Volvoturboforum. Ett skämt!?

DusanMandick Random Hero
1 mars 2009 · 4 047 Inlägg

dom flesta trådarna verkar vara gjorda av adminen själv ?

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
evilaudio
1 mars 2009 · 16 195 Inlägg

TurbOla skrev:

evilaudio skrev:
men va kan man begära av en parvel på 21 år som landet??  HANS bil e ju BÄST å allt han säger e RÄTT...HAHA

Hörru, jag är 21 år och bor på landet... wink
Nu ska du inte dra alla över samma kant. lol

parvel..tonguetongue   


säger bara att många unga tror att du vet allt å kan allt.. å att bilen just dom har e BÄST.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
hedley Saaboholic
1 mars 2009 · 3 129 Inlägg

evilaudio skrev:
men va kan man begära av en parvel på 21 år som landet??  HANS bil e ju BÄST å allt han säger e RÄTT...HAHA

Jag är också 21, men inte behöver jag betèe mig som en inavlad navkapsel för det.

/B

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Bjork OEM <3
1 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Ekis! skrev:
http://www.garaget.org/?car=95228 volvo dude tongue

Rätta mig om jag har fel men hade han inte bild på sig sj häromveckan...ståendes
i linne?

OEM <3
Ekis!
1 mars 2009 · 1 210 Inlägg

Bjork skrev:

Ekis! skrev:
http://www.garaget.org/?car=95228 volvo dude tongue

Rätta mig om jag har fel men hade han inte bild på sig sj häromveckan...ståendes
i linne?

Bra fråga! nästa? tongue

RoadRunner87 Skit i allt lev fort å dö ful
1 mars 2009 · 38 Inlägg

ni måste ha tråkigt ni big_smile

DET ÄR INTE FARTEN SOM DÖDAR, UTAN PLÖTSLIGA STOPP
Team: Hillbilly Cruisers V8 Enköping
Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

FireTraXX skrev:

Zwudda skrev:
Njae, han är väl inte jätte begåvad med det svenska skrift språket, men det är inte det som denna tråden handlar om, utan hur dom behandlar medlemmar och deras forum.

Zwudda skrev:

Zwudda skrev:

Kan du förtydliga dig lite?
Så TPC och detta forum är precis lika bra?

Så här svarade Peter_racingteam i ett PM till mig.

Hej ska klargöra angående tpc sålde ett t5-motorblock killen var här med sin polare titta på det tog det
sen påstod dom jag lurat dom blocket behövdes borras som jag sa innan vart jag avstängd på tpc
elvis ordförnade nu påstod jag lurat dom + att det var för dyrt 1500kr block med vevaxel
vart avstängd 2004 är det forfarande snacka om idiot styrelse elvis tog visst mer åt sig av detta än dom som köpte det sen lura en kille mig nu med s60r ok adaptrar som var bult on sa han skitsnack får svetsa om dom mm både jag och 2st till känner likadant så en kille anmälde honom hände inget på grund av denna person känner elvis så jag vet inte om TPC är så mkt bättre

Vad det nu har med forumet i sig att göra kan jag inte förså, men det kanske någon annan kan förklara för mig?

Men det är du? tongue

Jag anser iallafall att jag e mer begåvad i det svenska skrift språket än honom, sen kanske jag inte är bra, det är en helt annan sak.

Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

TurbOla skrev:

evilaudio skrev:
men va kan man begära av en parvel på 21 år som landet??  HANS bil e ju BÄST å allt han säger e RÄTT...HAHA

Hörru, jag är 21 år och bor på landet... wink
Nu ska du inte dra alla över samma kant. lol

Precis samma sak för mig smile

Zwudda Refined
1 mars 2009 · 1 770 Inlägg

Bjork skrev:

Ekis! skrev:
http://www.garaget.org/?car=95228 volvo dude tongue

Rätta mig om jag har fel men hade han inte bild på sig sj häromveckan...ståendes
i linne?

Jodå, stämmer jättebra.
Hurvida han såg ut på kortet kommenterar jag dock inte, det hör inte hit....

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
1 mars 2009 · 5 650 Inlägg

vart mkt gnäll åt ena hållet dax för gnället åt de andra hållet då
sen värkar du lite slow du bannades 2009-03-01 01:35:06 pga 8 oseriösa inlägg om hur kasst forumet va inom 10 minuter efter du registrerade dig. och alla moderatorer och jag enades om att vi vill inte ha sånt folk som dig där och du började med detta gnäll 12:23:15 idag för att du märkt att ditt konto blev bannad uppenbart värkar du bra sur att du blev de varför annars starta en oseriös tråd som denna?

och tydligen så har denna tråd gjort forumet mer populärt efter som vi har idag mer reggade använder än någonsin får tacka för de big_smile

kan lova att folket och moderatorerna skulle banna dig här med om du skulle inom loppet av 10 min efter du reggade enbart gnälla hur mkt de suger..

och om jag inte mins helt fel oxå sa du att banna mig gör vad fan du vill och jag gjorde de så förstår inte vad du surar om ???

så bara fortsätta och göra reklam för forumet via den här tråden ha så kul

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
TurbOla Reservdansk
1 mars 2009 · 6 271 Inlägg

Men suga pung då? wink
Det ville han inte förklara... tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
RoadRunner87 Skit i allt lev fort å dö ful
1 mars 2009 · 38 Inlägg

haha och du tror på att volvo_dude sa det bara sådär? haha stackare

DET ÄR INTE FARTEN SOM DÖDAR, UTAN PLÖTSLIGA STOPP
Team: Hillbilly Cruisers V8 Enköping
TurbOla Reservdansk
1 mars 2009 · 6 271 Inlägg

245anPajala skrev:
haha och du tror på att volvo_dude sa det bara sådär? haha stackare

Om det nu inte är sant, så borde han väl ha dementerat det påståendet, eller hur? roll
Snarare synd om dig som har en så skev världsbild.
Försvarar du volvo_dude då?
Det låter ju så på dig.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
1 mars 2009 · 5 650 Inlägg

TurbOla skrev:
Men suga pung då? wink
Det ville han inte förklara... tongue

om de rätta orden ska fram så va de "dra då om de inte passar vi klarar oss utan pung sugare som dig"

sen vad är meningen med och registrera sig på 1 forum för och skriva hur kasst de är
menar trådarna går ju och läsa ändå utan man behöver va reggad bara att man måste va inloggad för och kunna skriva

menar visst de är få folk inne men vafan forumet är gjort skojj skull + har inte äns vart online i 2 månader

lite svårt och bli sveriges största på mindre än 2 månader


måste även tillägga han trådskaparen är den enda hitils som blivit bannad 1 av 39 avändare då nu äre några till

Senast redigerat av volvo_dude (1 mars 2009)

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
TurbOla Reservdansk
1 mars 2009 · 6 271 Inlägg

volvo_dude skrev:

TurbOla skrev:
Men suga pung då? wink
Det ville han inte förklara... tongue

om de rätta orden ska fram så va de "dra då om de inte passar vi klarar oss utan pung sugare som dig"

Tack, då fick vi höra din version. smile
Då får vi se om trådskaparen har något att kommentera till detta?

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
evilaudio
1 mars 2009 · 16 195 Inlägg

volvo_dude skrev:

TurbOla skrev:
Men suga pung då? wink
Det ville han inte förklara... tongue

om de rätta orden ska fram så va de "dra då om de inte passar vi klarar oss utan pung sugare som dig"

sen vad är meningen med och registrera sig på 1 forum för och skriva hur kasst de är
menar trådarna går ju och läsa ändå utan man behöver va reggad bara att man måste va inloggad för och kunna skriva

menar visst de är få folk inne men vafan forumet är gjort skojj skull + har inte äns vart online i 2 månader

lite svårt och bli sveriges största på mindre än 2 månader


måste även tillägga han trådskaparen är den enda hitils som blivit bannad 1 av 39 avändare då nu äre några till

man har väl ändå rätt att yttra sig?? om man tycker forumet e kass så måste man ju få säga de till dom som skapat de...  sen undrar ja lite över varför man skapar ett till volvoturboforum när de redan finns ett flertal..`???

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
RoadRunner87 Skit i allt lev fort å dö ful
1 mars 2009 · 38 Inlägg

varför ens bli medlem från början ?  det har man inte fått svar på !? man fåryttra sig men det finns ju gränser wink

DET ÄR INTE FARTEN SOM DÖDAR, UTAN PLÖTSLIGA STOPP
Team: Hillbilly Cruisers V8 Enköping
evilaudio
1 mars 2009 · 16 195 Inlägg

245anPajala skrev:
varför ens bli medlem från början ?  det har man inte fått svar på !? man fåryttra sig men det finns ju gränser wink

yttrandefirhet har vi ju i de här landet va ja vet men de kanske klassas som "hets mot folkgrupp" om man retar upp massa volvoägare..?? HAHA

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
1 mars 2009 · 5 650 Inlägg

evilaudio skrev:

volvo_dude skrev:

TurbOla skrev:
Men suga pung då? wink
Det ville han inte förklara... tongue

om de rätta orden ska fram så va de "dra då om de inte passar vi klarar oss utan pung sugare som dig"

sen vad är meningen med och registrera sig på 1 forum för och skriva hur kasst de är
menar trådarna går ju och läsa ändå utan man behöver va reggad bara att man måste va inloggad för och kunna skriva

menar visst de är få folk inne men vafan forumet är gjort skojj skull + har inte äns vart online i 2 månader

lite svårt och bli sveriges största på mindre än 2 månader


måste även tillägga han trådskaparen är den enda hitils som blivit bannad 1 av 39 avändare då nu äre några till

man har väl ändå rätt att yttra sig?? om man tycker forumet e kass så måste man ju få säga de till dom som skapat de...  sen undrar ja lite över varför man skapar ett till volvoturboforum när de redan finns ett flertal..`???

jojo men enbart regga sig för och gnälla  om vi tex gämför med hur de funkar här på gorg så blire 1 jävlarns liv om en rubrik är fel trådar låses osv ...

har inte riktigt såna regler på mitt forum men om man enbart har gnäll och säga varför äns slösa tid på regga sig för och få folk iriterade? menar går och läsa utan att behöva logga in så gillade han de inte hade han ju inte behövt regga sig

till din andra fråga kul grejj uppenbart började folk regga sig så på den vägen äre

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Volvo_Mannen Volvoskadad
1 mars 2009 · 6 017 Inlägg

evilaudio skrev:

245anPajala skrev:
varför ens bli medlem från början ?  det har man inte fått svar på !? man fåryttra sig men det finns ju gränser wink

yttrandefirhet har vi ju i de här landet va ja vet men de kanske klassas som "hets mot folkgrupp" om man retar upp massa volvoägare..?? HAHA

Haha. Bästa inlägget i tråden lol

Jonas
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang