Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

peegee Forummoderator
10 mars 2009 · 2 924 Inlägg

.....:::::MAXMEETS:::::.....
Överby köpcentrum Trollhättan 

} R.I.P 2010-09-03 {

Besök istället nya bilträffen BACKYARD AUTOMEETs i Trollhättan:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209324

************************************************************************************

1:a hand:
Parkeringen framför RUSTA - BRL - Team Sportia

(mellan MAX och McDonalds)

2:a hand:
Parkeringen vid Återvinningsstationen, om det kommer mycket bilar!

http://img172.imageshack.us/img172/7691/namnls2.jpg

Max Meets ursprungliga premiär var fredagen den 3e April 2009, första fredagen för sommarsulorna (enligt lagen) och intresset visade på succé och fortsatte till September 2009.

HÅLL RENT OMKRING ER, alltså ANVÄND SOPTUNNOR FÖR SKRÄP!!!
Eftersom Återvinningsstationen finns precis intill, så är ev. ursäkter bortkastade wink

OBS!
Detta är en HELT ALKOLHOLFRI TILLSTÄLLNING!!

Vill ni festa så ber vi er välja en annan tillställning.

Ta ert ansvar och låt detta bli trevliga samlingstillfällen för närområdets bilfreak smile

VÄLKOMMNA!

_____________________________________________________________________________________
GLÖM INTE!! 

REGEL §8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

_____________________________________________________________________________________

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
FLindgren
10 mars 2009 · 5 089 Inlägg

Jag gillar inte Max, tycker mcdonalds 50 meter längre boret är godare ;P Men det kan allt bli roligt, självklart kommer man förbi en sväng. Inte för att man är speciellt social men kommer gör jag väl iaf;P

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Bjork OEM <3
10 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Parkeringen utanför BRL då?
Kan ju bli ngt en tors/fre kv. framåt i April/Maj...tror det lockar folk, garanterat! big_smile

OEM <3
peegee Forummoderator
11 mars 2009 · 2 924 Inlägg

Inte tvunget att käka på MAX även om träffplatsen är där smile ...går t.ex ju utmärkt att svänga förbi McDriven först ock köpa me sig käk, om man önskar smile

BRL parkeringen i all ära men känns som folk är för rastlösa generellt för att stanna till där ett längre tag då denna parkering är ganska öde då eftersom affärerna stängt (och f n innefattar en byggplats för nya Rusta), så känns inte som den parkering funkar som stående träffplats (har provats förr...) men jag kan ha fel smile

McDonalds är en klassiker men de bilträffarna som varit där känns mest som bara "matträffar" för folk kommer dit, parkerar sin bil och går in i restaurangen ...och sen efter ett tag går ut och åker hem...trist!

Jag vill se folk runt bilarna större delen av tiden på en sån här bilträff, känns lite som poängen me det hela men givetvis kan man passa på att käka en stund under träffen! wink
...så MAX/PREEM känns som en mer livfull och trevligare atmosfär för stående bilträffar med trevligare öppna parkeringar, MAX restaurang, Preem bensinmack med korvmoj, handtvättsanläggning mm på samma ställe!

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Berg Berg
11 mars 2009 · 424 Inlägg

Låter kul.. synd man jobbar vardagkvällar  Måndag till torsdag till 22.00..sad
Håller tummarna på fredagar ist!

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
r_win
11 mars 2009 · 88 Inlägg

låter bra:)

hedley Saaboholic
11 mars 2009 · 3 129 Inlägg

GÖTT! Jag kommer bort när jag väl har en bil igen haha tongue

Kör på BRL parkeringen det är väl det mest neutrala mellan flöt ställena ;P

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Bjork OEM <3
11 mars 2009 · 6 957 Inlägg

peegee skrev:
Inte tvunget att käka på MAX även om träffplatsen är där smile ...går t.ex ju utmärkt att svänga förbi McDriven först ock köpa me sig käk, om man önskar smile

BRL parkeringen i all ära men känns som folk är för rastlösa generellt för att stanna till där ett längre tag då denna parkering är ganska öde då eftersom affärerna stängt (och f n innefattar en byggplats för nya Rusta), så känns inte som den parkering funkar som stående träffplats (har provats förr...) men jag kan ha fel smile

McDonalds är en klassiker men de bilträffarna som varit där känns mest som bara "matträffar" för folk kommer dit, parkerar sin bil och går in i restaurangen ...och sen efter ett tag går ut och åker hem...trist!

Jag vill se folk runt bilarna större delen av tiden på en sån här bilträff, känns lite som poängen me det hela men givetvis kan man passa på att käka en stund under träffen! wink
...så MAX/PREEM känns som en mer livfull och trevligare atmosfär för stående bilträffar med trevligare öppna parkeringar, MAX restaurang, Preem bensinmack med korvmoj, handtvättsanläggning mm på samma ställe!

Mjo får väl instämma lite där, BRL får väl vara backup ifall att det blir knökat tongue (optimist javisst tongue)
Men som sagt, skulle nog kunna bli rätt mkt folk en fre.kväll big_smile Tors kan ju funka i sommar under semester osv smile

Mvh

OEM <3
peegee Forummoderator
11 mars 2009 · 2 924 Inlägg

Flera sugna på Fredagskvällar ser jag, risken jag ser då är att det blir mkt "förfest" med mkt fylla och stök med nedskräpning som nog skulle döda dessa bilträffar ganska fort pga ivägkörda "deltagare" eller vad tror ni?

Träffar mitt i veckan funkar ju bra på andra platser i Sverige (jo onsdag är mer mitt i veckan men jag tyckte torsdag kändes bättre...) så borde la funka här med men är det fredagskvällar folk hellre vill ha dessa bilträffar så är jag inte emot det, om det inte blir skandal pga det jag precis nämnde... smile

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Berg Berg
11 mars 2009 · 424 Inlägg

peegee skrev:
Flera sugna på Fredagskvällar ser jag, risken jag ser då är att det blir mkt "förfest" med mkt fylla och stök med nedskräpning som nog skulle döda dessa bilträffar ganska fort pga ivägkörda "deltagare" eller vad tror ni?

Nja.. de är ju Torsdag och Lördagkvällar som är utekvällar i Thn ju..wink hehe
Sen om man åker en fredag, då kan man ju dra ihop lite caravan genom stan om de ges läge.. lite roligare en fredagkväll, då de är lite mer folk ute på gatorna.. hehe

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Clintan_86 Elektiker ;)
11 mars 2009 · 403 Inlägg

Detta kan ju vara intressant smile Hm bara bestämma att alkoholen lämnas hemma !
Skulle nog oxå tro att fredagar lockar mer folk... skulle locka mig lite mer iaf ^^
Precis som föregående skrev så kan man ju avsluta kvällen med en caravan genom stan smile)

Mvh Magnus

Jonas-L
12 mars 2009 · 90 Inlägg

Ja kommer garanterat vilken dag det än blir smile men fredag låter fint..

Bjork OEM <3
12 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Berg skrev:

peegee skrev:
Flera sugna på Fredagskvällar ser jag, risken jag ser då är att det blir mkt "förfest" med mkt fylla med nedskräpning som nog skulle döda dessa bilträffar ganska fort pga ivägkörda "deltagare" eller vad tror ni?

Nja.. de är ju Torsdag och Lördagkvällar som är utekvällar i Thn ju..wink hehe
Sen om man åker en fredag, då kan man ju dra ihop lite caravan genom stan om de ges läge.. lite roligare en fredagkväll, då de är lite mer folk ute på gatorna.. hehe

ja tkr fan de e fest i Thn Ons till Lör tongue

Kan ju testa med fre. först..blir det en massa supande ynglingar så får de väl bli tors?
Fast då är de ju Lipz för 18åringar wink

Men som sagt, kan nog bli bra med folk en solig och fin fre.kväll framemot slutet av April smile

OEM <3
JaZoR Team RmR
12 mars 2009 · 393 Inlägg

låter som en bra ide det här , men tycker dock att vi borde träffas på en torsdag då det finns så mycket mer aktiviteter på fredagar , plus att göteborg brukar ha ett härligt utbud på träffar även då.

mvh/jocke

hogemark
12 mars 2009 · 68 Inlägg

Det här låter ju kul!!! smile

Erre-
12 mars 2009 · 20 Inlägg

detta tycker jag verkar trevligt.. åker gärna till en annan stad o kikar lite smile

vi tjejer vi kan oxå!
Volvo S70 2.5t "celize" (1998)
Audi A6 2.8l V6 "ådii" (2001)
Berg Berg
12 mars 2009 · 424 Inlägg

Erre- skrev:
detta tycker jag verkar trevligt.. åker gärna till en annan stad o kikar lite smile

tänk på att de är ca 10 mil enkel resa för dig bara..wink

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Hillbill Redneck life
14 mars 2009 · 357 Inlägg

låter ju kanon. fredag tycker jag låter bra iallafall:)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
Clintan_86 Elektiker ;)
15 mars 2009 · 403 Inlägg

Berg skrev:

Erre- skrev:
detta tycker jag verkar trevligt.. åker gärna till en annan stad o kikar lite smile

tänk på att de är ca 10 mil enkel resa för dig bara..wink

Lika långt för mig wink

hedley Saaboholic
15 mars 2009 · 3 129 Inlägg

Karavan som flera nämnt tycker jag låter som en grymt bra idèsmile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang