätt att klaga tycker jag.

Lugnt, jag sa ju att det var berättigat i detta fallet och jag håller med dig big_smile Som tur är lär han inte komma tillbaka.

Oj, menade inte att låta arg när jag skrev det, men såg att det kanske kan tolkas så tongue.
Men undrar varför dom överhuvudtaget tog in en sådan tolk, han var verkligen usel tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
bollen1986
25 februari 2009 · 3 714 Inlägg

För min del spelar det ingen roll eftersom jag aldrig använder den sidan

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
alain www.bimmerpower.org
4 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Domen kommer 17 april
Rättegången är över. Men parterna i The Pirate Bay-härvan står längre ifrån varann än någonsin. Nu ligger det på rådman Tomas Norström och hans tre nämdemän att döma i målet.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d … p;a=480299

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
JimpeBoy
5 mars 2009 · 529 Inlägg

Det går väldigt sakta nu på PB iaf. Tar länge  innan sidan laddas upp m.m

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen
Phaetoon
6 mars 2009 · 8 156 Inlägg

I vilket fall så kommer domen att överklagas.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
alain www.bimmerpower.org
7 mars 2009 · 3 995 Inlägg

Andra sida, pirat bay är som en grönväxt med starka rötter, om man tar bort toppen, det kommer nya skott och växer vidare.

Senast redigerat av alain (7 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
7 mars 2009 · 1 948 Inlägg

alain skrev:
Andra sida, pirat bay är som en grönväxt med starka rötter, om man tar bort toppen, det kommer nya skott och växer vidare.

bra sagt!!! cool

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
maccswe
17 april 2009 · 200 Inlägg

Jahapp då kom domen... 1 års fängelse och skyhöga skadestånd till dom redan svinrika utsugande film/musik bolagen.

Tror som många andra att detta kommer att leda till en drös av stämmningar mot tex google som även dom länkar till illegalt material...

Känns som sverige är påväg ner i botten...

Piratpartiet har min röst!

Vad säger ni gorgare vi syns i skivaffären va? :p

323fSportT "The Stig"
17 april 2009 · 390 Inlägg

30 miljoner i skadestånd!!! Saftigt.

Senast redigerat av 323fSportT (17 april 2009)

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
JockeRX7 KTM 660
17 april 2009 · 537 Inlägg

Härligt hur sverige ser på brottsligheten. Sätt dit dom riktiga brottslingarna istället. (Och ja jag vet att det är olagligt det dom gjort men våldtäcksmän och mördare går fria och det är sjukt)

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
prodrive Avstängd
17 april 2009 · 962 Inlägg

JockeRX7 skrev:
Härligt hur sverige ser på brottsligheten. Sätt dit dom riktiga brottslingarna istället. (Och ja jag vet att det är olagligt det dom gjort men våldtäcksmän och mördare går fria och det är sjukt)

Det är för jobbigt ju, mycket enklare att förstöra hederliga ungdommars framtid.

Mortalis VW-nörd?
17 april 2009 · 4 332 Inlägg

Du förlorar mindre i cash på att våldta en hel skolklass än att driva en fildelningssida, räknat i skadestånd, vad är egentligen värst?
Men men...detta ska ju vidare till hov och kanske högsta domstolen, tingsrätten är ju jurister som inte har tresiffrigt IQ nummer och behövde nånstans att vara

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang