3712
Sök

Angånde : förra ägaren kräver pengar :S uppdate 15 mars

DFFL
9 020 Inlägg
1 mars 2009
ralle_boyen skrev:
illegal__driver skrev:
Pondus= visa att du har lite stake=ge han vad han tål....Are you a man or a mouse?

hahah ;P kommer förmodligen åka på pisk själv då eftersom han e något äldre och något biffigare och han är säkert inte ens själv .. och i am a man who loves mouse ;D skämt och sido

Du verkar inte vara en man som älskar mus, snarare bara en mus.

Odla ett par och ring killen och säg vad du tycker.
Jävla mes.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 210 Inlägg
1 mars 2009
ja men ärligt grabben.. vad tror du advokater kostar??? inte kommer han anlita nån för 2 lök i alla fall... smile
sen att han hotar med stryk och skit.. de är bara bull shiit! en desperat åtgärd för att se om du går med på att ge han pengar... inget han kommer sätta i verket... nä de är som dom andra säger visa pondus nu!
Jag hade säkert exploderat och gett han vägbeskrivning hem via hitta.se sen talat om för han hur landet ligger till.. men de är jag big_smile tycker han beter sig som en skit stövell och de enda du ska göra om han hör av sig igen de är att beräta för han att bytet är gjort med kvitton och allt och du har minsan oxå fel som måste åtgärdas på volvon som han inte talat om... sen talar du även vänligt om för han att Hot inte är populära och att om han inte ger sig måste detta bli en polis sak..

sen inväntar du hans reaktion ... fortsätter han att jiddra så säger du bestämt och med pondus! oki ditt val nu får polisen ta över detta skit... sen lägger du på...

BMW ///M3
404 Inlägg
1 mars 2009
hur mycket han än hotar dig så är det du som har rätt.. svara inte när han ringer,eller försöker nå dig på nått annat sätt då kommer han tröttna till slut

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
ralle_boyen skrev:
illegal__driver skrev:
Pondus= visa att du har lite stake=ge han vad han tål....Are you a man or a mouse?

hahah ;P kommer förmodligen åka på pisk själv då eftersom han e något äldre och något biffigare och han är säkert inte ens själv .. och i am a man who loves mouse ;D skämt och sido

Jävla mes.

nee lugnt du smile tycker de är helt jävla onödigt bara ....

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 mars 2009
Han är ca 23, han är kanske medlem här på Garaget men inte våga komma fram för uttrycka sig.
Det behöver du inte vara oroligt för hotelsen, han kommer inget vart.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

846 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Ekis! skrev:
ja men ärligt grabben.. vad tror du advokater kostar??? inte kommer han anlita nån för 2 lök i alla fall... smile
sen att han hotar med stryk och skit.. de är bara bull shiit! en desperat åtgärd för att se om du går med på att ge han pengar... inget han kommer sätta i verket... nä de är som dom andra säger visa pondus nu!
Jag hade säkert exploderat och gett han vägbeskrivning hem via hitta.se sen talat om för han hur landet ligger till.. men de är jag big_smile tycker han beter sig som en skit stövell och de enda du ska göra om han hör av sig igen de är att beräta för han att bytet är gjort med kvitton och allt och du har minsan oxå fel som måste åtgärdas på volvon som han inte talat om... sen talar du även vänligt om för han att Hot inte är populära och att om han inte ger sig måste detta bli en polis sak..

sen inväntar du hans reaktion ... fortsätter han att jiddra så säger du bestämt och med pondus! oki ditt val nu får polisen ta över detta skit... sen lägger du på...

hahah så sant tongue men han verka va lite skum asså som lipa över 2500

1 210 Inlägg
1 mars 2009
alain skrev:
Han är ca 23, han är kanske medlem här på Garaget men inte våga komma fram för uttrycka sig.

jag var ju bara tvungen att kommentera din press om beröring av bromsen är första tecknet på rädsla..

Kan de inte vara så att man måste stanna för att de är rött ljus och de åker en jävla massa bilar i de andra kör fältet.. tongue

205 Inlägg
1 mars 2009
ralle_boyen skrev:
Ekis! skrev:

hahah så sant tongue men han verka va lite skum asså som lipa över 2500

Du verkar lite skum som gör en tråd här och lipar

Jlmmy
1 mars 2009
Klart man blir lite små sur när man köpt en bil och det då uppstår problem^^
Skulle ialfall jag blivit, Men hota och hålla på är väll att ta i tongue Men somsagt ni har skrivit ett kvitto så det finns inget han kan göra!

Fixa lite backup och hälsa på han annars wink Grr

mvh

846 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Jlmmy skrev:
Klart man blir lite små sur när man köpt en bil och det då uppstår problem^^
Skulle ialfall jag blivit, Men hota och hålla på är väll att ta i tongue Men somsagt ni har skrivit ett kvitto så det finns inget han kan göra!

Fixa lite backup och hälsa på han annars wink Grr

mvh

hahah va ju fel på volvon me så jag blev me lite sur men jag började inte hota snubben tongue

50 Inlägg
1 mars 2009
ralle_boyen skrev:
tjenix undra lite saker jag bytte min calibra mot en volvo men nu har han börjat kräva pengar av mig han vill ha 2500 för att han har lagat upp min gamla calibra ändå bytte vi bilarna i befintligt skick och de roligaste är att jag inte ens visste om felen på calibran och att basen i calibran va spräckt för för magneten var utåt ..  och han fick mitt x-box 360 me .. och nu t volvon den va inte helt perfekt heller hittat fel som han borde ha vetat om t.e.x lamelerna är helt slut .. och nu skriver han och hotar mig vet inte va jag ska göra riktigt är tacksam om ni hjälper mig smile // mvh ralleboyen

det finns en så kallat "begagnat lag" som du kan ta hjälp av. skit i killen bara.

76 Inlägg
1 mars 2009
FireTraXX skrev:
ralle_boyen skrev:
illegal__driver skrev:

Jävla mes.

Word!!!! HADE du haft FireTraXX stake samt ordföråd hade denna tråden aldrig behövts  skapas:P

1 210 Inlägg
1 mars 2009
http://www.garaget.org/?car=131660 och här har vi gamla ägaren av volvon tongue hehe

62 Inlägg
1 mars 2009
illegal__driver skrev:
FireTraXX skrev:
ralle_boyen skrev:

Jävla mes.

Word!!!! HADE du haft FireTraXX stake samt ordföråd hade denna tråden aldrig behövts  skapas:P

Eller så kanske denna "FireTraXX" är en riktigt pussy irl? smile
Man kan vara stor bakom skärmen somsagt wink

Grabben stå på dig, Han kan inte göra ett skit!

Ring mig så kommer jag med några polare så kan vi göra upp skaen med han smile

Godnatt!

Toyota Supra "Twinturbo" <3

Random Hero
4 047 Inlägg
1 mars 2009
Patrikk skrev:

Godnatt!

hahahahahaha, folk tror för mkt, håller me firetraxx till 100% här:P

Dog food lid. Backwards

2 982 Inlägg
1 mars 2009
ralle_boyen skrev:
illegal__driver skrev:

spelar ingen roll... inte kul att bli anmäld för hot och misshandel.
ni ska inte be nån betala ngt,
bytt e bytt. be honom helt enkelt att dra åt helvete.

DFFL
9 020 Inlägg
1 mars 2009
Patrikk skrev:
illegal__driver skrev:
FireTraXX skrev:

Jävla mes.

Godnatt!

Haha, ja det kan jag ju faktiskt vara.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 210 Inlägg
1 mars 2009
spelar ingen roll... inte kul att bli anmäld för hot och misshandel.
ni ska inte be nån betala ngt,
bytt e bytt. be honom helt enkelt att dra åt helvete.

WORD! big_smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 mars 2009
Ekis! skrev:
alain skrev:

jag var ju bara tvungen att kommentera din press om beröring av bromsen är första tecknet på rädsla..

Kan de inte vara så att man måste stanna för att de är rött ljus och de åker en jävla massa bilar i de andra kör fältet.. tongue

Stämmer, man bromsa av rädsa för krocka med andra bilar.
Oavsett när du bromsar, det är på grund av rädsla att det händer någonting eller? big_smile
Därför tycker jag att den passa bra.
Senast redigerat av alain (1 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök