4413
Sök

Inte Min ParkeringsBöter

158 Inlägg
5 mars 2009
Trådstartare
Jo det var min bil då men var inte i MALMÖ,aldrig varigt där som sagt. Får betala & överklaga.

DFFL
9 020 Inlägg
5 mars 2009
alain skrev:
FireTraXX skrev:
alain skrev:
Det verkar som att transportstyrelsen har inte koll än på det dom gör.

Lapplisor är väl oftast från Privata bolag och har inget samröre med Transportstyrelsen.
Parkeringsplatser är privata eller kommunala, inget som Transportstyrelsen har att göra med.
Vad det är för bilmodell är lapplisans uppgift att skriva, inte heller där har Transportstyrelsen begått något misstag.

Men iofs. du har allt som oftast ingen koll på vad du skriver heller.

Privat eller inte dom tar väl reda på vem som äger bilen genom transportstyrelsen eller?
+ att dessa åliggande du har om mig kan du behålla för dig själv, jag har aldrig attackera dig som du gör., det är inte för att du är som du beskriver dig att andra ska drabba av det och om du inte är nöjd kan du alltid rapportera mig eller lära dig vad är etik!

De tar reda på vem som äger bilen som står på registreringsnummret.
De skiter nog fullt i ifall det står Mercedes eller Audi och istället skickar ut en inbetalning.

Och får du inte reda på hur du uppfattas så är du alltid lika jobbig, som jag.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök